Terugblikawards

  • Topicstarter Deleted User - 487958296
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487958296

Guest
Oh juist ja, als jij tegen iemand spreekt zijn ze baas. Kon ik weten natuurlijk!
 
Reactiescore
3.586
Dat mag je van jezelf vinden hoor ;) waarvan 4 mil intern? :D

Meer ook wss :p
Maar als iemand internt zegt dat alsnog niks over de skils je kan BV 20 mil ge internt hebben maar wel 2jaar onder vuur hebben gelegen ben je dan noob? IDK stats zeggen gewoon niks zoals ik al zei :D

Oh juist ja, als jij tegen iemand spreekt zijn ze baas. Kon ik weten natuurlijk!

Klaag dan ni :rolleyes:
 

DeletedUser71152

Guest
Oh juist ja, als jij tegen iemand spreekt zijn ze baas. Kon ik weten natuurlijk!

Wat heb jij een gebrekkig Nederlands :eek: het is "als jij met iemand praat zijn ze baas"

En nee dat is niet zo want jou spreek ik ook en jou vind ik niks :p
Jij bent een en al oordeel. Hou ik niet zo van. Ik hoor ook dingen en ik lees ook dingen. Met dit soort dingen maak je een persoonlijk oordeel.

Jij bent een en al vooroordeel ;) eerst moet jij eens meer gaan onderzoeken voor je gaat oordelen als je dat allemaal gedaan heb ga dan eens een discussie met mij aan :D

Meer ook wss :p
Maar als iemand internt zegt dat alsnog niks over de skils je kan BV 20 mil ge internt hebben maar wel 2jaar onder vuur hebben gelegen ben je dan noob? IDK stats zeggen gewoon niks zoals ik al zei :D

Ik heb ook niet gezegt dat je een noob bent :D internen is geen skill en als je 2 jaar onder vuur ligt is het knap dat je stand gehouden heb. Daar heb ik respect voor ;) ik vind stats leuk om te zien, gebruik ze voor solli's, maar stats zeggen niks over de situatie waarin je verkeerd of verkeerden dus zeggen ze vrij weinig :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.586
Wat heb jij een gebrekkig Nederlands :eek: het is "als jij met iemand praat zijn ze baas"

En nee dat is niet zo want jou spreek ik ook en jou vind ik niks :p
Jij bent een en al oordeel. Hou ik niet zo van. Ik hoor ook dingen en ik lees ook dingen. Met dit soort dingen maak je een persoonlijk oordeel.

Jij bent een en al vooroordeel ;) eerst moet jij eens meer gaan onderzoeken voor je gaat oordelen als je dat allemaal gedaan heb ga dan eens een discussie met mij aan :D



Ik heb ook niet gezegt dat je een noob bent :D internen is geen skill en als je 2 jaar onder vuur ligt is het knap dat je stand gehouden heb. Daar heb ik respect voor ;) ik vind stats leuk om te zien, gebruik ze voor solli's, maar stats zeggen niks over de situatie waarin je verkeerd of verkeerden dus zeggen ze vrij weinig :rolleyes:

Ik weet neit hoe het komt en het gebeurd zeer zelden maar ik ben het met alles wat je hier zegt eens :0
 

Deleted User - 487958296

Guest
Wat heb jij een gebrekkig Nederlands :eek: het is "als jij met iemand praat zijn ze baas"

En nee dat is niet zo want jou spreek ik ook en jou vind ik niks :p
Jij bent een en al oordeel. Hou ik niet zo van. Ik hoor ook dingen en ik lees ook dingen. Met dit soort dingen maak je een persoonlijk oordeel.

Jij bent een en al vooroordeel ;) eerst moet jij eens meer gaan onderzoeken voor je gaat oordelen als je dat allemaal gedaan heb ga dan eens een discussie met mij aan :D

Het gaat hier over Jannes, van die jongen heb ik toch genoeg gezien en gehoord om te oordelen hoor :confused:
Ook praat je met Jannes en dan heb ik gebrekkig nederlands? Schiet jezelf.

tumblr_inline_midwawU44Y1rv3l9h_large.gif


ik vind stats leuk om te zien, gebruik ze voor solli's, maar stats zeggen niks over de situatie waarin je verkeerd of verkeerden dus zeggen ze vrij weinig :rolleyes:

De situatie waarin je verkeerden, en dan heb ik slecht nederlands. Held.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71152

Guest
Wat ik zei is gewoon correct Nederlands hoor en buiten dat iedereen maakt fouten ;)

Wat wel grappig is dat jij de discussie ontloopt dat is waar ik zo goed in ben zei je :D
 

Deleted User - 487958296

Guest
Wat ik zei is gewoon correct Nederlands hoor en buiten dat iedereen maakt fouten ;)

Wat wel grappig is dat jij de discussie ontloopt dat is waar ik zo goed in ben zei je :D

Nee, jij nam aan dat dat op jou gericht was, dat was eigenlijk op Jannes gericht lieve schat. Ik heb in totaal maar liefst 2-3 posts gemaakt waar ik iets tegen jou zei. Het interesseert me niet wat je te zeggen hebt en ik zal dus echt niet random berichten naar jou gaan sturen ofzo hoor.. :confused:
 

DeletedUser71152

Guest
Nee, jij nam aan dat dat op jou gericht was, dat was eigenlijk op Jannes gericht lieve schat. Ik heb in totaal maar liefst 2-3 posts gemaakt waar ik iets tegen jou zei. Het interesseert me niet wat je te zeggen hebt en ik zal dus echt niet random berichten naar jou gaan sturen ofzo hoor.. :confused:

Dat nam ik inderdaad aan :D

Klinkt ook aardig dat je niet interseerd in mij :D
 
Reactiescore
3.586
Het gaat hier over Jannes, van die jongen heb ik toch genoeg gezien en gehoord om te oordelen hoor :confused:

Ten eerste heb jij nog nooit iets van mij gezien ten 2de omdat jaloerse kinderen op TW mijn baasheid niet aan kunnen en mij drm noob noemen vind jij dat ook of wa :p

Jou oordelen zijn vooroordelen ;)

Zoals ik al zei alleen mensen die vaak met mij gespeeld hebben kunnen tegoei oordelen.
Toevallig heb ik al met heel veel spelers samen gewerkt en echt nog nooit 1 klacht gehad om het subtiel te zeggen :rolleyes:

Wie heeft er dan gelijk een bende jaloerse kinderen of spelers die al jaren met mij samen spelen :confused:

Ja dat dacht ik ook :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Excuses mogen ook in een prive bericht gestuurd worden :0
 

Deleted User - 487958296

Guest
Ten eerste heb jij nog nooit iets van mij gezien ten 2de omdat jaloerse kinderen op TW mijn baasheid niet aan kunnen en mij drm noob noemen vind jij dat ook of wa :p

Jou oordelen zijn vooroordelen ;)

Zoals ik al zei alleen mensen die vaak met mij gespeeld hebben kunnen tegoei oordelen.
Toevallig heb ik al met heel veel spelers samen gewerkt en echt nog nooit 1 klacht gehad om het subtiel te zeggen :rolleyes:

Wie heeft er dan gelijk een bende jaloerse kinderen of spelers die al jaren met mij samen spelen :confused:

Ja dat dacht ik ook :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Excuses mogen ook in een prive bericht gestuurd worden :0

Nee hoor, ik heb van mensen uit je stam op w23 zelfs nog gehoord hoe retarded je bent.

aziz-animated-gif-7.gif
 
Reactiescore
3.586
Nee hoor, ik heb van mensen uit je stam op w23 zelfs nog gehoord hoe retarded je bent.

aziz-animated-gif-7.gif

Ik heb dacht ik net gezegd dat alleen mensen waarbij ik heel lang mee heb samen gespeeld kunnen oordelen over mij.
Moet jij eens gaan kijken hoelang die stam al bestaat :rolleyes:
We zitten mss paar weken bij elkaar in de stam en dat is het, er is nog niets gebeurd geen aanval op een stam acc of zo.

Dus beter lezen jij verder noemt iedereen elkaar noob soms is dat voor te zeveren ik weet zeker dat als je aan iemand in mijn huidige stam vraagt naar mijn kunnen dat ze zeker positief zullen zijn :rolleyes:

Alsnog mogen die excuses gestuurd worden in een prive bericht.
 
Reactiescore
3.586
Ik hoor fakie niet meer :(
Aangezien hij niet meer reageert ga ik ervan uit dat die mij gelijk geeft :cool:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Als .Fakie het met argumenten niet kan winnen, gebruikt hij een ad-hominem drogreden, en meestal als dat ook niet lukt rent hij weg :D

Als het niveau zo hoog is dat iemand de post niet snapt en vervolgens NADAT IK HEM UITGELEGD HEB nog steeds erover zeurt terwijl die niet eens op hem gericht was ben ik weg ja, ook kan ik me niet herinneren dat ik uberhaupt ooit een discussie met jou had dus een loze uitspraak over wat ik doe in een discussie is ook een beetje :rolleyes::rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan