W36 & het winterevent.

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal :) blijkbaar veel commotie over ons ?
raar wij stonden beide nochtans al in de top 10 ??
 

DeletedUser

Guest
Ik speel op w1 en ik zou zo'n 64.000 keer moeten handelen voordat ik 1x aan het rad kan draaien :p
Verder speel ik op geen enkele nieuwere wereld, dus ik weet niet of je met PA aan het rad kan draaien, maar dat kan op w1 dus ook niet.

Vermoed dus niet dat er op de oudere werelden veel spelers zijn die het zien zitten om minstens 50.000 keer te handelen :p

Ik heb gehoord dat op de 'oudere werelden' het niet mogelijk is om met PA te betalen voor het evenement. Ik denk alle werelden ouder dan w30 (dus w29 en ouder). Daar moet je handelen/aanvallen en kun je niet betalen.
 

Deleted User - 44652

Guest
Ik heb gehoord dat op de 'oudere werelden' het niet mogelijk is om met PA te betalen voor het evenement. Ik denk alle werelden ouder dan w30 (dus w29 en ouder). Daar moet je handelen/aanvallen en kun je niet betalen.

Dat zou best kunnen, ik kan op w1 in ieder geval nergens iets vinden om PA te ruilen voor iets van het winterevenement.
 

DeletedUser68372

Guest
En nu kom je hier stoer doen? Vent flikker toch op, neem een voorbeeld aan dwibbel en reset
 

DeletedUser

Guest
Wij staan nog in de top 15, maar waarschijnlijk gaan wij dan ook op delete als dit zo doorgaat. Belachelijk gewoon. Als er niks meer aan gebeurd en die mensen blijven zo groeien kunnen we net zo goed allemaal stoppen of idioot gaan doen want dan is de wereld al verpest. Ik zou dan voorstellen verschillende 100-leden massastammen te maken en volop katas aanmaken en deze event-uitbuiters katapulteren. Massas en massas aanvallen op hen zal ze nog onder oorspronkelijke staat brengen. Dag paar honderd euro. Als TW zo wordt, weet ik iig dat dit mijn laatste week zal zijn hoewel ik al sinds W1 speel...
 

DeletedUser

Guest
BINC nog 18k pa over om rang 1 te komen

zoals de titel zegt de rang 4 BINC heeft 100 euro erin zitten en nog 18k pa ofzo zegt die waar gaat het heen?

Hij bedoelde 300 euro zegt die hij faalt echt
 

DeletedUser67609

Guest
Wij staan nog in de top 15, maar waarschijnlijk gaan wij dan ook op delete als dit zo doorgaat. Belachelijk gewoon. Als er niks meer aan gebeurd en die mensen blijven zo groeien kunnen we net zo goed allemaal stoppen of idioot gaan doen want dan is de wereld al verpest. Ik zou dan voorstellen verschillende 100-leden massastammen te maken en volop katas aanmaken en deze event-uitbuiters katapulteren. Massas en massas aanvallen op hen zal ze nog onder oorspronkelijke staat brengen. Dag paar honderd euro. Als TW zo wordt, weet ik iig dat dit mijn laatste week zal zijn hoewel ik al sinds W1 speel...

Wij van Moei! staan open voor dit soort leden!
 

DeletedUser65921

Guest
Ik heb gehoord dat op de 'oudere werelden' het niet mogelijk is om met PA te betalen voor het evenement. Ik denk alle werelden ouder dan w30 (dus w29 en ouder). Daar moet je handelen/aanvallen en kun je niet betalen.

Op w29 kan je met pa betalen.
 

DeletedUser62799

Guest
Elke seconde die jullie wachten, zorgt er alleen maar voor dat dit moeilijker wordt op te lossen. In no time zul je ook zulke dingen zien OP ANDERE WERELDEN, en dan is IEDEREEN de klos. Volgens mij zien jullie het hele plaatje niet.
 

DeletedUser68372

Guest
Tuurlijk wel... Maar wil wel een waardige laatste wereld hebben;)
 

DeletedUser

Guest
Wij staan nog in de top 15, maar waarschijnlijk gaan wij dan ook op delete als dit zo doorgaat. Belachelijk gewoon. Als er niks meer aan gebeurd en die mensen blijven zo groeien kunnen we net zo goed allemaal stoppen of idioot gaan doen want dan is de wereld al verpest. Ik zou dan voorstellen verschillende 100-leden massastammen te maken en volop katas aanmaken en deze event-uitbuiters katapulteren. Massas en massas aanvallen op hen zal ze nog onder oorspronkelijke staat brengen. Dag paar honderd euro. Als TW zo wordt, weet ik iig dat dit mijn laatste week zal zijn hoewel ik al sinds W1 speel...

Ik vind dit een top idee!!:) :D:D
 
Bovenaan