Magna vs GS

DeletedUser3809

Guest
Haha, nogmaals... Wat voor een waan ideeën heb jij allemaal?

Er is geen spraken van een oorlog tussen OVI en Magna, anders had je dat nu echt wel geweten hoor. OVI pakt gewoon hier en daar wat dorpen van Magna en Magna wat van OVI.
Natuurlijk ligt het standaard bij jou wat lager maar komop, sinds 26 september niets meer gebeurt. Dan is er echt geen spraken van een oorlog.
Rammen in je clears? Waarom zou je dat doen, als het voor de slechte verdediging van Magna niet nodig is? :)

Dus aub, hou nu eens op met je waan ideeën. Het laatste wat je wilt is een self fulfilling profetion. Geloof mij.

Geen rammen in je clears is gewoon dom, en aan de bevolking van de normale eenheden te zien hadden ze er ook nooit ingezeten .
 

DeletedUser

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Even Serieus die zag ik niet aankomen matroesjka een speler van 5.4 mil weg:(
 

DeletedUser

Guest
Was me een tijdje geleden al opgevallen dat hij geen foto meer in zijn profiel had en dus naar mijn inziens geen premium meer had. Dus geheel onverwacht kwam dit voor mij niet. Als een topspeler geen premium meer heeft dan is volgens mij het einde nabij.
 

DeletedUser

Guest
Beter voor ~GS~ die nu natuurlijk gaat edelen voor zijn leven:D
 

DeletedUser10875

Guest
dit had ik ook niet zien aankomen :O

maar het maakt het wel weer leuk :p
 

DeletedUser1522

Guest
Gs zal hiermee veel dorpen winnen.. helaas staat munky er vrijwel in zijn 1tje voor tenzij wij helpen..
 

DeletedUser

Guest
hij had op account wissen gedrukt vanwege tijdsgebrek, ik wist het al een dag of 4 voordat zijn dorpen verlaten werden ;)
 
Bovenaan