top 10

DeletedUser69488

Guest
Kijk mijn Golden Awards lijstjes



Nee hoor, heb ik nooit gezegd, kijk door dit soort dingen neemt niemand je meer serieus.

W. wtf, ik vraag om een bewijs/argument en dat is de reden dat niemand mij serieus neemt? Dit slaat echt helemaal nergens op..

Ik heb als bewijs R. van mjnd die het misschien 60x heeft gekopieerd en heeft geplakt dat jij ons gluiperds vindt, zonder een juiste onderbouwing voor de oude leden van Vert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62038

Guest
W. wtf, ik vraag om een bewijs/argument en dat is de reden dat niemand mij serieus neemt? Dit slaat echt helemaal nergens op..

TCOMC slaat nergens op :d
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
86
W. wtf, ik vraag om een bewijs/argument en dat is de reden dat niemand mij serieus neemt? Dit slaat echt helemaal nergens op..

Ja man dat deel van de zin is obvious hetgeen waar ik op reageer:eek::rolleyes:

Ik heb als bewijs R. van mjnd die het misschien 60x heeft gekopieerd en heeft geplakt dat jij ons gluiperds vindt, zonder een juiste onderbouwing voor de oude leden van Vert.

Ik heb wat anders gezegd dan jij beweert dus ja;)
 

DeletedUser44415

Guest
W. wtf, ik vraag om een bewijs/argument en dat is de reden dat niemand mij serieus neemt? Dit slaat echt helemaal nergens op..

Ik heb als bewijs R. van mjnd die het misschien 60x heeft gekopieerd en heeft geplakt dat jij ons gluiperds vindt, zonder een juiste onderbouwing voor de oude leden van Vert.

Vert. zijn gluiperds omdat hun het totale bedrog vinden dat Flash. & Vert. gefuseerd zijn. Alhoewel het feit dat hun leden binnenhalen van het ex-vijand Global, vind ik het dus enorm hypocriet gezien. Ook het feit dat hun eerst een keuze moest maken (NWO dus) om bg te zijn met +/- of met global, zaten hun met beide stammen aanvallen te bereiden, & kiezen dan +/- zijde om te fuseren. Hoe moet je hun dan anders bekijken hoe goed hun zijn? De meeste leden bestaat gewoon uit NWO & Global nu, hahaha!

Uiteindelijk ben ik dus best wel trots nu :).
 
Reactiescore
86
Vert. zijn gluiperds omdat hun het totale bedrog vinden dat Flash. & Vert. gefuseerd zijn. Alhoewel het feit dat hun leden binnenhalen van het ex-vijand Global, vind ik het dus enorm hypocriet gezien. Ook het feit dat hun eerst een keuze moest maken (NWO dus) om bg te zijn met +/- of met global, zaten hun met beide stammen aanvallen te bereiden, & kiezen dan +/- zijde om te fuseren. Hoe moet je hun dan anders bekijken hoe goed hun zijn? De meeste leden bestaat gewoon uit NWO & Global nu, hahaha!

Uiteindelijk ben ik dus best wel trots nu :).

Hahahahaha, een hele stam is wel wat anders dan enkele spelers. Daarnaast hebben wij nooit zoals al zo vaak uitgelegd, zowel met TRI als met Loyal plannen gemaakt om de ander aan te vallen. Tussen de gesprekken met de een en de ander zat 1+ week naast dat we nooit met Loyal echt plannen hebben gemaakt:eek:.
 

DeletedUser44415

Guest
Hahahahaha, een hele stam is wel wat anders dan enkele spelers. Daarnaast hebben wij nooit zoals al zo vaak uitgelegd, zowel met TRI als met Loyal plannen gemaakt om de ander aan te vallen. Tussen de gesprekken met de een en de ander zat 1+ week naast dat we nooit met Loyal echt plannen hebben gemaakt:eek:.

Maar dus zitten er nu wel 6-tal leden van jullie & een 6-tal leden van global in de +/- club, & de rest is TRI... Je wist gewoon niet wat je mist :p.
 

DeletedUser68086

Guest
Afeda doe normaal tegen W. als iemand een domme ezel is en klappen verdient ben jij het, als W. het niet gezegd heeft zal ik het zeggen: VERTIGO zijn allemaal gluiperds, bliven spammen en uitlokken, zinnen verdraaien etc.. dan zielig doen dat W. iets hezegd zou hebben, en zelf zogenaamd heiliger zijn dan de paus, terwijl afeda W. dood wilde hebben, en mjnd een steen door zijn ruit wou gooien. Tot slot van de rekening proberen ze "arrogante" opposites leden te laten joinen.:eek:

tuurlijk wij zijn arrogant:rolleyes:

maar wij spelen tenminsre oprecht.

bende hypocriete gluiperds.:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69488

Guest
Ja man dat deel van de zin is obvious hetgeen waar ik op reageer:eek::rolleyes:



Ik heb wat anders gezegd dan jij beweert dus ja;)

Ik ga hier niet meer op in, ik weet 100% zeker dat je zei dat wij van Vert. "allemaal" gluiperds zijn, maar dit ontken jij weer..:confused:

Daarom ga ik er niet meer overdoor, btw het is ook zinloos om daar over te discussiëren :p
 

DeletedUser68086

Guest
Ryan doe normaal tegen W. als iemand een domme ezel is en klappen verdient ben jij het, als W. het niet gezegd heeft zal ik het zeggen: VERTIGO zijn allemaal gluiperds, bliven spammen en uitlokken, zinnen verdraaien etc.. dan zielig doen dat W. iets hezegd zou hebben, en zelf zogenaamd heiliger zijn dan de paus, terwijl afeda W. dood wilde hebben, en mjnd een steen door zijn ruit wou gooien. Tot slot van de rekening proberen ze "arrogante" opposites leden te laten joinen.:eek:

tuurlijk wij zijn arrogant:rolleyes:

maar wij spelen tenminsre oprecht.

bende hypocriete gluiperds.:D

reageer
 
Reactiescore
86
You've made my point! Jullie stam bestaat uit fusies :D

Nee 1 fusie om precies te zijn:)

Ik ga hier niet meer op in, ik weet 100% zeker dat je zei dat wij van Vert. "allemaal" gluiperds zijn, maar dit ontken jij weer..:confused:

Daarom ga ik er niet meer overdoor, btw het is ook zinloos om daar over te discussiëren :p

Dat heb ik dus niet gezegd.

Als W. zo'n grote gramanazi was zoals hij voordeed tegenover mij, zou jij al lang gekicked geweest zijn!

Dat was een grapje en dat weet je;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zie hier geen bewijs, maar een mening, maar als we naar jou meningen gehoor zouden geven is iedereen in Vert. een gluiperd!



Betekent dit dan dat je nooit een andere stam mag gaan applaudisseren? of maak jij dat ervan?

We hebben al vaak genoeg verteld waarom wij dat vinden. wij onderbouwen onze mening met argumenten. en dan blijven het inderdaad nog steeds meningen, goed gezien.

en het tweede is gewoon pure onzin, maar dat is dan ook niks nieuws bij jou. er zijn genoeg spelers waarmee ik graag in de stam zou zitten, en als een stam een goede actie heeft ben ik best bereid dat toe te geven. maar ik ga gewoon simpelweg niet zeggen dat ODA of Vert. beter zijn dan wij als ik dat niet vind en ik zelf in de beste stam zit.
verder zei jij iets tegen mij over begrijpend lezen, maar nu maak je opeens iets heel anders van wat ik heb gezegd. het is ook lastig.

Best grappig dat jij een klapmongool bent



Haha mahmut, jij bent echt baas

nee is hij niet, hij post op een behoorlijk matig niveau.

Wouter, iemand moet jou echt eens klappen geven

Laten we hopen dat je niet meer bij komt, een arrogante klootzak minder

jezus R. waar slaat dit op jongen? je kan je toch best gedragen man!
 

DeletedUser

Guest
Zulle we effe over jou beginnen? PP jatten van me... Man wat hoop ik dat jij echt een keer klappen krijgt van L. en haar vriendinnen en vrienden;)

R. geen idee wie L. is maar als je echt zo stoer bent nodig ik je van harte uit om langs te komen en ook L.

laten we dit forum vrij houden van triest RL ik wil je klappen gezeik want dat slaat nergens op, en je intimideert er niemand mee.
 

DeletedUser62038

Guest
S
R. geen idee wie L. is maar als je echt zo stoer bent nodig ik je van harte uit om langs te komen en ook L.

laten we dit forum vrij houden van triest RL ik wil je klappen gezeik want dat slaat nergens op, en je intimideert er niemand mee.

Daarom is het ook voor Diederik
 

DeletedUser67609

Guest
Door mijn inactiviteit loopt iedereen van Vertigo hier weer te spammen enzo :(
 
Bovenaan