Praattopic

DeletedUser69459

Guest
Je kunt veel zeggen over Steven, maar zijn argumenten blijven beter + zijn reacties zijn zieklachen :D:D

Joh, de eerste naar wie hij wijst ben jij hoor. Ik snap dat je dom bent, maar jezelf mongool noemen... :confused:

Je kunt veel zeggen over w21 ^^

Massa's van 30k plannen op 1 speler en toch is de ODD is w22 hoger waar de massa's nog niet hoger komen dan 10k per keer. Mss dat jullie eens een voorbeeldje mogen nemen aan Fear! die sturen een hele maand lang constant2-3k aanvallen. En ja dan krijg je een ODD van 1mil+ :eek::eek:

Ook tactisch inzicht missen jullie precies wel. 30k aanvallen sturen op 1 speler is nogal nutteloos. Degene die niet aangevallen worden sturen gwn massaal os :eek: :eek: :eek:

Maarja, wij van w22 zijn de noobs. Alhoewel ik wil wedden dat moest Fear! jullie tegenstander zijn met evenveel punten, dan lagen jullie na een maand of 2 al op jullie gat ;)
 

DeletedUser65039

Guest
Je kunt veel zeggen over w21 ^^

Massa's van 30k plannen op 1 speler en toch is de ODD is w22 hoger waar de massa's nog niet hoger komen dan 10k per keer. Mss dat jullie eens een voorbeeldje mogen nemen aan Fear! die sturen een hele maand lang constant2-3k aanvallen. En ja dan krijg je een ODD van 1mil+ :eek::eek:

Ook tactisch inzicht missen jullie precies wel. 30k aanvallen sturen op 1 speler is nogal nutteloos. Degene die niet aangevallen worden sturen gwn massaal os :eek: :eek: :eek:

Maarja, wij van w22 zijn de noobs. Alhoewel ik wil wedden dat moest Fear! jullie tegenstander zijn met evenveel punten, dan lagen jullie na een maand of 2 al op jullie gat ;)

Je praat poep :eek:
 
Reactiescore
219
Je kunt veel zeggen over w21 ^^

Massa's van 30k plannen op 1 speler en toch is de ODD is w22 hoger waar de massa's nog niet hoger komen dan 10k per keer. Mss dat jullie eens een voorbeeldje mogen nemen aan Fear! die sturen een hele maand lang constant2-3k aanvallen. En ja dan krijg je een ODD van 1mil+ :eek::eek:

Ook tactisch inzicht missen jullie precies wel. 30k aanvallen sturen op 1 speler is nogal nutteloos. Degene die niet aangevallen worden sturen gwn massaal os :eek: :eek: :eek:

Maarja, wij van w22 zijn de noobs. Alhoewel ik wil wedden dat moest Fear! jullie tegenstander zijn met evenveel punten, dan lagen jullie na een maand of 2 al op jullie gat ;)

Haha hilarisch jij zegt dat 30k op 1 speler nutteloos is :eek: volgens mij is dat juist effectief dan zakt de moed wel in de schoenen :eek:

Je hebt verder wel stoere praatjes jij :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik wil even mijn liefde voor de ':eek:' emoticon uitspreken.

Dat gezichtje zegt o zo veel. Prachtig gewoonweg. Net kunst

Haha hilarisch jij zegt dat 30k op 1 speler nutteloos is :eek: volgens mij is dat juist effectief dan zakt de moed wel in de schoenen :eek:

Je hebt verder wel stoere praatjes jij :eek:

Dit is de afgezant, en tevens symbool, van W22!
 

DeletedUser69459

Guest
Haha hilarisch jij zegt dat 30k op 1 speler nutteloos is :eek: volgens mij is dat juist effectief dan zakt de moed wel in de schoenen :eek:

Je hebt verder wel stoere praatjes jij :eek:

Als je al opgeeft na 30k aanvallen terwijl je in een stam zit met 90k dorpen waarvan er normaal zeker de helft def is, dan ben je het niet echt waard om op een miljoenenaccount te spelen ;)
 

DeletedUser

Guest
Je kunt veel zeggen over w21 ^^

Massa's van 30k plannen op 1 speler en toch is de ODD is w22 hoger waar de massa's nog niet hoger komen dan 10k per keer. Mss dat jullie eens een voorbeeldje mogen nemen aan Fear! die sturen een hele maand lang constant2-3k aanvallen. En ja dan krijg je een ODD van 1mil+ :eek::eek:

Ook tactisch inzicht missen jullie precies wel. 30k aanvallen sturen op 1 speler is nogal nutteloos. Degene die niet aangevallen worden sturen gwn massaal os :eek: :eek: :eek:

Maarja, wij van w22 zijn de noobs. Alhoewel ik wil wedden dat moest Fear! jullie tegenstander zijn met evenveel punten, dan lagen jullie na een maand of 2 al op jullie gat ;)

Je praat hier alsof elke keer 30K aanvallen op 1 speler komt, blijkt maar weer dat je niet verder kijkt dan je neus langs is.
Dat de ODD hoger ligt op w22 ligt ook aan verschillende factoren: hoe groot is het front daar, hoe veel def is er voor handen en wordt ook daadwerkelijk gestuurd door stammies.

Een hele maand lang contstant 2-3K aanvallen van fear en dan na 2 maanden op mijn gat al liggen, nou dan kan je jezelf echt een slechte deffer noemen hoor... Hier ligt JD al ongeveer 1,5 maand onder constante aanval waarvan de laatste week is gedaald naar 500 daarvoor stond die al rond de 2-3K dus als fear net zo'n tacktiek hanteert zullen er niet veel deffers wegvallen van Fruit ( vermoed ik dan hé ) En ik vermoed van resist hetzelfde al ken ik daar hun def kwaliteiten totaal niet maar verwacht ronduit hetzelfde.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik heb al 30-40k inc gezien op 3maand tijd dus ik zal wel kunnen deffen zeker? Daarbij baseer ik me gewoon op de info die er gezegd is door Steven ^^
 

DeletedUser

Guest
Als er 30-40K fakes zijn op 3 maanden en jij gaat je zelf dan een goede deffer noemen ga ik je keihard uitlachen in iedergeval :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al 30-40k inc gezien op 3maand tijd dus ik zal wel kunnen deffen zeker? Daarbij baseer ik me gewoon op de info die er gezegd is door Steven ^^

Wrong again. Ik heb niks over ingame acties van W21 verteld. Enkel bevestigd dat de heer Speeders niet loog over iets.

Want dat maken jullie van ons als je niet direct een mooi weerwoord vindt. Dat we autistisch zijn. Dat we liegen. Zelfs de wereldinstellingen worden op 1 dag verdraaid. W21 heeft speed 1,5 joh!:D:D:D
 

DeletedUser69459

Guest
Als er 30-40K fakes zijn op 3 maanden en jij gaat je zelf dan een goede deffer noemen ga ik je keihard uitlachen in iedergeval :D
Totdat we b
Slither, king@marcel,Andelvandelripke, missions(totdat we begonnen met interneren natuurlijk) Zijn accounts waar ik langdurig vv. heb gehad en constant onder vuur lagen. Dus kdenk wel dat ik iets van deffen kan ;)
 

DeletedUser

Guest
Je kunt veel zeggen over w21 ^^

Massa's van 30k plannen op 1 speler en toch is de ODD is w22 hoger waar de massa's nog niet hoger komen dan 10k per keer. Mss dat jullie eens een voorbeeldje mogen nemen aan Fear! die sturen een hele maand lang constant2-3k aanvallen. En ja dan krijg je een ODD van 1mil+ :eek::eek:

Ook tactisch inzicht missen jullie precies wel. 30k aanvallen sturen op 1 speler is nogal nutteloos. Degene die niet aangevallen worden sturen gwn massaal os :eek: :eek: :eek:

Maarja, wij van w22 zijn de noobs. Alhoewel ik wil wedden dat moest Fear! jullie tegenstander zijn met evenveel punten, dan lagen jullie na een maand of 2 al op jullie gat ;)

Over een maand lang 2-3k op de teller hebben staan.. Das niks om te deffen. Is dat jullie niveau? Op een goede dag duwen wij de teller boven 6k en houden we die daar ook voor een aantal weken. Dit heb ik nu al Meermaals gezien dat het gebeurd is. Over dom gesproken dus, volgende keer even wat onderzoek doen.

Verder de reden dat w22 hogere odd heeft. Kijk eens naar de snelheid van de wereld;)
 

DeletedUser60153

Guest
Ik lees hier verschillende reacties vanuit w22 dat het AF niet het IG niveau bepaalt, hier ben ik het niet mee eens. Goed, waarom niet?

Propaganda, waarvoor dit forum eigenlijk bestaat, dient voor enkele fantastische dingen. Je kan een naam opbouwen op een wereld, handig voor de wereld diplomatie. Je kan bommen gooien in je vijandelijke stammen (voor voorbeelden, lees de openingspost en reacties door) en als kers op de taart kan jij laten zien wat voor niveau je wereld is. Waarom is Phalanx zo bekent geworden? Juist, door hun verdomt goede propaganda. Waarom is Sangu uitgegroeit tot een voorbeeld? Juist, verdomdt goede propaganda. Goede spelers zoeken stammen uit die een naam hebben, waar je veel over kan lezen. Dan lijkt het me beter als je als wereld bekent staat als een goed niveau van posten dan een of andere spam wereld?

W21 staat al sinds het begin van de wereld bekent als een wereld met sterke propaganda en goede posters. W22 daarentegen is een beetje in het gat gevallen van z'n grote broertjes 21 en 23. Geen probleem, kan ook leuk zijn, maar geef mij maar w21 :)

Overigens over dat ODD verhaal, wij bashen niet dom op de fronten. Ik denk dat van alle clears er 20% a 40% doodlopen op de fronten, de rest op het achterland om daar zijn schade aan te richten. En 30 a 40 k deffen in een maand en je dan cool vinden, tja... En dat jij het dom vind om een speler met 30k onder vuur te liggen zegt wat over je niveau, al helemaal als je zegt dat alle deff dan daar naartoe gaat. Ik zou je graag tegenover mij willen hebben op w21, dan had je wss niet bestaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik lees hier verschillende reacties vanuit w22 dat het AF niet het IG niveau bepaalt, hier ben ik het niet mee eens. Goed, waarom niet?

Propaganda, waarvoor dit forum eigenlijk bestaat, dient voor enkele fantastische dingen. Je kan een naam opbouwen op een wereld, handig voor de wereld diplomatie. Je kan bommen gooien in je vijandelijke stammen (voor voorbeelden, lees de openingspost en reacties door) en als kers op de taart kan jij laten zien wat voor niveau je wereld is. Waarom is Phalanx zo bekent geworden? Juist, door hun verdomt goede propaganda. Waarom is Sangu uitgegroeit tot een voorbeeld? Juist, verdomdt goede propaganda. Goede spelers zoeken stammen uit die een naam hebben, waar je veel over kan lezen. Dan lijkt het me beter als je als wereld bekent staat als een goed niveau van posten dan een of andere spam wereld?

W21 staat al sinds het begin van de wereld bekent als een wereld met sterke propaganda en goede posters. W22 daarentegen is een beetje in het gat gevallen van z'n grote broertjes 21 en 23. Geen probleem, kan ook leuk zijn, maar geef mij maar w21 :)

Overigens over dat ODD verhaal, wij bashen niet dom op de fronten. Ik denk dat van alle clears er 20% a 40% doodlopen op de fronten, de rest op het achterland om daar zijn schade aan te richten. En 30 a 40 k deffen in een maand en je dan cool vinden, tja... En dat jij het dom vind om een speler met 30k onder vuur te liggen zegt wat over je niveau, al helemaal als je zegt dat alle deff dan daar naartoe gaat. Ik zou je graag tegenover mij willen hebben op w21, dan had je wss niet bestaan.

UIteraard juist. Maar je kent die spelers nog niet zo goed als ik ze ondertussen de laatste dagen heb leren kennen. Ze zijn waardeloos. Tout court. Ze begrijpen zo goed als niks, of willen het gewoon niet begrijpen.

Hun verbaal niveau is over het algemeen abominabel. Ongezien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb al 30-40k inc gezien op 3maand tijd dus ik zal wel kunnen deffen zeker? Daarbij baseer ik me gewoon op de info die er gezegd is door Steven ^^

Trololol. Op 3 maand? Da's echt niks :eek: Dat op 2 weken hebben is al iets moeilijker.
 

DeletedUser

Guest
Ze bakken er gewoon geen zak van joh :p Laat ze lekker noob wezen, het niveau van w21 van de spelers ligt toch velen malen hoger dan die w22 noobjes :D
 
Bovenaan