W36 & het winterevent.

DeletedUser

Guest
Elke seconde die jullie wachten, zorgt er alleen maar voor dat dit moeilijker wordt op te lossen. In no time zul je ook zulke dingen zien OP ANDERE WERELDEN, en dan is IEDEREEN de klos. Volgens mij zien jullie het hele plaatje niet.

Volgens mij snap jij niet dat het op de nieuwste wereld x10000 impact heeft. op w30 heb je meer munten en meer edels, en je kan sneller produceren, hier groeien een paar spelers de rest van de wereld eruit.
 

DeletedUser67517

Guest
Hee , ik zat zo denken. Zometeen zitten er mensen op oudere werelden met 300/400 edelmannen ofzo. Zou je buurman maar zijn, lekker dan !
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt het zeer erg van mensen dat ze zulke haat tonen. Ik heb niets anders gedaan dan de functies die tribalwars ons geeft te gebruiken op de meest productieve manier met premium. Ik sta al van in begin in de top 10 wanneer de wereld gestart is, stond voor de update op plaats 7.

Mededelingen worden nu genegeerd! Te veel haatmail
neem je problemen op met innogames zij hebben die functies in game gebracht. Ik was de eerste die het doorhad hoe ik hier gebruik kon van maken voor iemand anders het doet. Ik had ook liever geen premium gehad maar voor mee te kunnen kan je nu in deze tijd (sinds invoering van premium) niet anders.

mvg
magaz
 

DeletedUser34690

Guest
Welke drol heeft mn reactie verwijderd.
Dat heb ik gedaan, het is niet de bedoeling om hier te schelden met zulk soort ziektes.

Ik heb gehoord dat op de 'oudere werelden' het niet mogelijk is om met PA te betalen voor het evenement. Ik denk alle werelden ouder dan w30 (dus w29 en ouder). Daar moet je handelen/aanvallen en kun je niet betalen.

Op w29 kan je met pa betalen.

Het is mogelijk op de werelden met de andere PA functies, dus op oudere werelden kun je niet aan de tombola draaien met premium punten.
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt het zeer erg van mensen dat ze zulke haat tonen. Ik heb niets anders gedaan dan de functies die tribalwars ons geeft te gebruiken op de meest productieve manier met premium. Ik sta al van in begin in de top 10 wanneer de wereld gestart is, stond voor de update op plaats 7.

Mededelingen worden nu genegeerd! Te veel haatmail
neem je problemen op met innogames zij hebben die functies in game gebracht. Ik was de eerste die het doorhad hoe ik hier gebruik kon van maken voor iemand anders het doet. Ik had ook liever geen premium gehad maar voor mee te kunnen kan je nu in deze tijd (sinds invoering van premium) niet anders.

mvg
magaz

Het feit dat je er uberhaupt gebruik van maakt zegt al aardig wat over je niveau.
 

DeletedUser67609

Guest
Ik vindt het zeer erg van mensen dat ze zulke haat tonen. Ik heb niets anders gedaan dan de functies die tribalwars ons geeft te gebruiken op de meest productieve manier met premium. Ik sta al van in begin in de top 10 wanneer de wereld gestart is, stond voor de update op plaats 7.

Mededelingen worden nu genegeerd! Te veel haatmail
neem je problemen op met innogames zij hebben die functies in game gebracht. Ik was de eerste die het doorhad hoe ik hier gebruik kon van maken voor iemand anders het doet. Ik had ook liever geen premium gehad maar voor mee te kunnen kan je nu in deze tijd (sinds invoering van premium) niet anders.

mvg
magaz

Jongeh hiervoor stond je ook alleen top 10 door je premium gebruik. Maar dat was zeker dan niet genoeg ? :eek:
 

DeletedUser72103

Guest
Wij staan nog in de top 15, maar waarschijnlijk gaan wij dan ook op delete als dit zo doorgaat. Belachelijk gewoon. Als er niks meer aan gebeurd en die mensen blijven zo groeien kunnen we net zo goed allemaal stoppen of idioot gaan doen want dan is de wereld al verpest. Ik zou dan voorstellen verschillende 100-leden massastammen te maken en volop katas aanmaken en deze event-uitbuiters katapulteren. Massas en massas aanvallen op hen zal ze nog onder oorspronkelijke staat brengen. Dag paar honderd euro. Als TW zo wordt, weet ik iig dat dit mijn laatste week zal zijn hoewel ik al sinds W1 speel...

Wij hebben precies het zelfde en staan daarom ook voor de volle 100% achter deze woorden!
 

DeletedUser62799

Guest
Volgens mij snap jij niet dat het op de nieuwste wereld x10000 impact heeft. op w30 heb je meer munten en meer edels, en je kan sneller produceren, hier groeien een paar spelers de rest van de wereld eruit.

Daar heb jij het mis, meerdere dorpen=een grotere GS bonus per dorp.

BackInTown. zei:
Ik weet niet of je het beseft, maar dit is niet enkel voor W36 zo.
Ik sta momenteel eerste op W33 met 165 dorpen en 15.000 munten. Veronderstel dat ik hetzelfde zou doen als die rijkerds op W36, en dus 50x (zeggen ze op't AF) die 50%opslag bemachtig.
Dat betekent in 165 dorpen 200k/200k/200k. Dat is 165dorpen*200.000grondstoffen*50keer= 1.650.000.000 LEEM.
Deel dat door 30.000 leem per munt en je hebt grofweg 55.000 MUNTEN bij!
Dat er op W36 onvrede bestaat, begrijp ik, maar op oudere* werelden is dit dus nog een grotere schande. Die zijn al langer bezig en wordt er dus nog meer tijd die spelers erin staken, op die manier verkloot. En het ergst van al is, dat je dat nog in eerste instantie niet in de ranking merkt, die munten. Dus ik kan stiekem 55.000 munten 'kopen' en niemand zal het merken.
 

DeletedUser69350

Guest
Ik vindt het zeer erg van mensen dat ze zulke haat tonen. Ik heb niets anders gedaan dan de functies die tribalwars ons geeft te gebruiken op de meest productieve manier met premium. Ik sta al van in begin in de top 10 wanneer de wereld gestart is, stond voor de update op plaats 7.

Mededelingen worden nu genegeerd! Te veel haatmail
neem je problemen op met innogames zij hebben die functies in game gebracht. Ik was de eerste die het doorhad hoe ik hier gebruik kon van maken voor iemand anders het doet. Ik had ook liever geen premium gehad maar voor mee te kunnen kan je nu in deze tijd (sinds invoering van premium) niet anders.

mvg
magaz

hahaha ja die plek 7 was ook betaald met pp naab
 

DeletedUser71125

Guest
Ik vindt het zeer erg van mensen dat ze zulke haat tonen. Ik heb niets anders gedaan dan de functies die tribalwars ons geeft te gebruiken op de meest productieve manier met premium. Ik sta al van in begin in de top 10 wanneer de wereld gestart is, stond voor de update op plaats 7.

Mededelingen worden nu genegeerd! Te veel haatmail
neem je problemen op met innogames zij hebben die functies in game gebracht. Ik was de eerste die het doorhad hoe ik hier gebruik kon van maken voor iemand anders het doet. Ik had ook liever geen premium gehad maar voor mee te kunnen kan je nu in deze tijd (sinds invoering van premium) niet anders.

mvg
magaz

ik vind het ook heel erg dat er wat bepaalde dingetjes missen in je bovenkamer :eek: Ik snap dat je er gebruik van maakt, maar je bent gewoon een kneus als je voor een spel dat toch langzaam doodloopt honderd(en) euro's erin pompt.
Het zal me niet eens verbazen als je straks weg word gespeeld XD
 

DeletedUser

Guest
iedereen in de top 10 gebruikte premium punten ...
Waarom zouden we dit dan nu ook niet doen ?
btw 50x halvering ... nu ook niet overdrijven hé
 
Bovenaan