hoeveel lc

DeletedUser47551

Guest
Eergister had ik al 450lc. Was mijn 6de dag :D

Ja ik dacht, geen barbaren in mn 11x11 bij start, vol op gsjes :p

ed:
Nip8zzT.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33379

Guest
gelukkig komen er steeds meer bb dorpjes, en heb ik een dagje geen lc verloren :)
 

DeletedUser

Guest
I don't doubt it. The amount of farmed ressources changed dramatically when you got lcs. When you start farming in bigger areas you might get a lot more than me xD. Also, FA does miracles. I'll have to win a speed in these days so I can get the premium points for another one since the quest one will expire soon xD

joe haf to speek dudch
 

DeletedUser

Guest
Ik weet het, het is gewoon ik heb geen idee hoe je nederlands spreken xD

Dit, bijvoorbeeld, werd geschreven door de Google Translator xD
 

DeletedUser

Guest
Wilt iemand mij wat PA puntjes gunnen? Ik kan niet wachten om dat BB'tje naast me van 50 puntjes te pakken!
 

DeletedUser33379

Guest
Hier nog helemaal niet... ik blijf kunstmatig onder 700ptn zodat ik niet de helft vd farms verlies.

je mag tot 780 punten ;)
daarnaast zal je niet veel buitmken uit die 26 punten spelers.. want ja.. 10gs van alles is 30gs per uur.. is nou niet echt wat je zegt super ;)
ik had alleen de eerste dag erop geknalt toen ze nog vol stonden. daarna direct over die punten heen.
 

DeletedUser47551

Guest
je mag tot 780 punten ;)
daarnaast zal je niet veel buitmken uit die 26 punten spelers.. want ja.. 10gs van alles is 30gs per uur.. is nou niet echt wat je zegt super ;)
ik had alleen de eerste dag erop geknalt toen ze nog vol stonden. daarna direct over die punten heen.

Ik heb nu een 40tal farms van 26 punten ;) 30gs per uur x 40 = 1200 gs per uur, best mooi

In realiteit haal ik enkel de helft daarvan binnen wegens meefarmers maarja.

Zit nu aan 290lc , ik farm elke dag dubbel zoveel als de dag ervoor.
 

DeletedUser

Guest
Aantal dorpen altijd: 8.152
Aantal Gefarmd altijd: 906.492
Gemiddelde buit per aanval: 111

K*t farpjes voor ons
 

DeletedUser

Guest
Doen we hoor :)

Mja sommige spelers laten zich niet makkelijk doen aanvallen hier^^
Vorig keer naabje gefarmt maar 1K bijl verloren dusjah...
 
Bovenaan