spotprenten

DeletedUser412

Guest
omg, wat een Duckje-Amokro haat. Dat is niet meer grappig, op geen enkele manier... Als jullie het een beetje op het spel gericht zouden kunnen houden?
 

DeletedUser7074

Guest
omg, wat een Duckje-Amokro haat. Dat is niet meer grappig, op geen enkele manier... Als jullie het een beetje op het spel gericht zouden kunnen houden?

ik denk geen haat, maar dat ze eindelijk eens kunne lachen met hen in een topic daarvoor gemaakt^^
Iedereen weet dat ze goede spelers zijn^^
 

DeletedUser

Guest
Jep, het zijn hele goede spelers.
hebben we is een topic, waar we spotprenten kunne plaatsen,
krijgen wij dat gezeur wil, opus mag alles, maar OVER opus homaar :mad:
 

DeletedUser

Guest
haha mooie, niet offtopic gaan.
Blijven posten, en niet zaniken.
Iedereen voelt zich wel aangesproken, lach erom
en ga niet zitten janken, ze moeten altijd mij hebbe:eek:
 

DeletedUser

Guest
CalimeroNoob.png
 

DeletedUser

Guest
omg, wat een Duckje-Amokro haat. Dat is niet meer grappig, op geen enkele manier... Als jullie het een beetje op het spel gericht zouden kunnen houden?

Op die over Hitler na kan ik er wel om lachen hoor, ik zie het als fanpost :D
 

DeletedUser412

Guest
Jep, het zijn hele goede spelers.
hebben we is een topic, waar we spotprenten kunne plaatsen,
krijgen wij dat gezeur wil, opus mag alles, maar OVER opus homaar :mad:

*sigh*
Marvin, speel het aub op Opus, of op ze als speler, maar niet als persoon. In dit geval vind Amokro het wel prima, maar ik vind persoonlijk dat zo'n spotprent iets te ver gaat. De volgende stap is dan snel genomen, en dan komen we weer op Amokro vs. Thughearted niveau ^^
 

DeletedUser

Guest
sean je overdrijft wel wat niet...

het heet niet voor niets SPOTprent.. hebben deze juist niet als doel de ander een beetje uit de tent te lokken..

misschien juist wel leuk, als er door een dergelijke discussie een oorlog komt, draagt een topic als dit dus bij aan meer actie in de wereld
 
Bovenaan