EQUI vs. Break

DeletedUser

Guest
Nakur en Ringo schijnen in de veronderstelling te verkeren dat hun schrijnende gebrek aan welke ontwikkeling dan ook nog niet door is gedrongen tot de goegemeente, ik kan ze verzekeren dat iedereen die deze zin kan lezen zonder een woordenboek te raadplegen wel degelijk op de hoogte is van hun infantiele denkniveau en enggeestige Middeleeuwse moraal, dus laat de homofobie lekker achterwege, jullie zijn al treurig genoeg zonder.

Nakurs reactie was helemaal niet homofoob. Nergens heeft hij verbale agressie geuit tegen holebi's.
Ringo's reactie was een duidelijke troll en op zich ook zeker niet homofoob.

De onverdraagzaamheid van deze maatschappij in het algemeen, en dan vooral van schijnheilige moraalriddertjes zoals jij, Flos, probeert hier mensen de les te spellen door hen woorden in de mond te leggen, die ze niet hebben uitgesproken.
Identiek hetzelfde voorbeeld zien we in de maatschappij met mensen van een andere origine dan de oorspronkelijke inwoners van eens land. Vanaf als je niet akkoord gaat met hen, hen iets weigert of nog maar eens gewoon kijkt naar hen, krijg je als reactie 'Ben je racist ofzo??!'.
Beetje verdraagzaamheid van beide kanten zou al heel veel problemen oplossen. En dit zou bovendien je overdreven moraalridderberichten vermijden, want die is echt te zielig. Mensen woorden in de mond leggen en dan direct als 'homofoob' omschrijven, daarvoor moet je Flos heten. Is qua vergelijking hetzelfde als een Nazi- vlag in iemands huis hangen zonder dat die het weet, er dan snel de Media bij halen en zeggen dat het een neonazi is die Hitler aanbid.

Zo'n idioot ventje ben je Flos, je verandert ook nooit.
 

DeletedUser28445

Guest
Wellicht geeft het EQUI weer wat moreel. Nu de rest nog!
@AoW.

Achja, elke keer weer eentje minder. :D

Nakurs reactie was helemaal niet homofoob. Nergens heeft hij verbale agressie geuit tegen holebi's.
Ringo's reactie was een duidelijke troll en op zich ook zeker niet homofoob.

De onverdraagzaamheid van deze maatschappij in het algemeen, en dan vooral van schijnheilige moraalriddertjes zoals jij, Flos, probeert hier mensen de les te spellen door hen woorden in de mond te leggen, die ze niet hebben uitgesproken.
Identiek hetzelfde voorbeeld zien we in de maatschappij met mensen van een andere origine dan de oorspronkelijke inwoners van eens land. Vanaf als je niet akkoord gaat met hen, hen iets weigert of nog maar eens gewoon kijkt naar hen, krijg je als reactie 'Ben je racist ofzo??!'.
Beetje verdraagzaamheid van beide kanten zou al heel veel problemen oplossen. En dit zou bovendien je overdreven moraalridderberichten vermijden, want die is echt te zielig. Mensen woorden in de mond leggen en dan direct als 'homofoob' omschrijven, daarvoor moet je Flos heten. Is qua vergelijking hetzelfde als een Nazi- vlag in iemands huis hangen zonder dat die het weet, er dan snel de Media bij halen en zeggen dat het een neonazi is die Hitler aanbid.

Zo'n idioot ventje ben je Flos, je verandert ook nooit.

Hoezo ga je eigenlijk op hem in? Hoeveel jullie ook discussiëren, jullie zullen het nooit eens worden met elkaar.
 

DeletedUser39557

Guest
Geeuwwww

breakers breakers breakers toch

nog veel activiteit bij jullie?

Denk dat het bij ons wel op een dieptepunt zit. Denk dat ik ook ga stoppen, we zijn met te weinig actieve spelers, ben het te beu om nog eens moeite te gaan doen.
 

DeletedUser28445

Guest
Geeuwwww

breakers breakers breakers toch

nog veel activiteit bij jullie?

Denk dat het bij ons wel op een dieptepunt zit. Denk dat ik ook ga stoppen, we zijn met te weinig actieve spelers, ben het te beu om nog eens moeite te gaan doen.

Denk het ook. Het is vervelend Lord Lenears. Toen ik in de tijd van |P|, Break, EQUI nog speelde zat Break ook tijdje in die fase. Echter is Break nu zo actief, dat heb ik zelfs al tijd niet meegemaakt. Er is altijd wel een mindere fase waar inactiviteit heerst, alleen die fase heeft EQUI nog het minst van meegekregen over de gehele tijdlijn gezien. Er komen vast wel betere tijden, maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat Break zo'n voorsprong niet uit handen zal geven. ;)
 

DeletedUser

Guest
Denk het ook. Het is vervelend Lord Lenears. Toen ik in de tijd van |P|, Break, EQUI nog speelde zat Break ook tijdje in die fase. Echter is Break nu zo actief, dat heb ik zelfs al tijd niet meegemaakt. Er is altijd wel een mindere fase waar inactiviteit heerst, alleen die fase heeft EQUI nog het minst van meegekregen over de gehele tijdlijn gezien. Er komen vast wel betere tijden, maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat Break zo'n voorsprong niet uit handen zal geven. ;)

Die opleving komt er in equi niet meer

dus bij deze , break gefeliciteerd al blijf ik vinden dat geen enkele stam de overwinning verdient
 

DeletedUser

Guest
Wie gaan er door?

Het is niet aan mij om hier te verkondigen wie er nog actief is en vind het nu ook zeer ongepast van je om op deze manier in deze fase alsnog proberen info te ontfutselen

Ik ben niet zoals alle vorige stoppers die alles dan op tafel gooien
 

DeletedUser28445

Guest
Het is niet aan mij om hier te verkondigen wie er nog actief is en vind het nu ook zeer ongepast van je om op deze manier in deze fase alsnog proberen info te ontfutselen

Ik ben niet zoals alle vorige stoppers die alles dan op tafel gooien

Het was gewoon een normale vraag. Je loopt al een week te verkondigen dat Break wint dus ik ga er dan niet vanuit dat EQUI doorgaat. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Het was gewoon een normale vraag. Je loopt al een week te verkondigen dat Break wint dus ik ga er dan niet vanuit dat EQUI doorgaat. :eek:

dus hoef je ook niet te vragen wie er actief blijft

val ze aan en je komt erachter, of neem ze op in break en eis gezamelijk de overwinning op dan krijgt alle huidige actieve mensen de tw beloning en maken beide stammen iets goed vanuit het verleden

de gestopte spelers waaronder ikzelf zullen niet overkomen uiteraard
 

DeletedUser

Guest
Champange is besteld, break party gaat binnenkort starten! Proost op W18 alvast :D
 

DeletedUser64964

Guest
Joepie, wat een leuke overwinning toch zeg, fantastisch werk gewoon :confused:
 

DeletedUser

Guest
Joepie, wat een leuke overwinning toch zeg, fantastisch werk gewoon :confused:

Jullie zijn het in elk geval niet geworden, zoveel weet ik wel. En natuurlijk gaan binnenkort de eerste critici lopen schreeuwen dat de overwinning van Break eigenlijk niks waard is etc. Feit blijft; vs. Phalanx hield break stand ondanks vele front deletes en accs die we kwijtraakten (Tendentieus, Iron-law (die fantastisch terugsloeg), naamloos, conquerking, marcberend, wexzo ga zo maar door. Vs. EQUI is er totaal gedomineerd, tijdens een oorlogsperiode van nu 111 dagen heeft Break op 90 dagen winst geboekt op equi. Verder is de totale stand nu 3955 - 1146. Het zijn vooral de vijanden van Break geweest die het hazenpad kozen, met Phalanx als grote voorbeeld. Ook Equi heeft, ondanks toch redelijke prestaties gezien stamomstandigheden, nooit het voortouw kunnen nemen.

Afijn, in de tussentijd nog lekker equi dorpjes edelen :D
 

DeletedUser64964

Guest
Jullie zijn het in elk geval niet geworden, zoveel weet ik wel. En natuurlijk gaan binnenkort de eerste critici lopen schreeuwen dat de overwinning van Break eigenlijk niks waard is etc. Feit blijft; vs. Phalanx hield break stand ondanks vele front deletes en accs die we kwijtraakten (Tendentieus, Iron-law (die fantastisch terugsloeg), naamloos, conquerking, marcberend, wexzo ga zo maar door. Vs. EQUI is er totaal gedomineerd, tijdens een oorlogsperiode van nu 111 dagen heeft Break op 90 dagen winst geboekt op equi. Verder is de totale stand nu 3955 - 1146. Het zijn vooral de vijanden van Break geweest die het hazenpad kozen, met Phalanx als grote voorbeeld. Ook Equi heeft, ondanks toch redelijke prestaties gezien stamomstandigheden, nooit het voortouw kunnen nemen.

Afijn, in de tussentijd nog lekker equi dorpjes edelen :D

Wat een bullshit zeg. Tsjonge...
 

DeletedUser

Guest
Jullie zijn het in elk geval niet geworden, zoveel weet ik wel. En natuurlijk gaan binnenkort de eerste critici lopen schreeuwen dat de overwinning van Break eigenlijk niks waard is etc. Feit blijft; vs. Phalanx hield break stand ondanks vele front deletes en accs die we kwijtraakten (Tendentieus, Iron-law (die fantastisch terugsloeg), naamloos, conquerking, marcberend, wexzo ga zo maar door. Vs. EQUI is er totaal gedomineerd, tijdens een oorlogsperiode van nu 111 dagen heeft Break op 90 dagen winst geboekt op equi. Verder is de totale stand nu 3955 - 1146. Het zijn vooral de vijanden van Break geweest die het hazenpad kozen, met Phalanx als grote voorbeeld. Ook Equi heeft, ondanks toch redelijke prestaties gezien stamomstandigheden, nooit het voortouw kunnen nemen.

Afijn, in de tussentijd nog lekker equi dorpjes edelen :D

Klopt die overwinning is ook niks waard want niemand verdient de overwinning van w`18 daarvoor is er teveel gebeurd


en hoe break is omgegaan met de oude vriendschap met equi verdient al helemaal geen schoonheidsprijs
Break is gered en heeft kunnen overleven door equi en als dank ervoor kreeg equi meerdere keren een mes in hun rug

daardoor deden equi spelers ook dingen terug die normaal gesproken niet gebeurd zouden zijn als break een eerlijke oorlog voor ogen had gehouden

maar statistieken tellen nu eenmaal in dit spel dus voor tw zijn jullie de winnaars maar trots hoeven jullie er niet op te zijn en dat verhaal zal jullie altijd en overal achtervolgen

van de werelden die er tot nu toe afgelopen zijn is brak de slechtste winnar
 
Bovenaan