Topspelers

DeletedUser14228

Guest
Mooi! Abe1 wordt van zijn troon verstoten :D, toch wel respect voor zijn prestatie, om zo lang nr1 in ODA te zijn geweest.:p
 

DeletedUser

Guest
Arrogantie:

Waarom maken jullie hier altijd zo'n punt van. Het is zeker weer dat Nederlandse ideaal, de zogenaamde zesjes cultuur. Wat is er slecht aan om jezelf aan te prijzen? Als iemand ergens hard voor werkt en dan trots is op het resultaat en dit verkondigd aan de rest van de "wereld" is dat toch niet meer dan normaal? Je mag toch trots zijn dat je je doel hebt bereikt?

Dan is nu de tijd gekomen voor mijn moment van arrogantie. ;)

Zoals sommigen van jullie weten (anderen vernemen het nu :p) ben ik gestopt met het spel. Ik check alleen nog af en toe het forum, etc. Beschouw dit als een definitief afscheidsbericht. Ik ga hier alles schrijven over het account ormazd, en mijn persoonlijke mening daarbij geven;
Het is opgericht in wereld 6, twee weken voor de start van wereld zeven. Er speelden twee spelers op, ik en mijn co. Ik had al 1 maand "ervaring", en hij speelde voor het eerst. Dus we zijn met weinig tot geen ervaring in wereld zeven beland. Dus persoonlijk vind ik dat we het nog niet zo slecht gedaan hebben met de volgende verwezenlijkingen;

-Lange tijd eerstes gestaan in OD aanval (Begin W7)
-Heel onze tw-carriere in de top 10 meegedraaid, tussen nr 3 en 9
-Lange tijd eerstes gestaan in totale OD-ranking
-Meer dan twee maanden omsingeld geweest door de vijand, Only, zonder ook maar 1 dorpje te verliezen, in tegenstelling, we hebben er een stuk of 80 overgenomen van verschillende Only leden, waaronder Dennemen. ;)

We zijn ook vrij veel vernoemd in het bronze awards topic, als "beste speler" of "meest belovende speler". Dit vond ik heel leuk, en het was zeker een motivatie voor mij. :)

Het account Ormazd is nu overgenomen door een goede speler, die mijn volste vertrouwen krijgt. Ik reken erop dat het account Ormazd blijft waar het thuishoort, bij CORPS --> Volcae --> VOC --> _InQ_, de stam die ons altijd goed geholpen heeft, en ons heeft ondersteund wanneer nodig. Bedankt allemaal, ik vond het heel leuk daar. :)

Met vriendelijke groet, Ormazd :cool:
 

DeletedUser

Guest
hahaxD grapjas. ik zit niet 24/7 achter de pc jah:)

Je leesde de PM hoor . Maar ik maak hier geen woorden meer aan vuil . Als je dit niet kan tussen timmen :rolleyes: Voor alle duidelijkheid dit zijn uur en minuten

23:47
23:47
23:47
23:47
22:55
22:49
22:32
22:12
21:13
20:36
 

DeletedUser

Guest
Dan is nu de tijd gekomen voor mijn moment van arrogantie. ;)

Zoals sommigen van jullie weten (anderen vernemen het nu :p) ben ik gestopt met het spel. Ik check alleen nog af en toe het forum, etc. Beschouw dit als een definitief afscheidsbericht. Ik ga hier alles schrijven over het account ormazd, en mijn persoonlijke mening daarbij geven;
Het is opgericht in wereld 6, twee weken voor de start van wereld zeven. Er speelden twee spelers op, ik en mijn co. Ik had al 1 maand "ervaring", en hij speelde voor het eerst. Dus we zijn met weinig tot geen ervaring in wereld zeven beland. Dus persoonlijk vind ik dat we het nog niet zo slecht gedaan hebben met de volgende verwezenlijkingen;

-Lange tijd eerstes gestaan in OD aanval (Begin W7)
-Heel onze tw-carriere in de top 10 meegedraaid, tussen nr 3 en 9
-Lange tijd eerstes gestaan in totale OD-ranking
-Meer dan twee maanden omsingeld geweest door de vijand, Only, zonder ook maar 1 dorpje te verliezen, in tegenstelling, we hebben er een stuk of 80 overgenomen van verschillende Only leden, waaronder Dennemen. ;)

We zijn ook vrij veel vernoemd in het bronze awards topic, als "beste speler" of "meest belovende speler". Dit vond ik heel leuk, en het was zeker een motivatie voor mij. :)

Het account Ormazd is nu overgenomen door een goede speler, die mijn volste vertrouwen krijgt. Ik reken erop dat het account Ormazd blijft waar het thuishoort, bij CORPS --> Volcae --> VOC --> _InQ_, de stam die ons altijd goed geholpen heeft, en ons heeft ondersteund wanneer nodig. Bedankt allemaal, ik vond het heel leuk daar. :)

Met vriendelijke groet, Ormazd :cool:

Ik wist natuurlijk al tijdje dat je stopte maar toch bij deze maak ik mijn grote dank openbaar. Want je kan toch wel zeggen dat jullie uit tribalwars eruit hebben gehaald, wat ook er uit hiel te houden.

Een mooi account, mooie overwinningen en een mooi gezelschap in onze stam. Je hebt op alle vlakken wel bewezen dat je een van de beste TW spelers bent. Jammer dat jullie stoppen. ;) Jullie heel ver kunnen komen.

Maar er zit nu iemand anders op het account die dat ook wel aankan. ;)

Succes met jullie studies!
 

DeletedUser

Guest
Ik wist natuurlijk al tijdje dat je stopte maar toch bij deze maak ik mijn grote dank openbaar. Want je kan toch wel zeggen dat jullie uit tribalwars eruit hebben gehaald, wat ook er uit hiel te houden.

Een mooi account, mooie overwinningen en een mooi gezelschap in onze stam. Je hebt op alle vlakken wel bewezen dat je een van de beste TW spelers bent. Jammer dat jullie stoppen. ;) Jullie heel ver kunnen komen.

Maar er zit nu iemand anders op het account die dat ook wel aankan. ;)

Succes met jullie studies!

Idem, ik wist het ook al een tijdje en werd nog benaderd om op jou account te gaan spelen. Maar goed, Nenya ligt me toch ook aan het hart :p. Je bent een fantastische speler en wie weet zien we je wel terug op wereld 10.
 

DeletedUser

Guest
jup ormazd, je was idd goed voor nog niet meer ervaring te hebben.

Zoals bovenstaande mensen zeggen, see ya in w10 :)
 

DeletedUser21107

Guest
Topsspelers?

Dat is meervoud!

Ik ben toch de enige top speler op wereld 7 :D:D?

Ik ga jullie allemaal onwnen met mijn 15k punten! :edelman::edelman:

Dus let maar goed op jullie dorpjes :p:rolleyes::D

:licht::ram::bijl: :edelman::edelman::edelman::edelman:
 

DeletedUser

Guest
Topsspelers?

Dat is meervoud!

Ik ben toch de enige top speler op wereld 7 :D:D?

Ik ga jullie allemaal onwnen met mijn 15k punten! :edelman::edelman:

Dus let maar goed op jullie dorpjes :p:rolleyes::D

:licht::ram::bijl: :edelman::edelman::edelman::edelman:

had er eentje van INQ kunnen zijn:D
gaan ze hem recruiten of niet??
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heeft jouw stam 50+ spelers. Waarvan 1/3 in de rim. :p

peevee2:D,wil je voor 1 keer A.U.B opletten!!
het is mijn stam niet,ben geen leider,geen diplomaat of welke functie dan ook,tis enkel me eigen mening,dus betrek de stam k-32 er niet bij.
zeg gwn dat je wat tegen mij hebt en iedereen die het niet met je eens is:D:eek:
 

DeletedUser

Guest
het is mijnstam niet,ben geen leider,geen diplomaat of welke functie dan ook,tis enkel me eigen mening,dus betrek de stam k-32 er niet bij.
zeg gwn dat je wat tegen mij hebt en iedereen die het niet met je eens is:D:eek:

Jij zit toch in de stam k 32?

Corrigeer me maar als ik fout zit. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jij zit toch in de stam k 32?

Corrigeer me maar als ik fout zit. ;)

godzijdank,zit ik nu in k-32 ja,en nu??
bepaal ik het beleid:nee
zit ik in de leiding:nee

heb ik ook maar enige invloed op k-32?nee
heb ik meer vertrouwen in de leiding van k-32 dan de leiding van INQ JA
heb ik me stam weer gevonden ja
zou ik k-32 willen ruilen voor een andere zogenaamde topstam nee hier voel ik me na S.A.M weer thuis.:p

en nou hup je eigen stam de vernieling in helpen
 

DeletedUser

Guest
godzijdank,zit ik nu in k-32 ja,en nu??
bepaal ik het beleid:nee
zit ik in de leiding:nee

blabla Mewh Mewh Huil Huil

OMG! Wat snap je niet aan deze zin 'jouw stam'. Daar bedoel ik mee de stam waar je in zit

Als ik tegen Lieven zeg, ''damz jouw stam draait wel goed''. Denk je dat hij denkt, dat ik bedoel: dat hij die stam leid?

Alsjeblieft kan een derde aan hem vertellen dat PEER123 echt een cursus begrijpend lezen moet nemen. Ik lig hier dubbel. :p
 

DeletedUser

Guest
OMG! Wat snap je niet aan deze zin 'jouw stam'. Daar bedoel ik mee de stam waar je in zit

Als ik tegen Lieven zeg, ''damz jouw stam draait wel goed''. Denk je dat hij denkt, dat ik bedoel: dat hij die stam leid?

Alsjeblieft kan een derde aan hem vertellen dat PEER123 echt een cursus begrijpend lezen moet nemen. Ik lig hier dubbel. :p

begrijp je heel goed armuntje,zullen we effe verder babbelen in PM,geloof dat jij degene was die afgehaakt was:eek:

maar begin jij nu maar een cursus antwoorden op vragen,of moet ik je dat voor de zoveelste keer zeggen,peevee2:D:D
 

DeletedUser

Guest
OMG! Wat snap je niet aan deze zin 'jouw stam'. Daar bedoel ik mee de stam waar je in zit

Als ik tegen Lieven zeg, ''damz jouw stam draait wel goed''. Denk je dat hij denkt, dat ik bedoel: dat hij die stam leid?

Alsjeblieft kan een derde aan hem vertellen dat PEER123 echt een cursus begrijpend lezen moet nemen. Ik lig hier dubbel. :p


moet je dat nu zeggen dat ik Ins " lijd " :p
 

DeletedUser

Guest
peevee2:D,wil je voor 1 keer A.U.B opletten!!
het is mijn stam niet,ben geen leider,geen diplomaat of welke functie dan ook,tis enkel me eigen mening,dus betrek de stam k-32 er niet bij.
zeg gwn dat je wat tegen mij hebt en iedereen die het niet met je eens is:D:eek:

Lol... logica 0?

Jij geeft commentaar op InQ, amun-ra geeft commentaar terug op k-32, en dan zeg je dat het niet jouw stam is? Ik heb je nooit interesant gevonden, maar dit slaat alles... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Je leesde de PM hoor . Maar ik maak hier geen woorden meer aan vuil . Als je dit niet kan tussen timmen :rolleyes: Voor alle duidelijkheid dit zijn uur en minuten

23:47
23:47
23:47
23:47
22:55
22:49
22:32
22:12
21:13
20:36


laat ik dan niet over een paar stamgenoten van jou beginnen :O
 
Bovenaan