welke spelers verdienen een pluim

DeletedUser27460

Guest
@Dwerg: Ik denk dat de optie waar je op dit moment mee bezig bent, tevens je laatste zal zijn!
 

DeletedUser22322

Guest
@Dwerg: Ik denk dat de optie waar je op dit moment mee bezig bent, tevens je laatste zal zijn!
Zelf heb ik al een optie in gedachten.
Dat ik voor deze wereld geen nieuwe pa meer zal kopen, het einde van mij is dan ook in zicht.
Op=op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23144

Guest
Complimentje aan OVI, gewoon een gezamenlijke aanval met 5(!) leden. Recordje?
 

DeletedUser20001

Guest
6 is erbij gekomen. Wel 336 incommings. Dat is toch bijna 60 clears per persoon. Lol
 
Reactiescore
661
Even on topic blijven aub?

Bedankt Dwergschnauzer voor je complimenten. We hebben er hard voor moeten werken, en erg lang moeten blijven doorgaan.

De spelers die er nu nog zijn, zijn verdekke echte die hards. Doorbijters in alle aspecten van het woord.

Ik voeg me bij de woorden van neonlight. Het wordt tijd om eens goed na te denken.

Er is een soort strijd tussen kjew en elnie en mezelf. Meest aantal dorpen, maar ook daar is nu een duidelijke afscheding.

Kjew is de winnaar. Simpel.
 

DeletedUser20001

Guest
Elnie gaat ook geen top drie eindigen in deze wereld.
 
Reactiescore
661

DeletedUser

Guest
Ik wil talk een dikke pluim geven :eek:
ze verdienen het om deze wereld te winnen!!!

En ik ben nog altijd blij dat jullie mij toegelaten hebben in de stam <3

ps hebben jullie mij gemist op het AF???? :rolleyes:
 

DeletedUser20001

Guest
Ja agh. Je zal dan wel op een acc zitten die stil staat. Kan me niet voorstellen dat je in het voordeel van talk zal edelen.
 

DeletedUser

Guest
Maar zeg eens Thomas... Geniet je hier nou van?
OVI heeft verloren, je hebt meerdere accounts op delete geholpen, je rol is wel voorbij op wereld 1. Er is hier geen eer meer te halen voor je. Zoals ik zei, je bent irritant, meer niet. Ik snap eigenlijk niet waar je het nog voor doet...
 

DeletedUser

Guest
Ja agh. Je zal dan wel op een acc zitten die stil staat. Kan me niet voorstellen dat je in het voordeel van talk zal edelen.
Niet echt ik ben zo vriendelijk om voor jou te edelen <3 lief hé van mij!

Maar zeg eens Thomas... Geniet je hier nou van?
OVI heeft verloren, je hebt meerdere accounts op delete geholpen, je rol is wel voorbij op wereld 1. Er is hier geen eer meer te halen voor je. Zoals ik zei, je bent irritant, meer niet. Ik snap eigenlijk niet waar je het nog voor doet...

Punt 1 REAL NAME :eek:

punt2: Eer wie spreekt er hier over eer? Ik heb al genoeg eer en heb zeker geen eer nodig van talk.
en genieten doe ik dagelijks, je moet van elke dag genieten in je leven! wat als ik niet zou genieten? zou ik dan wel een leven hebben? geniet jij niet elke dag?
Heb dat al meerdere keren gehoord dat ik een irritante zak ben. Maar mensen moet er maar aan wennen ;)
 

DeletedUser20001

Guest
Hoezo voor mij edelen? Ik stuur al mijn edels zelf hoor.
 

DeletedUser

Guest
Punt 1 REAL NAME :eek:

Thomas.

punt2: Eer wie spreekt er hier over eer? Ik heb al genoeg eer en heb zeker geen eer nodig van talk.
en genieten doe ik dagelijks, je moet van elke dag genieten in je leven! wat als ik niet zou genieten? zou ik dan wel een leven hebben? geniet jij niet elke dag?
Heb dat al meerdere keren gehoord dat ik een irritante zak ben. Maar mensen moet er maar aan wennen ;)

Mijn vraag was of je hier nou van geniet. Wat voor plezier haal je eruit om stiekem op een account in Talk. te zitten en ons forum te lezen? Te zien dat we al amper meer moeite doen, omdat het toch al voorbij is? Je partner in crime Dondebree honderden dorpen in een paar dagen zien verliezen zonder dat het iemand nog wat uitmaakt? Wat er nog over is van OVI een zielige poging zien doen om lennard aan te vallen?

Je hoort niet bij Talk., dus wat doe je hier nog?
 

Deleted User - 44652

Guest
Hij is stiekem gewoon jaloers op Talk., en vind zichzelf zielig omdat een kansloos persoon zoals hij nooit in Talk. kan spelen :)
 

DeletedUser

Guest
Hoezo voor mij edelen? Ik stuur al mijn edels zelf hoor.
Voor de stam jij bent leiding vergeten???

Thomas.
AANGEVEN :p


Mijn vraag was of je hier nou van geniet. Wat voor plezier haal je eruit om stiekem op een account in Talk. te zitten en ons forum te lezen? Te zien dat we al amper meer moeite doen, omdat het toch al voorbij is? Je partner in crime Dondebree honderden dorpen in een paar dagen zien verliezen zonder dat het iemand nog wat uitmaakt? Wat er nog over is van OVI een zielige poging zien doen om lennard aan te vallen?

Je hoort niet bij Talk., dus wat doe je hier nog?
Jep ik hoor niet in talk idd ik wil niet bij zo een bende noobs horen :eek:
En wat ik al heb bereikt door in talk te zitten? Effe denken eefie inlichten over een massa dat zou komen op haar :p waarom denk je dat haar front opeens zo vol stond :eek: ze had niets gestacked tot het op het forum kwam dat jullie massa gingen plannen! heb ik haar es aangesproken :)

Hij is stiekem gewoon jaloers op Talk., en vind zichzelf zielig omdat een kansloos persoon zoals hij nooit in Talk. kan spelen :)

jah want talk zijn allemaal helden! vooral jij c0alkiller <3 DUS NIET
 
Bovenaan