Praattopic

DeletedUser

Guest
Steven, what have you done. :(
Op deze spam zit ik hier niet te wachten, het is geen must W18 in te halen... :p
 

DeletedUser

Guest
What a pathetic bunch of posters...

En dan ons gaan liggen afkraken ook nog xd
 
Reactiescore
332

DeletedUser

Guest
^^



Jullie begonnen ons af te kraken omdat wij de andere op w22 niet haten zoals jullie elkaar haten:eek:

We spreken feiten. Ik weet dat de waarheid hard is maar afkraken neen. Dan kijk je toch door de verkeerde bril
 

DeletedUser

Guest
Steven, what have you done. :(
Op deze spam zit ik hier niet te wachten, het is geen must W18 in te halen... :p

Mijn oprechte excuses

What a pathetic bunch of posters...

En dan ons gaan liggen afkraken ook nog xd

Het is erger als ik dacht. Ik voel me net alsof ik een beerput heb blootgelegd :p

W21 is noob Steven.

Er zijn zoveel factoren die het tegenspreken

Jullie hebben een praattopic dat bijna 3X zo groot is als op de gemiddelde wereld. Allemaal onzin. Net als dit praattopic ook hoor. Maar dat van jullie is toch maar 3 keer zo groot :rolleyes:

& wat St. Jimmy net zei:
http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?169026-nieuw-op-w22

Achja er zijn te veel dingen om op te noemen
 

DeletedUser59349

Guest
Mijn oprechte excuses



Het is erger als ik dacht. Ik voel me net alsof ik een beerput heb blootgelegd :p



Er zijn zoveel factoren die het tegenspreken

Jullie hebben een praattopic dat bijna 3X zo groot is als op de gemiddelde wereld. Allemaal onzin. Net als dit praattopic ook hoor. Maar dat van jullie is toch maar 3 keer zo groot :rolleyes:

& wat St. Jimmy net zei:
http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?169026-nieuw-op-w22


Achja er zijn te veel dingen om op te noemen

Lastig toch dat je wederom het AF verkiest boven IG, hierdoor leg je een verkeerde link met wat ik bedoel. Het blijft een feit dat jij ons de les probeert te lezen tegenover je W21 vriendjes maar dat jou juist de les gelezen wordt. Get over it. Fouten maken is menselijk. Ik hoop dat je nu wel 2 x nadenkt voor je W22 weer eens een bezoekje brengt.

Nogal jammer dat jullie ODD top ook gigantische verliezen geleden heeft en dat is bij ons niet zo :eek:

Destijds stond ik met mn huidige ODD (oke ietwat minder destijds) rank 2, waar zie je mijn gigantische verliezen?? Verder kijken dan je neus lang is blijft lastig.
 

DeletedUser

Guest
Lastig toch dat je wederom het AF verkiest boven IG, hierdoor leg je een verkeerde link met wat ik bedoel. Het blijft een feit dat jij ons de les probeert te lezen tegenover je W21 vriendjes maar dat jou juist de les gelezen wordt. Get over it. Fouten maken is menselijk. Ik hoop dat je nu wel 2 x nadenkt voor je W22 weer eens een bezoekje brengt.



Destijds stond ik met mn huidige ODD (oke ietwat minder destijds) rank 2, waar zie je mijn gigantische verliezen?? Verder kijken dan je neus lang is blijft lastig.

Heb je nog altijd niet door dat ik ook het AF bedoel. Dat is openbaar voor buitenstaanders. Waarom zou ik me in godsnaam bezighouden met jullie IG. Ik heb geen account op W22

Jullie AF is laag, lager, laagst. Ik heb gisteren random wat in het rond liggen clicken op jullie forum en echt op elke pagina staat een hoop skype-onzin waar niemand wat aan heeft behalve de 2 die de dialogen opstarten. Het beetje propaganda verzuipt constant in de onzin

Ja omdat jij geen dorpjes verloor hebben anderen dat niet gedaan?

Ijzersterk argument. Alweer
 

DeletedUser65039

Guest
Lastig toch dat je wederom het AF verkiest boven IG, hierdoor leg je een verkeerde link met wat ik bedoel. Het blijft een feit dat jij ons de les probeert te lezen tegenover je W21 vriendjes maar dat jou juist de les gelezen wordt. Get over it. Fouten maken is menselijk. Ik hoop dat je nu wel 2 x nadenkt voor je W22 weer eens een bezoekje brengt.



Destijds stond ik met mn huidige ODD (oke ietwat minder destijds) rank 2, waar zie je mijn gigantische verliezen?? Verder kijken dan je neus lang is blijft lastig.

Betrek niet alles alleen op jezelf. W22 bestaat niet alleen uit jou.
 

DeletedUser69459

Guest
Nogal jammer dat jullie ODD top ook gigantische verliezen geleden heeft en dat is bij ons niet zo :eek:

Gon heeft denk ik 6mil punten opgehaald in 2-3maand en vorteks heeft 3weken geleden puntenaftrek gekregen dr verkeerde cowissel.
 

DeletedUser

Guest
Gon heeft denk ik 6mil punten opgehaald in 2-3maand en vorteks heeft 3weken geleden puntenaftrek gekregen dr verkeerde cowissel.

Puntenaftrek vertaalt zich toch niet in de verloren dorpen statistieken op TWstats?
 
Bovenaan