Terugblikawards

  • Topicstarter Deleted User - 487958296
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser71152

Guest
Je blijft zeiken over de discussie met mij hea ;) maar weg lopen ben ik zo goed in zeg je. Nou dat doe je blijk baar zelf :eek:

Terug gepakt met je eigen woorden meerderen keren :cool:
 
Reactiescore
3.583
Als het niveau zo hoog is dat iemand de post niet snapt en vervolgens NADAT IK HEM UITGELEGD HEB nog steeds erover zeurt terwijl die niet eens op hem gericht was ben ik weg ja, ook kan ik me niet herinneren dat ik uberhaupt ooit een discussie met jou had dus een loze uitspraak over wat ik doe in een discussie is ook een beetje :rolleyes::rolleyes:

Je kan ook gewoon zeggen dat je noob bent hoef je geen noob tekst dat niemand boeit voor te typen :mad:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Je blijft zeiken over de discussie met mij hea ;) maar weg lopen ben ik zo goed in zeg je. Nou dat doe je blijk baar zelf :eek:

Terug gepakt met je eigen woorden meerderen keren :cool:

Godverdomme, het was niet eens een bericht op jou, domme autist.
 
Reactiescore
324
Als het niveau zo hoog is dat iemand de post niet snapt en vervolgens NADAT IK HEM UITGELEGD HEB nog steeds erover zeurt terwijl die niet eens op hem gericht was ben ik weg ja, ook kan ik me niet herinneren dat ik uberhaupt ooit een discussie met jou had dus een loze uitspraak over wat ik doe in een discussie is ook een beetje :rolleyes::rolleyes:

Nee mij spreek je dan op Skype aan en dan ga je los, wss om een afban te voorkomen :p Helaas kom ik niet meer zoveel op Skype :D
 

Deleted User - 487958296

Guest
Nee mij spreek je dan op Skype aan en dan ga je los, wss om een afban te voorkomen :p Helaas kom ik niet meer zoveel op Skype :D

Het enige wat ik ooit zeg is dat je een autist bent, je weet iig wat mijn mening is.

Sorry_but_it's_true.gif


Echt wel, waarom quote je mij dan? :D dan ga je toch op mij in ;)

Oei hij gaat vloeken now IT is getting sirious :rolleyes:

Nee, nogmaals interesseert het me helemaal niks wat jij te zeggen hebt en tja, dat jij jezelf een baas vind heb ik ook wel gezien op de stammenfora..
 

DeletedUser71152

Guest
Ach er is een verschil tussen jezelf een baas vinden en een baas zijn :cool:

Maar jongen het boeit mij niet WAT je te zeggen heb het is alleen grappig hoe je op alles in gaat :D
 

DeletedUser

Guest
Als het niveau zo hoog is dat iemand de post niet snapt en vervolgens NADAT IK HEM UITGELEGD HEB nog steeds erover zeurt terwijl die niet eens op hem gericht was ben ik weg ja, ook kan ik me niet herinneren dat ik uberhaupt ooit een discussie met jou had dus een loze uitspraak over wat ik doe in een discussie is ook een beetje :rolleyes::rolleyes:

kijk ik kan iets uitleggen en meteen snapt iedereen het

Jij bent noob.
wie snapte dit niet en wie is het hier niet mee eens?
 
Reactiescore
3.583
Nee mij spreek je dan op Skype aan en dan ga je los, wss om een afban te voorkomen :p Helaas kom ik niet meer zoveel op Skype :D

Alleen echte badassen krijgen ene AF ban :cool:

Nee, nogmaals interesseert het me helemaal niks wat jij te zeggen hebt en tja, dat jij jezelf een baas vind heb ik ook wel gezien op de stammenfora..

STFU dan :p

Ik bijv. ben gewoon een baas :eek:

Eindelijk iemand die dat durft zeggen zo moeilijk is het niet, ik zeg het dagelijks 100x na een tijd gaat iedereen het zelfs geloven :cool:
 

Deleted User - 487958296

Guest
kijk ik kan iets uitleggen en meteen snapt iedereen het

Jij bent noob.
wie snapte dit niet en wie is het hier niet mee eens?

Ik ben hier altijd de noob terwijl jullie trots zijn op jullie w28 en w33 acc's.

tumblr_lg6ky7pQLM1qcnhhzo1_500.gif
 

DeletedUser71152

Guest
Ik ben helemaal niet trots op mijn w28 account :( te veel interns :(
Ben trotser op mijn andere werelden :cool: w33 is nog steeds beter als een wereld waar jij op speeld :)
 

Deleted User - 487958296

Guest
Ik ben helemaal niet trots op mijn w28 account :( te veel interns :(
Ben trotser op mijn andere werelden :cool: w33 is nog steeds beter als een wereld waar jij op speeld :)

Het spijt me knul, ik speel maar 1 wereld en w37 is nog altijd een hoger niveau als w33 hoor :rolleyes:
 

DeletedUser71152

Guest
Wat is die andere wereld dan? :eek:
W37 is het niveau laag ;) de ideale plek om te leren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan