Je grootste TW blunder

DeletedUser

Guest
ik weet meer van je hele stam af dan dat jij denkt ^.^
Het is wel weer duidelijk dat internet stoerheid bij jullie bovenaan staat. Ik heb dit al zo vaak meegemaakt, eerst fakes versturen van 43+ uur in de hoop dat we daar in trappen. En dan zodra jullie erachter komen dat wij niet zo dom zijn als dat jullie dachten, gaan zeggen dat je heel veel van onze stam weet. Wat niet zo is.
Nu ben ik benieuwd, waarom dat zeggen? Is het in de hoop dat wij nu stoppen met spelen? Wat wil je hier mee bereiken, want in alle gevallen dat mij dit is overkomen is mij dat nog nooit duidelijk geworden.

Hoe kun je zeggen dat al onze verdediging 1500 speer en 1500 zwaard is, en vervolgens dat je meer weet over onze stam dan dat wij denken? Ja, dat heb je inderdaad erg geloofwaardig gebracht.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser71842

Guest
Het is wel weer duidelijk dat internet stoerheid bij jullie bovenaan staat. Ik heb dit al zo vaak meegemaakt, eerst fakes versturen van 43+ uur in de hoop dat we daar in trappen. En dan zodra jullie erachter komen dat wij niet zo dom zijn als dat jullie dachten, gaan zeggen dat je heel veel van onze stam weet. Wat niet zo is.
Nu ben ik benieuwd, waarom dat zeggen? Is het in de hoop dat wij nu stoppen met spelen? Wat wil je hier mee bereiken, want in alle gevallen dat mij dit is overkomen is mij dat nog nooit duidelijk geworden.

Hoe kun je zeggen dat al onze verdediging 1500 speer en 1500 zwaard is, en vervolgens dat je meer weet over onze stam dan dat wij denken? Ja, dat heb je inderdaad erg geloofwaardig gebracht.

Lmao. & jij denkt dat ik in Sweck zit dan?

Ha Ha Ha

Je weet dus echt niet wie ik ben?
To bad.
 

DeletedUser

Guest
Windje, herlees ff alles :)
Dat is meneer Windkracht voor jou.
En met liefde zou ik alles herlezen maar jij, of je co, schrijft zo belabberd Nederlands dat het voor mij iedere keer weer gokken is jullie nou precies proberen te vertellen.

Deze keer heb ik dus verkeerd gegokt, begrijp ik uit jouw enigszins verwarde reactie?

Lmao. & jij denkt dat ik in Sweck zit dan?

Ha Ha Ha

Je weet dus echt niet wie ik ben?
To bad.
Gezien de verkrachting van het leesteken "&" krijg ik het idee dat jij de co van Oma Duck bent.
 

DeletedUser71842

Guest
Ik co op Oma duck?
Neine toch bedankt.
Er zijn wel meer mensen die het leesteken '&' gebruiken aangezien het een welbekend leesteken is.

Je bent dan toch niet zo wijs als dat je je gedraagd.
 

DeletedUser

Guest
Gebruiken en verkrachten zijn twee verschillende dingen, Panther.
Ik had bij deze reactie nog een leuke 'moeder opmerking' kunnen maken maar ik heb besloten dat niet te doen.
 

Deleted User - 487957951

Guest
Gebruiken en verkrachten zijn twee verschillende dingen, Panther.
Ik had bij deze reactie nog een leuke 'moeder opmerking' kunnen maken maar ik heb besloten dat niet te doen.

Doe maar gwn die mods slapen toch :cool:
 

DeletedUser

Guest
Even back on topic mijn grootste faal , edeltjes maken sturen en ik moest een uur later m'n clear timen net ervoor. die had ik 300ms gemist.

Daarna moest ik nog es een uur wachten om te timen met alleen bijl. Dan was ik in slaap gevallen gevolg edels dood.
 

DeletedUser69112

Guest
Gebruiken en verkrachten zijn twee verschillende dingen, Panther.
Ik had bij deze reactie nog een leuke 'moeder opmerking' kunnen maken maar ik heb besloten dat niet te doen.

Ik pak mij even een biertje :cool:
" sit & enjoy the show "
 

DeletedUser71842

Guest
Gebruiken en verkrachten zijn twee verschillende dingen, Panther.
Ik had bij deze reactie nog een leuke 'moeder opmerking' kunnen maken maar ik heb besloten dat niet te doen.

Ach dat is dan ook weer het probleem met het AF enkel 14-16 jarige kindjes die zo'n opmerkingen gaan maken.

Maar goed we zullen zien in game wie de echte badass is, want aan jouw woorden te merken voel je je heel wat, jammer dat je het nog nooit bewezen hebt.
 
Bovenaan