Top of Flopspelers

DeletedUser

Guest
Het wordt nu zwaar uit zijn proportie getrokken, het hele verhaal erbij had het genuanceerd. Daarbij zat Melle erbij en heb ik gezegt wat er beter kon en wat niet.

en dat kut account slaat op de ontiegelijke grootte van front. heb ik daarboven ook genoemt maar wordt weer niet meegenomen.

oeii, +/- denkt even propaganda te voeren maar maken dan toch een klein foutje :D
 

DeletedUser

Guest
Het wordt nu zwaar uit zijn proportie getrokken, het hele verhaal erbij had het genuanceerd. Daarbij zat Melle erbij en heb ik gezegt wat er beter kon en wat niet.

en dat kut account slaat op de ontiegelijke grootte van front. heb ik daarboven ook genoemt maar wordt weer niet meegenomen.

oeii, +/- denkt even propaganda te voeren maar maken dan toch een klein foutje :D

Er is geen verhaal bij want hiermee begon het.
Je verhaal kwam later in het gesprek pas want melle kwam ook pas later.
Toen moest je wel met een uitgebreid verhaal komen om je woorden een beetje goed te maken.

Uhmm welke fout maak ik dan :confused::confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Er is geen verhaal bij want hiermee begon het.
Je verhaal kwam later in het gesprek pas want melle kwam ook pas later.
Toen moest je wel met een uitgebreid verhaal komen om je woorden een beetje goed te maken.

Uhmm welke fout maak ik dan :confused::confused::confused::confused:

dat je een deel van het gesprek achter houdt waardoor de waarheid verdraaid wordt :)

of dat gesprek er nou voor of erna was, er zit meer omheen dan alleen dat stukje:p
 

DeletedUser

Guest
Het wordt nu zwaar uit zijn proportie getrokken, het hele verhaal erbij had het genuanceerd. Daarbij zat Melle erbij en heb ik gezegt wat er beter kon en wat niet.

en dat kut account slaat op de ontiegelijke grootte van front. heb ik daarboven ook genoemt maar wordt weer niet meegenomen.

schandalige fouten hier te vinden:eek:
 

DeletedUser46778

Guest
Jezus je lijkt wel een klein kind die huilend naar zijn mamsie rent.
Ga je hier ook iedereen aangeven omdat ze je flop noemen

hahahaah jou kan ik enkel uitlachen.
ik gaf hem aan in de hoop dat ze hem zouden aanspreken, gewoon omdat ik dat grappig zou vinden. een ban kon ik ook echt extreem om lachen maar niet om er voordeel van te doen ;)


+/- zijn toppers als het gaat om overdrijven en de waarheid verdraaien :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dat je een deel van het gesprek achter houdt waardoor de waarheid verdraaid wordt :)

of dat gesprek er nou voor of erna was, er zit meer omheen dan alleen dat stukje:p

hoezo wordt de waarheid verdraaid dan.
Hij heeft deze uitspraken ondoordacht gedaan en probeert het later goed te praten.
Dat is het verdraaien van de waarheid of van je eerdere uitspraken waar je spijt van hebt ;)

hahahaah jou kan ik enkel uitlachen.
ik gaf hem aan in de hoop dat ze hem zouden aanspreken, gewoon omdat ik dat grappig zou vinden. een ban kon ik ook echt extreem om lachen maar niet om er voordeel van te doen ;)


+/- zijn toppers als het gaat om overdrijven en de waarheid verdraaien :)

Achja als je de waarheid voorgeschoteld krijgt dan word je boos en ga je maar zoiets doen.
Je word overal een flop of faal genoemd van leden van +/- tot je eigen leider aan toe.
Dusja ik snap niet wat er overdreven word of verdraaid want het zijn gewoon allemaal feiten :rolleyes:
 

DeletedUser46778

Guest
hoezo wordt de waarheid verdraaid dan.
Hij heeft deze uitspraken ondoordacht gedaan en probeert het later goed te praten.
Dat is het verdraaien van de waarheid of van je eerdere uitspraken waar je spijt van hebt ;)



Achja als je de waarheid voorgeschoteld krijgt dan word je boos en ga je maar zoiets doen.
Je word overal een flop of faal genoemd van leden van +/- tot je eigen leider aan toe.
Dusja ik snap niet wat er overdreven word of verdraaid want het zijn gewoon allemaal feiten :rolleyes:

uhuh want als ik vraag om argumenten komen er alleen maar verdraaide en overdreven dingen uit jullie..
 
Reactiescore
86
Ooit gedacht om deze 'verdraaide' argumenten met bewijzen tegen te spreken? Vast wel. Waarom doe je het dan niet? Oja, omdat het gewoon klopt:eek::D
 
Reactiescore
86
TheProject. top of flop?

Zijde 1:
Stammen: +/-
Zijde 2:
Spelers: TheProject.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28
Kant 2: 4
Verschil: 24

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 273,786
Kant 2: 34,805
Verschil: 238,981

chart
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68086

Guest
hahahaah jou kan ik enkel uitlachen.
ik gaf hem aan in de hoop dat ze hem zouden aanspreken, gewoon omdat ik dat grappig zou vinden. een ban kon ik ook echt extreem om lachen maar niet om er voordeel van te doen ;)


+/- zijn toppers als het gaat om overdrijven en de waarheid verdraaien :)

Met 'uitlachen' win je geen discussie je zet alleen jezelf voor schut, vaak wordt zo gereageert als je in een hoekje wordt gedreven of je gefrustreerd bent. :D

Jezus je lijkt wel een klein kind die huilend naar zijn mamsie rent.
Ga je hier ook iedereen aangeven omdat ze je flop noemen

Gedraag je R. xD
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Sinds 18/10 top! :D

:D
Maar daarvoor ookal hoor. Het account heeft bijna alle aanvallen van DD erg simpel afgeslagen. Alleen jammer dat er tijdens één aanval geen internet was bij de bespeler en de VV iets te laat terecht was.
 

DeletedUser38246

Guest
:D
Maar daarvoor ookal hoor. Het account heeft bijna alle aanvallen van DD erg simpel afgeslagen. Alleen jammer dat er tijdens één aanval geen internet was bij de bespeler en de VV iets te laat terecht was.

Die aanvallen waren anders ook wel heel moeilijk af te slaan :eek:
 
Bovenaan