[Speeltopic] WvW #155 Delfino Island - A New Adventure!

DeletedUser

Guest
Wie heeft gewonnen? Zolang Orasu een jagerschot heeft ivm Event dan moet zijn schot uitgevoerd worden.
Denk dat je iets te voorbarig bent Time Out :D
 

DeletedUser

Guest
Misschien. Maar Orasu kan zijn jagershot toch niet meer wijzigen. Dus nu is het spannend.... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Als ik niet was gezien door kahvi via orakel, had ik gewonnen. Want Q was duidelijk koppel toen hij op bert ging.
 

DeletedUser

Guest
Nee Mooteman kon zijn jagerschot niet wijzigen ;) die richtte op iemand die toch al dood was.
Als Orasu een wapen heeft gevonden in zijn kamer, en recht heeft op het afvuren van een kogel, dan moet dat uitgevoerd worden maar kom je wel laat achter Orasu, je bent al 2 dagen dood geloof ik :p
Dus kan alleen als die persoon nog leefde na die deadline
Nee Amy, ik wist dat je wolf was dankzij Q. Hij zei dat jij mij wilde converteren maar ik wilde liever g/s, want we maakte echt wel een goede kans :p

Maar is het spel afgelopen ofzo?!
 

DeletedUser65747

Guest
Ik zei het gister al! En heb het ook nog aan Twan gemeld dus ga ervanuit dat hij het jagerschot gewoon nog meetelt. De persoon waar het schot op staat is nog in leven!
 

DeletedUser63354

Guest
Lynch 7

Daar stonden ze dan, met zijn vijven De oude burgemeester was doodgegaan toen ze van de weg was geraakt. Samen met haar man, die trouwens een dikke vette geinfecteerde beschermengel was, raakten ze een boom en verlieten ze het leven hand in hand. Quechua had net een aanzoek willen doen, dat was te zien aan de ring in het mooie doosje die hij in zijn broekzak had. De ring was van hoge waarde geweest. Nu was hij niet meer zo mooi. Het doosje was ingedeukt en ook de ring had wat krassen. De vraag was hoe Quechua aan de ring gekomen zou zijn. Quechua stond nou niet echt bekend om zijn bankbudget. Dat was misschien ook de reden waarom corrupte burger Bik en rode trap wraak nam. Misschien had Quechua wel het geld van Bik en rode trap teruggestolen?
Dat zullen we nooit weten.

Terug...
Er waren nog maar 5 mensen aanwezig, het gerucht ging ten ronde dat alleen Jr nog in midden zou zijn. Of ze hem zouden pakken zou zo blijken. Maar eerst sprak de man die het allereerst was overvallen in dat kleine wc hokje op het strand. Hij zei, 'Het is me nog nooit eerder overkomen dat ik met mijn ervaring zo me in de luren heb laten leggen, ik heb altijd gedacht dat Bowser niet meer zou terugkeren, maar na de dood van mijn vriend Mario heb ik getwijfeld. Ik heb lang getwijfeld, meer dan een halve week en ik ben er uit. Ik kan nauwelijks meer bewegen, mijn spieren staan dat gewoon niet meer toe. Mijn ribben zijn niet meer in goede staat, en er is er zelfs 1 verwijderd. Ik ben oud, beste mensen, ik heb een prima leven gehad. Maar nu zal het eindigen.'

Iedereen stond met grote ogen te kijken toe Oscar12 zijn pistool uit zijn zak haalde. 'Dit heb ik van mijn andere vriend Wario gekregen, ik moest het gebruiken wanneer het tijd was.' Sommigen hadden verwacht dat Oscar iemand van hen 4 de grond in zou schieten, maar dat gebeurde er niet. Ze deden de ogen dicht, ze schrokken toen ze de knal hoorden. Een doffe dreun, een bloederige afbeelding tegen de muur naast Oscar. Oscar had zelfmoord gepleegd..
OrAsU's Jagersschot moest nog komen. Hij schoot Oscar, die was Toadsworth (Dorpsoudste) en hij was op nacht 1 al aangevallen)

Het werd even stil, totdat mensen opeens moesten braken. Pr0sieeb kwam snel tot het punt dat ze hier inderdaad een eind aan moesten maken en daarom stemden ze. Oscar had op een briefje neergezet wie hij wilde dat er dood ging. En zijn stem werd dan ook gewoon meegeteld.

Time-Out - Oscar
Pr0sieeb - Wwg
Cgrain - Wwg
wwg - Time-Out - Oscar
Oscar - Wwg

Wwg stond er als een klein mannetje. 'Neej, ik ben het niet, laat me jullie overtuigen, we hebben verloren als je me dood maakt!', schreeuwde hij tegen Time-Out. Time-Out kon een klein glimlachje niet tegenhouden en Weerwolfgek zag dit. 'Wacht jongens, zagen jullie dat, kijk dan, kijk dan!!!' Maar Time-Out deed net alsof hij van niets wist en de laatste burger dacht dat het gewoon een truc was van onze weerwolfgek.

Zo bleek ook het resultaat van Wwg's dood:
Weerwolfgek werd gelynched. Hij was een Delfino Island Inwoner (Burger)


Volgend verhaaltje komt zo..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 1533669

Guest
Lunch dag7!

Toen Cgrain aankwam lopen en zag dat Oscar was doodgeschoten en Weerwolfgek ook niet meer in levende staat was, had hij al een naar voorgevoel. Toen hij verstijfd 2 grinnikende stemmen hoorde draaide hij zich verstijfd langzaam om. Achter hem zag hij Time-Out en Pr0sieb staan. Met lood in zijn schoenen zei Cgrain met een trillende stem: "Mooi weer he jongens"? De andere twee gaven geen antwoord en bleven Cgrain maar aankijken. Cgrain bedacht zich dat als hij langzaam naar achter zou lopen hij dan misschien kon ontsnappen. Toen hij zijn actie inzette zei Pr0sieb: "Te laat mijn jongen". Hij sprong op Cgrain en at hem op. "Zo dat was lekker zei Pr0sieb tegen Time-Out. Hij pikte het wapen van Cgrain op en zei: Bedankt voor je cadeau.

de lunch was Cgrain! Hij was Toad!

Daarmee winnen de slechtjes dit potje!
Gefeliciteerd: Time-Out & Pr0sieb
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Evenement Uitleg. & Commentaar

Het evenement was zo verdeeld:

- Kamer 2 - 2 jagersgeweren. Elke bewoner zou 1 jagerguns krijgen. Als er 1 bewoner inzat, kreeg degene 2 guns.
- Kamer 6 - Infectietand. Tsja, Amy, lucky bitch :p Werkte alleen op de infectiewolf en die zou een extra infectie krijgen.
- Kamer 10 - Zieneractie. Als beide bewoners een zieneractie zouden willen was er 50% kans dat ze beide zouden sterven. Als ze zouden overleven was er een getal onder de 7 die ze moesten raden en wie er het dichtst bij zat zou de zieneractie krijgen. Zou er 1 weigeren en de ander accepteren kreeg degene de zieneractie. Allebei weigeren is allebei niets. Ze wilden allebei wel zien (zonder overleg) en gingen dood door de 50% regel. (Heb serieus met een muntje zitten gooien :p)
- Kamer 12 - 2000 euro, als er een burger in zou komen zou die mogen kiezen om corrupt te worden. 2000 euro aannemen -> Corrupt worden. Weigeren -> Goedje blijven en 2 nachten kunnen overleven van de lunch. (Omdat de wolven de corrupte burger niet lunchen totdat hij 4000 heeft en ze dus weten dat ie geen corrupte burger is. Dit wisten de wolven niet echt trouwens hoor :p)

Commentaar:

Ik vond dat het potje niet echt goed verliep. Acties werden te laat pas vastgesteld, denk dat het voor een groot deel de schuld is van de spelleiding. Mijn excuses hiervoor. Ook was er veel gedoe over het claimen van rollen. Zo was het eerst Noah, toen Thijs en daarna Kahvi die hiermee rond liepen. (Laatste 2 met een soort van orakel claim).

-Noah, nou goed. Het verhaal daarachter, ik kreeg die morgen een pm van Jojor met logjes van CI die hem vroeg of Jordi hem voor Bm wou. Ik geloofde het niet aangezien het er erg ongeloofwaardig uitzag en nam geen contact op met Noah om het na te vragen. Excuus, fout. Die avond begon Noah dat hij iedereen bedankte voor de bm steun, zijn netwerkmaatjes en medewolven. Sorry, maar dan speel je met vuur. Ook al bedoel je het spelinhoudelijk als een schijnbeweging, de spelleiding weet dit niet en ziet 'Netwerk'. Dan krijg je nog Jojor die er nog eens bovenop dondert dat hij al een pm naar de spelleiding had gestuurd met het valse spel van Noah. Hierdoor was ik toch geneigd dat te geloven en heb ik CI dood laten vallen. Daarop kreeg ik natuurlijk een reactie van Noah, daar mijn excuses aangeboden en gevraagd aan Noah of hij bewijs wilde leveren dat Jojor echt die logjes vervalst had. (simpelweg door hem aan te spreken) Logjes staan hier ergens in het topic. Ik stel dan ook voor dat Jojor gewoon nooit meer mee mag doen en als het even kan (mod ;););)) een dikke vette ban krijgt voor spel vervalsing. (Ook al weet ik dat het via skype is gegaan, skype quotes kunnen laten zien worden, en het heeft toch betrekking tot het forum?)

-Thijs, Thijs heb ik niet laten doodvallen omdat hij hij geen teken had getoond van het claimen van zijn eigen rol. Daardoor kwam ik er ook achter dat het orakel niet zo'n goede rol is in een non-claim ronde, maar weer een te makkelijke in een claim ronde. Doe wat je ermee wil, ik heb er nu ervaring mee :p

-Kahvi, voor Kahvi geldt hetzelfde, alleen deed zij het wel openlijk.

-Stefan, over stefan wil ik het niet eens hebben, is ook niet nodig volgens mij.
 

DeletedUser63354

Guest
01. Marwolaeth - Dorpsgek
02. Anthraxxis - Burger
03. Oscar11 - Dorpsoudste
04. Mooteman - Jager
05. pr0sieeb - Welp
06. Napoleon Bonaparte. - Burger
07. Cgrain - Wapensmid
08. Flexibility - Burger
09. Kahvi - Cupido -> Quechua
10. Yube - Sjamaan
11. Dragonfriend723 - Burger
12. DreamBeats - Burger
13. Quechua - Geinfecteerde Beschermengel + Koppel Kahvi
14. .ThaPerfectFeeling - Burger
15. PartOfTheGame - Mythomaan
16. Tove Styrke - Burger
17. Bappos - Burger
18. Time-Out - Burger
19. Emperor - Heks
20. OrAsU - Orakel
21. Jojor - Burger
22. Nowa (CI) - Weerwolf
23. Victorious. - Burger
24. Amycipatie - Infectiewolf
25. WWG - Burger
26. Bert - Corrupte burger
 

DeletedUser65921

Guest
Niet, kamer 10!
Zeker omdat ik wel dacht dat Remco er ook voor ging gaan, dus gewoon elkaar dood doen :cool:
 

DeletedUser1435

Guest
hoezo wil je het niet over mij hebben? ik ben te zwaar gestraft. de doodstraf is enkel te verantwoorden bij moord, niet bij een amy/stefan conversatie.
 

Deleted User - 1533669

Guest
Doh wat een mega fout xD. Ik denk dat ik een cursus spelling wonderen doet --'
 
Bovenaan