Grappige aanvallen/Goede verdediging

DeletedUser56459

Guest
Dat dorp ken ik, smederij 0 boerderij 1
hoofgebouw 1, muur 1.

En dan nog wel 3 pogingen gedaan om het dorp terug te nemen. Nu ik er aan denk, ghamgham mag hem opbouwen hoor :p
 

DeletedUser56459

Guest
Van mij staat er niks def bij oeps, als er heen loopt gaan ze dezelfde dag/uur weer naar huis wandelen want het is daar niet leuk. Ze krijgen geen drankje of eten bij jullie :(
Je moet ze beter verzorgen dan blijven ze misschien langer.
 

DeletedUser56633

Guest
Als wij opscheppen over hoe wij jou van de wereld bliezen zijn we volgend jaar nog niet klaar.

Haha,grappig dat je daar nog steeds over begint,dat is inmiddels 1jaar geleden en jij weet ook wel dat de omstandigheden niet goed waren op amor,ownage,huto etc.
Ze hadden allemaal een groot front,en nu wij ook phalanxes hebben gaan jullie maar op gvey knallen omdat jullie het niet redden op de Oeps spelers.
Maja,probeer het nog eens zou ik zeggen,ik heb nu een kleiner front dus dat wordt wel makkelijk te deffen ondanks mijn naab skills:cool:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Haha,grappig dat je daar nog steeds over begint,dat is inmiddels 1jaar geleden en jij weet ook wel dat de omstandigheden niet goed waren op amor,ownage,huto etc.
Ze hadden allemaal een groot front,en nu wij ook phalanxes hebben gaan jullie maar op gvey knallen omdat jullie het niet redden op de Oeps spelers.
Maja,probeer het nog eens zou ik zeggen,ik heb nu een kleiner front dus dat wordt wel makkelijk te deffen ondanks mijn naab skills:cool:

Ik ben het wel met hem eens dat jij een noobje bent :cool:
 

DeletedUser56633

Guest
niet zo hoog van de toren roepen jij hoe vaak jullie je eige def afknallen kan ik al niet meer op 1 hand tellen.

Het is ook grappig dat ze een dorpje proberen terug te edelen met veel clears,en edels en dan 4 oss-je in dezelfde seconde als de laatste inc,en daarachter weer veel deff,balen voor hun dat ik achter de deff off had gezet:D
14 front dorpjes gesloopt,en dan in PM zetten:waren toch niet zoveel deffjes:mad:
Ik ben het wel met hem eens dat jij een noobje bent :cool:

Ben ik het ook wel mee eens.
Jammer dat hij quit als zijn directe tegenstander ook een falanx heeft ipv een huge front zoals amor,onpwnage,wardking:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben gestopt omdat ik te bang was, wat een grap..
Jaar geleden? Ik weet niet hoe jou jaar eruit ziet dan....
 

DeletedUser65185

Guest
Haha,grappig dat je daar nog steeds over begint,dat is inmiddels 1jaar geleden en jij weet ook wel dat de omstandigheden niet goed waren op amor,ownage,huto etc.
Ze hadden allemaal een groot front,en nu wij ook phalanxes hebben gaan jullie maar op gvey knallen omdat jullie het niet redden op de Oeps spelers.
Maja,probeer het nog eens zou ik zeggen,ik heb nu een kleiner front dus dat wordt wel makkelijk te deffen ondanks mijn naab skills:cool:

Niet redden op de oeps spelers? Kijk mijn laatste groei dan toch maar eens :D. Ohja dankje om me eraan te herinneren dat in 1ste wou staan in ODA ;). Ik ben er bijna ^^.
65 dorpen winst vind ik persoonlijk niet slecht als je kijkt dat het zo goed als enkel mijn clears waren die liepen :)
 

Deleted User - 487958296

Guest
Niet redden op de oeps spelers? Kijk mijn laatste groei dan toch maar eens :D. Ohja dankje om me eraan te herinneren dat in 1ste wou staan in ODA ;). Ik ben er bijna ^^.
65 dorpen winst vind ik persoonlijk niet slecht als je kijkt dat het zo goed als enkel mijn clears waren die liepen :)

Ik zie alleen een interner die een paar oeps dorpen te pakken krijgt :eek:
 

DeletedUser65185

Guest
Ik zie alleen een interner die een paar oeps dorpen te pakken krijgt :eek:
Wie heeft er in dit stadium nog niet geinternd? :)

23x Aanvaller van de dag
op 27.08.2013 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.210.180 eenheden)!

Dat komt ook omdat ik zoveel intern lol :rolleyes:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Wie heeft er in dit stadium nog niet geinternd? :)

23x Aanvaller van de dag
op 27.08.2013 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.210.180 eenheden)!

Dat komt ook omdat ik zoveel intern lol :rolleyes:

Ja, je spreekt gewoon af dat ze def laten staan om ODA te geilen zeker :p
 
Bovenaan