Reforming is a Piece of Cake

DeletedUser42489

Guest
Cake is sowieso nooit veel geweest :p op een paar spelers na die het nog wel aardig konden, maar dit is sowieso geen meerheid.
Enkel een goed teamwork door middel van def heeft ze levend gehouden tot nu toe ;)
Veel van de spelers deffen alles wat op hun pad komt en beheersen de skills als snipen niet.

En ik kan het weten^^ haha

Ja. En 10m tegen 3m is een fantastische prestatie. gefeliciteerd.
Ook ik heb het niet zo op barb edelaars, maar om mezelf nou op de borst te gaan kloppen als een getraind rifaapje als ik een spelertje edel van 1/3 van mijn puntjes...
Ik kan niet zeggen dat ik blij ben met zo'n rim running noob als ridder1234 die komt lopen irriteren, omdat het elke keer een hoop kost en hij mijn groei aardig remt, maar als ik al zijn treintjes snipe of recap, is dat toch een ander verhaal
 

DeletedUser48632

Guest
Ja. En 10m tegen 3m is een fantastische prestatie. gefeliciteerd.
Ook ik heb het niet zo op barb edelaars, maar om mezelf nou op de borst te gaan kloppen als een getraind rifaapje als ik een spelertje edel van 1/3 van mijn puntjes...
Ik kan niet zeggen dat ik blij ben met zo'n rim running noob als ridder1234 die komt lopen irriteren, omdat het elke keer een hoop kost en hij mijn groei aardig remt, maar als ik al zijn treintjes snipe of recap, is dat toch een ander verhaal

Ik zit daar zelf in Cake, dus heb het op de voet gevolgd :p
Vandaar mijn reactie...
Dus ik snap jou reactie op de mijne niet
 

DeletedUser42489

Guest
Ik zit daar zelf in Cake, dus heb het op de voet gevolgd :p
Vandaar mijn reactie...
Dus ik snap jou reactie op de mijne niet

Mijn excuses. Dacht dat je in Creed zat. Ik zal beter opletten in het vervolg.
en succes met de oorlog. Ik hou wel een plekje voor je vrij op de rim ;)
 
Bovenaan