Praattopic

DeletedUser

Guest
Jammer dat de discussie ten einde is, geweldig om te lezen was het. Vooral jou stukjes nulanivelo :p
 

DeletedUser

Guest
W21 is juist een gat waar niemand ooit wat van hoort. Wat wel grappig is is dat iedereen zo'n grote mond heeft maar niemand de uitdaging met ons aan wil gaan :D



Haha, ik win een discussie van een W21'er en het gaat plots nergens meer over. Lekker makkelijk praten zo ;)



Nog zo een die zich beter voelt, ga jij de uitdaging wel met ons aan? Dan kan je pas bepalen of je je beter mag voelen. Jullie vinden W21 beter als W22? Ik zou zeggen bewijs het. Ik own jullie stuk voor stuk met wat voor instellingen dan ook.

Oh ja? Ergens iemand zien zeggen dat ze dat niet willen?

Uhm, heb jij die gewonnen ja? Lolled:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
En denk je dat je in die tijd het niveau van HEEL W22 hebt kunnen bepalen? :eek: Knap van je zeg, je zou de eerste zijn...

MAAR WIE O WIE GAAT ER NOU EENS IN OP MIJN VRAAG OVER EEN WEDSTRIJD TUSSEN W21 & W22?

Zo nu kan het in ieder geval niet over het hoofd gezien worden.

Dit is nou al de tigste keer dat ik het vraag. Jullie zijn echt bang niet? :eek:

Kom maar op, geen probleem voor mij.
 

DeletedUser

Guest
Dat is persoonlijk. P&P hoort bij dit spel. Als je dit niet kan ben je een slechtere speler. Je hoort beiden te kunnen. Maar ik val in herhaling, juist omdat jullie dat standpunt niet kunnen of willen begrijpen en steeds om hetzelfde vragen .

Jij bent dus een van de n00bies die dat standpunt niet deelt. Big deal :rolleyes:

dus je zecht dat je een slechte speler bent :eek:
 

DeletedUser62454

Guest
Kan me vrijweinig schelen welk forum het is.

nulanivelo is gewoon een vreselijk ventje.
Heel veel bla bla maar weinig gepresteert, valt in herhaaling, kan zich niet verdedigen en blijft daarom zelf in de aanval.
Allemaal noob noob noob, en zichzelf ophemelen.
Het is altijd makkelijk om te zeggen dat iemand zichzelf voorschut zet of een noob is.
Als jij staat voor de inhoud van w 21 , dan is dit het meest verrotte forum wat het AF heeft.
Man man man, laat de classic noobs maar zien wat je waard bent. Je noemt ze zelf al zo vaak noob dat ik me kapot ga lachen als je wordt weggespeeld. Zou een leuk inkoppertje zijn.

Daarbij Chapeau, je krijgt van mij de eretitel: Niks.
Je stelt niks voor, je houdt niks in, je bent Nada, een gedrocht van een forumganger die hele huiswerkopdrachten op een forum paatst. Beschrijf anders wat er in je hoofd omgaat, niks is voor jou een optie.
 

DeletedUser71860

Guest
Ik denk dat iedereen Lord Of The Rings wel kent? Want bovenstaande draak van een post doet me aan iets terugdenken. Tolkien beschrijft in zijn boeken dat de afzichtelijke orks afstammen van de gracieuze elfen. Er was eens een God (Tolkien zelf noemde ze Ainur)) Morgoth. Hij stond symbool voor het steeds opflakkerende kwaad in de harten van mensen. Nu had Morgoth tijdens een oorlog in de oudste tijden van Midden-Aarde, vele elfen gevangengenomen en zo hard gemarteld dat ze niet meer te herkennen waren. De nakomelingen van deze gemartelde elfen zijn de ons allerbekende orks.

Ik vertel dit verhaal omdat bovenstaande me daaraan doet terugdenken. Flesh beticht in dit voorbeeld mij van iets wat hij uiteindelijk zelf doet. Maar uiteraard op een manier zonder stijl & herkenbare logica. Tweederangs eigenlijk. Of nog: Ik ben de elf. En hij is de ork
 

DeletedUser

Guest
ik hou van dit soort gesprekjes altijd komt er wel een nieuwe leuke post
 

DeletedUser

Guest
Kan me vrijweinig schelen welk forum het is.

nulanivelo is gewoon een vreselijk ventje.
Heel veel bla bla maar weinig gepresteert, valt in herhaaling, kan zich niet verdedigen en blijft daarom zelf in de aanval.
Allemaal noob noob noob, en zichzelf ophemelen.
Het is altijd makkelijk om te zeggen dat iemand zichzelf voorschut zet of een noob is.
Als jij staat voor de inhoud van w 21 , dan is dit het meest verrotte forum wat het AF heeft.
Man man man, laat de classic noobs maar zien wat je waard bent. Je noemt ze zelf al zo vaak noob dat ik me kapot ga lachen als je wordt weggespeeld. Zou een leuk inkoppertje zijn.

Daarbij Chapeau, je krijgt van mij de eretitel: Niks.
Je stelt niks voor, je houdt niks in, je bent Nada, een gedrocht van een forumganger die hele huiswerkopdrachten op een forum paatst. Beschrijf anders wat er in je hoofd omgaat, niks is voor jou een optie.

Y U Mad, Bro?
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar, is hij nogal licht gevoelig bij mensen waar hij het niet van kan winnen :rolleyes:
 

DeletedUser62454

Guest
Ik denk dat iedereen Lord Of The Rings wel kent? Want bovenstaande draak van een post doet me aan iets terugdenken. Tolkien beschrijft in zijn boeken dat de afzichtelijke orks afstammen van de gracieuze elfen. Er was eens een God (Tolkien zelf noemde ze Ainur)) Morgoth. Hij stond symbool voor het steeds opflakkerende kwaad in de harten van mensen. Nu had Morgoth tijdens een oorlog in de oudste tijden van Midden-Aarde, vele elfen gevangengenomen en zo hard gemarteld dat ze niet meer te herkennen waren. De nakomelingen van deze gemartelde elfen zijn de ons allerbekende orks.

Ik vertel dit verhaal omdat bovenstaande me daaraan doet terugdenken. Flesh beticht in dit voorbeeld mij van iets wat hij uiteindelijk zelf doet. Maar uiteraard op een manier zonder stijl & herkenbare logica. Tweederangs eigenlijk. Of nog: Ik ben de elf. En hij is de ork

Tja, dat is een charmante vergelijking.
Het siert je wel hoor :)

Maar hij klopt niet.
Ik beticht je vooral van lafheid. (correct me if I'm wrong)
Je hebt de nodige kans gehad jezelf naar mij te bewijzen toch heb je voor geen gekozen dit niet tedoen. Maar ik ben wel de noob. Ik kan me met woorden slechter verdedigen dan jij. Dat is waar, maar hoevaak wil je dat horen en hoevaak moet ik het zeggen. Weer knal je er op dat soort zwakheden bovenop.


haha, de ork.
Grappig dat je die vergelijking uitkiest. Ik heb er vrij weinig optezeggen, je verhaal klopt. Helaas voor jou is het aankomend kwaad goed met woorden, liegt, en is wispelteurig. Ik denk dat je prima naast me mag meehinken.
 

DeletedUser69459

Guest
Tja, dat is een charmante vergelijking.
Het siert je wel hoor :)

Maar hij klopt niet.
Ik beticht je vooral van lafheid. (correct me if I'm wrong)
Je hebt de nodige kans gehad jezelf naar mij te bewijzen toch heb je voor geen gekozen dit niet tedoen. Maar ik ben wel de noob. Ik kan me met woorden slechter verdedigen dan jij. Dat is waar, maar hoevaak wil je dat horen en hoevaak moet ik het zeggen. Weer knal je er op dat soort zwakheden bovenop.


haha, de ork.
Grappig dat je die vergelijking uitkiest. Ik heb er vrij weinig optezeggen, je verhaal klopt. Helaas voor jou is het aankomend kwaad goed met woorden, liegt, en is wispelteurig. Ik denk dat je prima naast me mag meehinken.

Ach, last ze gewoon. Frozrnduckje durft al niet meer reageren op w22 forum net zoals steven. Hun argumenten slagen op niets. Wij zijn noob ig omdat we niet aan P&P doen in het praattopic. We zijn oob omdat we goed met elkaar omkunnen. De conclusie is dus dat echte pro's zo smerig spelen dat ze alleen hun eigen stam als vriend hebben en er dus geen sprake kan zijn van enig vriendelijk gebaarvnr de tegenstander toe :eek:
 

DeletedUser71860

Guest
Ach, last ze gewoon. Frozrnduckje durft al niet meer reageren op w22 forum net zoals steven. Hun argumenten slagen op niets. Wij zijn noob ig omdat we niet aan P&P doen in het praattopic. We zijn oob omdat we goed met elkaar omkunnen. De conclusie is dus dat echte pro's zo smerig spelen dat ze alleen hun eigen stam als vriend hebben en er dus geen sprake kan zijn van enig vriendelijk gebaarvnr de tegenstander toe :eek:

Weet je. Verdraai ergens anders woorden. Daar heeft werkelijk niemand een boodschap aan. Zo val je door de mand bij mensen die de discussie volgen. Degene die de discussie niet volgen kan je evt zo overreden met propaganda. Ook al is ze nog van zo'n triest niveau. Enkel ben je daar in het nadeel. Geen enkele buitenstaander is immers geïnteresseerd in een W22 naab.
 

DeletedUser69459

Guest
Discussieren heeft totaal geen zin met jou. Jij hebt altijd gelijk in jouw ogen. En dat heb je helemaal niet altijd. Als je dit eens beseft dan krijjg je mss wat respect. Mij noob noemen :rolleyes: noem dan ineens meer dan 75% noob :rolleyes:
 

DeletedUser62454

Guest
Ach, last ze gewoon. Frozrnduckje durft al niet meer reageren op w22 forum net zoals steven. Hun argumenten slagen op niets. Wij zijn noob ig omdat we niet aan P&P doen in het praattopic. We zijn oob omdat we goed met elkaar omkunnen. De conclusie is dus dat echte pro's zo smerig spelen dat ze alleen hun eigen stam als vriend hebben en er dus geen sprake kan zijn van enig vriendelijk gebaarvnr de tegenstander toe :eek:

Mee eens, wat wel duidelijk is geworden is dat w22 de partij is die wilt helpen. Die een leuke opzet heeft bedacht. Die moeite heeft genomen.
hey het houdt een keer op, ik was zelfs zo gek om mijn PA naar nulan te smijten :eek:
Het moet van twee kanten komen uiteraard, en dat is het in het geval van Nulan nietzo.
Ik weet zeker dat het een goede gozer is, maar het zit er nu niet in.

Ik heb mij impulsief gedragen w21. Mijn excuses daarvoor, ik hoop dat het moddergooien voor sommige van jullie vermakelijk was. Ik wens jullie een warm hart toe in deze tijden van kou, en graag hervat ik de krachtmeting in het w22 forum bij de RaR ronde.

Ik hoop dat er nog wat aanmeldingen komen, dat maakt deze ronde immers leuker. Het gaat niet om wie beter is, als je dat dacht heb je een boord voor het hoofd. Het gaat om eendracht, geen wereld moet elkaar 'haten'. Nergens voor nodig.
 

DeletedUser69459

Guest
Mee eens, wat wel duidelijk is geworden is dat w22 de partij is die wilt helpen. Die een leuke opzet heeft bedacht. Die moeite heeft genomen.
hey het houdt een keer op, ik was zelfs zo gek om mijn PA naar nulan te smijten :eek:
Het moet van twee kanten komen uiteraard, en dat is het in het geval van Nulan nietzo.
Ik weet zeker dat het een goede gozer is, maar het zit er nu niet in.

Ik heb mij impulsief gedrage w21. Mijn excuses daarvoor, ik hoop dat het moddergooien voor sommige van jullie vermakelijk was. Ik wens jullie een warm hart toe in deze tijden van kou, en graag hervat ik de krachtmeting in het w22 forum bij de RaR ronde.

Ik hoop dat er nog wat aanmeldingen komen, dat maakt deze ronde immers leuker. Het gaat niet om wie beter is, als je dat dacht heb je een boord voor het hoofd. Het gaat om eendracht, geen wereld moet elkaar 'haten'. Nergens voor nodig.

Slijmbal :D:D:D
 
Bovenaan