welke spelers verdienen een pluim

DeletedUser

Guest
Jep ik hoor niet in talk idd ik wil niet bij zo een bende noobs horen :eek:
En wat ik al heb bereikt door in talk te zitten? Effe denken eefie inlichten over een massa dat zou komen op haar :p waarom denk je dat haar front opeens zo vol stond :eek: ze had niets gestacked tot het op het forum kwam dat jullie massa gingen plannen! heb ik haar es aangesproken :)

Gefeliciteerd, je hebt Eefie gewaarschuwd. En wat heb je daar precies mee bereikt? Dat een paar duizend van onze clears doodgelopen zijn? Net wat ik zeg, het is irritant, meer niet. Intussen hebben we nog front met Dwergschnauzer, weeijk, Eefie, JdeVisser, Dondebree, ironmike, elnie, pompierken en libel. Gaan jullie dat ook allemaal stacken?
 

DeletedUser

Guest
Kwam hier ff kijken en zag meteen die fanboy martijnkjr.
Als je zo graag handtekening wil van heel Talk moet je dat gewoon vragen he. :p
 

DeletedUser20001

Guest
Ik vind dat koning-dennis een pluim verdiend. Twee spelers van OVI op delete laten gaan en met de derde is die nu bezig!
 

DeletedUser

Guest
Kwam hier ff kijken en zag meteen die fanboy martijnkjr.
Als je zo graag handtekening wil van heel Talk moet je dat gewoon vragen he. :p

JAH IK WIL JE HANDTEKENING
ps hoe is het met ben/ bricke/ weet ik nog veel welke fake namen die hij allemaal gebruikt op je account? je weet toch dat het een dikke stabber is?
 

DeletedUser

Guest
Die zit niet op m'n account. :p

Jij bent ook dikke stabber, jullie kunnen samen spelen. :)
 

DeletedUser20001

Guest
En Thomas is uit talk. Jammer dat ik erachter kwam dat je op mrbeek zat.
 

DeletedUser20001

Guest
Ja ik en 20vt zijn er zeker een kwartier mee bezig geweest. We waren er zo achter. Als je wilt weten hoe dat kan je lezen in home op ons forum.
 

DeletedUser

Guest
Godlight, dat jij na al die jaren hier nog steeds ronddwaald zegt al genoeg uiteraard.

Ik ben terug om iedere woord wat je uitkraamt onderuit te torpederen:)

Dakingnl / Njfl
 
Bovenaan