Reforming is a Piece of Cake

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
ja maar die gasten spelen blijkbaar geen tw, dus kunnen ze dit nooit lezen.
Als die gasten TW spelen, nja dan moet je me dat maar eens uitleggen :p

lol nou ja hoe kunnen ze dan zo groot worden als ze geen tw spelen:eek: (nu dan niet meer:D)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser37136

Guest
je snapt mijn mopje niet:p
ze zitten daar maar wat te klikken volgens mij, want wat die doen noem ik geen tw :p
Wat dan wel een interessante vraag is: Waarom zien jullie dan Cake. als toegevoegde waarde aan de coalitie die jullie vormen versus Creed!? En waarom valt Choice haar BG nu hard af?


We gaan vandaag vrolijk verder: 20 dorpen over genomen, 3 dorpen daarvan weer verloren. Edels zullen zo onderhand toch op moeten raken lijkt me? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wat dan wel een interessante vraag is: Waarom zien jullie dan Cake. als toegevoegde waarde aan de coalitie die jullie vormen versus Creed!? En waarom valt Choice haar BG nu hard af?:

Interessante vraag voor jou dan ook: Waarom betrek jij Choice bij dit topic? omdat iemand hier iets zegt ga jij topic maar even vuurtje op stoken door Choice erbij te betrekken.
Dat Cake zoveel verliest kan Choice niks aan doen, Choice is geen Cake en het is duidelijk dat Cake niet op een aanval voor bereid was en dit heeft niks met coalitie of Choice te maken.

Het is een mooie actie van Creed, goed gepland en resultaat mag er wezen.
 

DeletedUser37136

Guest
Interessante vraag voor jou dan ook: Waarom betrek jij Choice bij dit topic? omdat iemand hier iets zegt ga jij topic maar even vuurtje op stoken door Choice erbij te betrekken.
Dat Cake zoveel verliest kan Choice niks aan doen, Choice is geen Cake en het is duidelijk dat Cake niet op een aanval voor bereid was en dit heeft niks met coalitie of Choice te maken.

Het is een mooie actie van Creed, goed gepland en resultaat mag er wezen.
Oeh, je beantwoord mijn vraag met een wedervraag. Ik betrek Choice in dit topic omdat iemand uit Choice praktisch zegt dat hun BG voor geen meter TW kan spelen, en dat ze eigenlijk ook wel klaar zijn met Cake. Lijkt me niet raar toch dat ik ervan opkijk dat dit publiekelijk wordt gezegd op het AF? Ik zou als BG van Choice zijnde zoiets zou lezen zou ik mezelf dan toch wel even achter de oren krabben iig, en me afvragen hoe betrouwbaar ik Choice dan nog vind als BG zijnde.
 

DeletedUser

Guest
Oeh, je beantwoord mijn vraag met een wedervraag. Ik betrek Choice in dit topic omdat iemand uit Choice praktisch zegt dat hun BG voor geen meter TW kan spelen, en dat ze eigenlijk ook wel klaar zijn met Cake. Lijkt me niet raar toch dat ik ervan opkijk dat dit publiekelijk wordt gezegd op het AF? Ik zou als BG van Choice zijnde zoiets zou lezen zou ik mezelf dan toch wel even achter de oren krabben iig, en me afvragen hoe betrouwbaar ik Choice dan nog vind als BG zijnde.

Misschien wel, maar wanneer een bondgenoot van je oorlog krijgt met een van de grootste stammen van de wereld, met een paar superspelers, ga je toch niet in een opwelling meteen knallen. Dat is tactisch echt slecht namelijk. Misschien is Choice wel bezig met een plan of zoiets ;)
 
Reactiescore
980
Misschien wel, maar wanneer een bondgenoot van je oorlog krijgt met een van de grootste stammen van de wereld, met een paar superspelers, ga je toch niet in een opwelling meteen knallen. Dat is tactisch echt slecht namelijk. Misschien is Choice wel bezig met een plan of zoiets ;)

Dat is niet direct het punt. Cake faalt redelijk hard, maar vervolgens komen verscheidene Choicers op het AF om Cake in een zeer slecht daglicht te zetten. Dat is toch wel typisch voor een bondgenoot vind je niet? Creed heeft op het AF de oorlog verklaard, maar het moddergooien tegen Cake wordt vrijwel meer door Choice spelers gedaan dan door Creed spelers..

Wel, dan hebben sommige toch hun twijfels over de loyaliteit van Choice aan hun bg's. Zover het bij mij nu overkomt was Cake enkel een stam met waarde zodra het Choice uitkwam, en zodra ze niet meer nodig zijn of falen, zetten jullie ze redelijk hard aan de kant als falers. Dat heeft weinig met direct actie of geen actie te maken, dat heeft te maken met het respect naar bg's toe. En dat is toch redelijk laag blijkbaar als ik de laatste dagen de posten lees.


Maar ok, mocht Choice niet reageren tussen nu en een kort tijdje.. Tja, welke waarden hecht Choice dan aan een bg? Wat verstaat Choice nu precies onder een bg? Bij mij is het simpel, zodra ik een stam-bg afsluit wil ik echt het volste garantie van de stam dat iedereen achter de bg staat en zal blijven staan. Mij lijkt Choice daarentegen nogal snel geneigd bg's aan te nemen uit vooral eigenbelang verplaats uit het belang van de beide stammen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Tja wat Choice denkt is iets anders dan jij verwoord al zou je het graag anders zien. Wel mooi hoe jij woorden kan verdraaien dit doen bazen ook op het werk met medewerkers tijdens een functioneringsgesprek, eerst de mond snoeren en dan naar zijn mond praten dit is wat jij nu ook probeert te doen door andere aan je zijde te krijgen omdat het jullie niet lukt tot op heden Choice weg te spelen. Kan zekers begrijpen dat je hierdoor gefrustreerd raakt dat Choice er nog altijd is en dat je AF er voor nodig hebt om je uit te drukken.
 

DeletedUser

Guest
Zolang er nog in de stats de naam Choice voor komt zal je toch nog even verder moeten dromen.
 
Reactiescore
2.039
Ik zie stats met de naam choice erin en moet best hard lachen.

Zijde 1:
Stammen: .Team
Zijde 2:
Stammen: Choice

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 65
Kant 2: 30
Verschil: 35

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 506,890
Kant 2: 245,886
Verschil: 261,004

chart


Zijde 1:
Stammen: Creed!
Zijde 2:
Stammen: Choice

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 22
Kant 2: 9
Verschil: 13

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 152,364
Kant 2: 61,051
Verschil: 91,313

chart
 

DeletedUser65664

Guest
Dat is niet direct het punt. Cake faalt redelijk hard, maar vervolgens komen verscheidene Choicers op het AF om Cake in een zeer slecht daglicht te zetten. Dat is toch wel typisch voor een bondgenoot vind je niet? Creed heeft op het AF de oorlog verklaard, maar het moddergooien tegen Cake wordt vrijwel meer door Choice spelers gedaan dan door Creed spelers..

Wel, dan hebben sommige toch hun twijfels over de loyaliteit van Choice aan hun bg's. Zover het bij mij nu overkomt was Cake enkel een stam met waarde zodra het Choice uitkwam, en zodra ze niet meer nodig zijn of falen, zetten jullie ze redelijk hard aan de kant als falers. Dat heeft weinig met direct actie of geen actie te maken, dat heeft te maken met het respect naar bg's toe. En dat is toch redelijk laag blijkbaar als ik de laatste dagen de posten lees.


Maar ok, mocht Choice niet reageren tussen nu en een kort tijdje.. Tja, welke waarden hecht Choice dan aan een bg? Wat verstaat Choice nu precies onder een bg? Bij mij is het simpel, zodra ik een stam-bg afsluit wil ik echt het volste garantie van de stam dat iedereen achter de bg staat en zal blijven staan. Mij lijkt Choice daarentegen nogal snel geneigd bg's aan te nemen uit vooral eigenbelang verplaats uit het belang van de beide stammen.

pfff het was maar een joke hoor... zal terug saai blijven...
Het is niet omdat je een bondgenoot bent dat choice de reden is dat Cake zoveel verliest eh. Dit is voor choice ook slecht. Dus probeer nu niet choice af te kraken met zo'n zever.
Cake was zeer belangrijk voor ons, maar als die gaan fuseren. Slecht gaan taggen en het hem afbollen dat is inderdaad de schuld van choice, en inderdaad dan hechten we geen belang aan BG. En inderdaad dan mogen er geen jokes overgemaakt worden...
 
Bovenaan