Speedronde #1391 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#1391 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zaterdag 19-10-13 10:00
Einde: Zaterdag 19-10-13 13:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zaterdag 19-10-13 10:00
* Einde: Zaterdag 19-10-13 13:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 3
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste dorpen wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: ja, zonder nieuwe ridderfeatures
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: nee, pakketjes
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3500 punten (snelheid: 100%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.6
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 30 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 

DeletedUser

Guest
Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste dorpen wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.

lees ik nu -.-
 

DeletedUser71435

Guest
Omdat dat vraagt om skills, namelijk zsm veel edels bouwen ;). Keesje krijgt speedles :D
 

DeletedUser46778

Guest
lol wat een niveau nls zeg.
Ik denk speel weer eens een rondje mee en ga gewoon solo. word 5x een pakketje van me geneukt waardoor ik dik achter sta qua dorpen. Vervolgens bouw ik 3 clears en 10 edels en doe ik dikke rush op bb's. sta ik nog 6k achter pleur ik alles op 9k dorp met trein er achter getimed. Blijft ts haken verlies ik op 2k..

dus ik kan solo starten, zwaar geiriteerd worden door random noobs, 9k dorp mislopen en nog op maar 2k verliezen? wat een niveau weer.
 

DeletedUser71435

Guest
lol wat een niveau nls zeg.
Ik denk speel weer eens een rondje mee en ga gewoon solo. word 5x een pakketje van me geneukt waardoor ik dik achter sta qua dorpen. Vervolgens bouw ik 3 clears en 10 edels en doe ik dikke rush op bb's. sta ik nog 6k achter pleur ik alles op 9k dorp met trein er achter getimed. Blijft ts haken verlies ik op 2k..

dus ik kan solo starten, zwaar geiriteerd worden door random noobs, 9k dorp mislopen en nog op maar 2k verliezen? wat een niveau weer.

Dus je wilt zeggen dat je de enige was met tegenslagen? Gaat weer helemaal nergens over deze post ;).
 

DeletedUser39990

Guest
Hoezo gaat het nergens over?
Het gaat over deze speed en jou post is off topic.

Leg mij nou eens uit wat er off topic is aan deze post. Jouw post is offtopic ja, net als de mijne nu, maar ik wil graag eens weten wat er aan die ander kerel zen post offtopic is. Want hij praat volgens mij toch wel over de speed.
 

DeletedUser

Guest
Leg mij nou eens uit wat er off topic is aan deze post. Jouw post is offtopic ja, net als de mijne nu, maar ik wil graag eens weten wat er aan die ander kerel zen post offtopic is. Want hij praat volgens mij toch wel over de speed.

Enige wat die zegt is dat er meer mensen waren met tegenslagen en daarna zegt die dat zijn post nergens op slaat.
Als jij zijn eerste zin on topic vind mag je dat vinden maar ik vind van niet. :)
 

DeletedUser30571

Guest
Enige wat die zegt is dat er meer mensen waren met tegenslagen en daarna zegt die dat zijn post nergens op slaat.
Als jij zijn eerste zin on topic vind mag je dat vinden maar ik vind van niet. :)

kom op maak je zelf hier aub niet belachelijk.. Er mag een discussie aangegaan worden lijkt mij? We leven niet in Rusland?
 
Bovenaan