Golden Awards

DeletedUser

Guest
Beste speler:King of the game
Beste stam:stokje
De beste stam speler:Bervoets6, deze man staat altijd klaar heb ik al willen opletten
Beste leider:Bervoets6, luistert eerst naar iedereen, en lost dan het pobleem goed op!
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:Stokje
Meest overschatte speler:As.iLayDying, nujah paar spelers ervan, die Dylan is wel een toffe pee die daar speelt :)
Meest onderschatte speler:Lao Tzu, nog stil nu, maar zijn goede spelers!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:Lao Tzu, king of the game, bervoets6, Firehotowner2, KangarooSkippy en nog veel meer
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:As.iLayDying, geen goeie ervaringen mee, stabben enzo.
Mooiste speler naam:Dumbells Are My Life. , SmokingWeed,
Mooiste stam naam:Amath
Het tofste topic:Praathoek
Het domste topic:
Favoriete forum poster:Sophie, gaat niet altijd over tw.. en Inarrestabile
Minst favoriete forum poster: zijn er zoveel
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:deWitPCHulp
Mooiste profiel foto van stammen:.Amath, valt niet over te twijfelen :)
Mooiste actie van de wereld:


Nu ga ik me wss totaal belachelijk maken :D, maar doel je op mij bij favo forumposter?
 

DeletedUser65921

Guest
Ja seg :eek:
Er is maar één Sophie op dit forum, hoe kon je er nog aan twijfelen dat het over jou ging :confused:
 

DeletedUser65921

Guest
Laat me eht anders zeggen, er is maar één die in het af acc Sophie heeft staan en hier post. En aangezien je geen RL namen mag gebruiken...
 

DeletedUser

Guest
Aangezien de andere nog meer werk is en ik deze nog niet heb gedaan

Beste speler: Euhm, weet ik het, ik volg de wereld niet, King of the Game misschien
Beste stam: Amath. zeker
De beste stam speler: Mea Vota!
Het grootste ego: Ik
Beste leider: geen idee
Slechte leider: zelfde
Meest overschatte stam: geen idee
Meest onderschatte stam: De leerstam :cool:
Meest overschatte speler: geen idee
Meest onderschatte speler: Mea Vota!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Iedereen
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: niemand
Mooiste speler naam: SmokingWeedLikeItsOxygen
Mooiste stam naam: IGT
Het tofste topic: Praathoek
Het domste topic: alle andere
Favoriete forum poster: Iedereen
Minst favoriete forum poster: Niemand
Dikste wannabe op het forum: Ikke
Dikste wannabe in het spel: Ikke
Mooiste profiel foto van spelers: Geen idee
Mooiste profiel foto van stammen: IGT
Mooiste actie van de wereld: oprichting IGT

je hebt geen stamplaatje xd

Meest onderschatte speler:Lao Tzu, nog stil nu, maar zijn goede spelers!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:Lao Tzu, king of the game, bervoets6, Firehotowner2, KangarooSkippy en nog veel meer
Favoriete forum poster:Sophie, gaat niet altijd over tw.. en Inarrestabile

thx :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tijd voor een ander lijstje, een beetje verandering is altijd wel leuk! Invullen maar !!
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Allereerst natuurlijk Exodine. Het lijkt me logisch dat ik graag hand in hand de oorlog in ga met mijn enige compagnon op w32. Verder denk ik dat het leuk is om oorlog te voeren aan de zijde van The White Dog en PFM. Dit lijken me spelers waar je op kunt rekenen. Ik vind het belangrijk dat mensen afspraken na komen als je in een oorlogssituatie zit.

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Eigenlijk hebben we nooit een VV'er nodig, maar als we die wel nodig hebben is Exodine de enige waar ik hem aan zou toevertrouwen. Edit: Als exodine niet kan schakel ik Wannes en Jeffa van Scooby-Doo (w30) wel in. Dit zijn de enige 3 spelers die, buiten de insane spelers zelf, onze speelstijl snappen.

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Exodine, omdat wij hem nauwlettend in de gaten houden. Als hij serieus blijft doen gaat hij echt een topper worden op deze wereld. Verder verwacht ik ook dat TWD een belangrijke schakel wordt als hij goed door blijft groeien.

Schatjes van pattatjes ! <3
Dan mag ik eindelijk je handje vasthouden! :rolleyes2:
Mooi dat je me zo goed vertrouwd , dan heb ik eindelijk het vertrouwen gewonnen, tijd voor backstabb :)
Maar ik speel niet serieus ? Dus ik zal geen topper worden :(


2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?


Dat zijn spelers die het goed doen en zowel tactisch als sociaal vlak punten scoren. (voorbeelden: PFM, KOTG, Exodine & nog veel meer :)).

<3 niet dat ik mij tactisch al getoond heb maar ?! Maar goed toch bedankt :cool:
 

DeletedUser65116

Guest
Zal me ook eens wagen aan insane zijn lijstje..

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?

Scripters, mensen die de noobs proberen op te leiden en spelers die al wat neergezet hebben en volgens de regels spelen :)

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?

Meeste mensen waar ik goed contact mee had in |P|

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?

Aus, Howlin, RIPS10, Dame MAR, thef1chesser (W18 |P|, geen idee wie er nu allemaal zit), paar oud vijanden van me, die van geen ophouden wisten ^^

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?


Zie hierboven

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?

Howlin. Hij farmt zelden en wil altijd OS sturen :D, met mijn oud buren die op OtjeNyn en thef1chesser zaten kon ik het ook wel goed vinden. Ook met Pray for Mercy en dewitpchulp op deze wereld.

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?

Stacknoobs

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?

Pray for Mercy, ze werken er hard voor !

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?

Het niveau stelt me redelijk teleur op deze wereld. Als het niet met mijn buren is, zou ik er nog weinig behoefte aan hebben.

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?


Aus en Howlin. Vooral op verdedigend vlak. Altijd al heel aanvallend geweest en altijd op zoek naar nieuwe manieren ^^

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?

Voor zover ik het weet doen ze dat vooral uit eigenbelang. Dus niemand :)

11. Welke team/speler zou jij het liefste in je stam willen hebben?

Niemand die nu al niet bij me in de stam zit

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?

Mijn eigen account heeft in mijn ogen zichzelf al getoond op defensief vlak

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)

Nog niet tegengekomen op deze wereld.

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)

Zelfde als hierboven :p

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?

Lebbertje en die 2 spelers uit de top 5 die gaan fuseren.

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?

hangt af van de situatie

17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?

Mensen die ik ken en iets kunnen :)

Speelt J. eigenlijk nog?
 

DeletedUser

Guest
Als je met J orginele OtjeNyn bedoelt, neen, die is 2j geleden ofzo gestopt
 
Reactiescore
980

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Tijd voor een ander lijstje, een beetje verandering is altijd wel leuk! Invullen maar !!

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Luuk van Insane. Op dit moment lopen er naar mijn weten geen betere spelers rond. Qua timen helemaal, iedereen die denkt dat hij goed kan timen, dat kan je niet in vergelijking met Luuk :p

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Ik kijk niet echt op naar mensen, maar ik vind wel dat KotG het netjes doet gezien zijn startsituatie (toen hij doodliep en veel verloor). Netjes terug gekomen, daar heb ik wel respect voor.

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Allereerst natuurlijk Exodine. Het lijkt me logisch dat ik graag hand in hand de oorlog in ga met mijn enige compagnon op w32. Verder denk ik dat het leuk is om oorlog te voeren aan de zijde van The White Dog en PFM. Dit lijken me spelers waar je op kunt rekenen. Ik vind het belangrijk dat mensen afspraken na komen als je in een oorlogssituatie zit.

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Eigenlijk hebben we nooit een VV'er nodig, maar als we die wel nodig hebben is Exodine de enige waar ik hem aan zou toevertrouwen. Edit: Als exodine niet kan schakel ik Wannes en Jeffa van Scooby-Doo (w30) wel in. Dit zijn de enige 3 spelers die, buiten de insane spelers zelf, onze speelstijl snappen.

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Cat3121, helaas is dit mijn buurman. Ik had een NAP met hem afgesproken waar hij zonder pardon doorheen aanviel om vervolgens mijn PM's te blocken. Kortom: deze speler is de levende definitie van 'Onbetrouwbaar'. We zullen er dus ook zeker aan werken om deze speler niet meer naast ons te hebben liggen :)

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Ik ben redelijk tevreden met de huidige ligging van ons account. Alleen is het een beetje jammer dat onze onderburen zulke enorme defsletten zijn. Verder hebben we prima edel en farm mogelijkheden dus ik mag zeker niet klagen.

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Exodine, omdat wij hem nauwlettend in de gaten houden. Als hij serieus blijft doen gaat hij echt een topper worden op deze wereld. Verder verwacht ik ook dat TWD een belangrijke schakel wordt als hij goed door blijft groeien.

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Stamloos. Liever zonder stam dan met een stam waar ik geen 100% vertrouwen in zou hebben.

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
- Child (w4) heeft mij vooral bijgebracht hoe belangrijk het is om een goeie tactiek te bedenken.
- Insane Jeroen (w20) heeft mij gepusht om een fanatieke farmer te worden.
- Insane Luuk (w20-w32) als ik met hem een skype call doe en we gaan brainstormen ontstaan er gegarandeerd goede plannen, in wat voor situatie dan ook.

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Bondgenoten en NAP's zijn voor mietjes!! Stamgenoot = vriend, de rest is vijand :bijl: met uitzondering van MB's natuurlijk:)

11. Welke team/speler zou jij het liefste in je stam willen hebben?
Insane Jeroen (w20, Nothing But Insane op het AF). Ik heb nog nooit een speler gezien die qua inzet ook maar in de buurt kwam van deze gozer. Niet normaal wat hij allemaal deed. Ik kan vele voorbeelden geven om jullie een beeld te geven van de gigantische inzet van deze jongen, maar ik zal er eentje uit pikken: Hij was een hele tijd offline zonder iets te zeggen (een complete dag - dat was veel voor het aantal keer per dag dat ik hem normaal sprak). Hij komt dus online en vraagt direct hoeveel we die dag gefarmt hadden, ik noem het aantal en hij zegt tegen me: Ik moet direct weer offline. "Ik lig in het ziekenhuis, ik heb een tijd in coma gelegen omdat ik aangereden was. Ik ben net 15 minuten wakker dus ik had direct mijn mobiel gepakt. Dat mag niet van die klote verpleegsters dus ik spreek je vanavond wel weer." Hij had dus in coma en was net wakker geworden, en ging vervolgens direct op skype om te kijken hoe ik het aan het doen was:p Een beetje nolife misschien, maar ingame was deze jongen letterlijk onverslaanbaar.

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Je kunt nog niet echt zeggen wie er goed is in deffen want het wordt pas serieus als je 1000+ incomings op je teller ziet. Als ik dan toch iemand moet benoemen die iets defensiefs goed heeft gedaan op w32 is dat Insane Luuk. Na dagen lang incomings te krijgen van circa 10 SAP spelers, 80+ incomings, meerdere treinen en een gevaarlijke ligging heeft hij (zonder mijn hulp, want ik heb hier kut internet) niks verloren en heel veel schade gedaan bij de aanvalstroepen van SAP.

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
De enige die iets offensiefs heeft laten, waarvan ik op de hoogte ben, is deWitPChulp en zijn vriendjes. De aanval op KoD is mooi gelukt. ;)

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Ik heb nog geen speler gezien op w32 die met een compleet nieuwe tactiek is aan komen zetten.

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
.Black Tower - Dictator van SAP. Verteld allerlei zelf verzonnen verhaaltjes aan zijn stamgenoten waardoor ik in een negatief beeld kom te staan :eek:
Cat3121 - Door de bovengenoemde backstab
De rest van de spelers die door de verhalen van Black Tower een hekel aan mij hebben, terwijl ze alleen een kant van het verhaal hebben gehoord :mad:

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Insane Luuk als hij me vraagt iets te doen of iets te timen:p Soms is het nodig elkaar een beetje te pushen!

17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Ik speel altijd met mensen die ik al een tijd ken. Ik heb geen zin in noobs die een andere speelstijl hebben. Er is maar 1 Insane speelstijl en die zal nooit aangepast worden. Daarnaast vind ik het erg belangrijk dat de mensen waar ik nauw mee samenwerken, van trollen houden. Ik houd niet van die serieuze onzin, het is en blijft tenslotte een spel.

leuk lijstje, moest lachen om je jeroen verhaal, beetje vriendjes opgeilen groot en deels, amarja opzich ookw el weer waar. (hiermee bedoel ik dat 99% in je lijstje dat positief voor kwam was wel insane).
 

DeletedUser

Guest
leuk lijstje, moest lachen om je jeroen verhaal, beetje vriendjes opgeilen groot en deels, amarja opzich ookw el weer waar. (hiermee bedoel ik dat 99% in je lijstje dat positief voor kwam was wel insane).

Als je hiervoor bijna alleen maar W20 hebt gespeelt op Insane met een groep andere spelers, toen gestopt en nu weer kort speelt op W32 lijkt het me logisch dat je nog niet heel veel weet over de andere spelers op deze wereld en hun prestaties.
 

DeletedUser

Guest
snap ik, maar ik hoop dat je ook wel andere mensen op W20 hebt leren kennen, tja, ik snap het wel hoor, maar dan nog speel je nu ook al wel weer 3 maanden W32, dan zou je zeggen dat je daar ook wel weer wat mensen hebt leren kennen.
 

DeletedUser52174

Guest
Nee ik heb tot nu toe alleen nog maar met bekenden gespeeld. De rest = vijand :p
 
Bovenaan