Top 25

DeletedUser63354

Guest
Re: top 20

Ik heb zelf ook bijna geen tijd meer. Zelfs mn functie in remain neergelegd :(
 

DeletedUser69030

Guest
Re: top 20

Wacht. Wie beweert nu dat je laf bent als je bibs joint? Jij of mwimp.
Goede tactiek om eventuele nieuwe rekruten van bibs tegen te houden!!!!!! :eek: stel debielen die niks van propaganda snappen zeg. Ik denk dat team daap er maar mee stopt op w31, sommige mensen weten niks van respect en de wereld wordt nu al om zeep geholpen door mensen die denken naam te maken op het forum :p ga eerst aub eens normaal denken voordat je iets post. (Algemeen)

Beetje tegensprekend, vind je niet?

Ik zeg niet dat ik het laf vind om als je bibs joint (zie aanhalingstekens) , ik leg alleen een standpunt uit waarom ze misschien zo laag gerate zijn. Vrijwel zeker dat stam ook in betrekking wordt genomen bij top 20, bewust of onbewust:eek:.
 

DeletedUser63354

Guest
Re: top 20

Beetje tegensprekend, vind je niet?

Ik zeg nieat dat ik het laf vind om als je bibs joint (zie aanhalingstekens) , ik leg alleen een standpunt uit waarom ze misschien zo laag gerate zijn. Vrijwel zeker dat stam ook in betrekking wordt genomen bij top 20, bewust of onbewust:eek:.

Gdv mensen hebben een laag iq. Je ziet toch dat 'algemeen' is voor de laatste zin. De eerste is echter een vraag, had wel verwacht dat mensen dat zouden inzien.. bevestigt mijn punt maar eens weer te meer dat dit forum verneukt word. Denk na voordat je post, ja dit keer wel voor jou :eek:
 

DeletedUser69030

Guest
Re: top 20

Gdv mensen hebben een laag iq. Je ziet toch dat 'algemeen' is voor de laatste zin. De eerste is echter een vraag, had wel verwacht dat mensen dat zouden inzien.. bevestigt mijn punt maar eens weer te meer dat dit forum verneukt word. Denk na voordat je post, ja dit keer wel voor jou :eek:

Ofwel je beschuldigt 2 personen van iets; vervolgens trek je een conclusie & dan zet je er poeslief (algemeen) bij.

Gdv mensen hebben een laag iq.

Goed gezegd man, hiermee toon je echt wel aan dat jij slimmer bent !!!!!1

Ik denk dat team daap er maar mee stopt op w31, sommige mensen weten niks van respect en de wereld wordt nu al om zeep geholpen door mensen die denken naam te maken op het forum

Het is een internetforum van een onlinespel, het kan mij m'n bal jeuken wat jullie van me vinden. Denk na, bitte.
 

DeletedUser63354

Guest
Re: top 20

Ofwel je beschuldigt 2 personen van iets; vervolgens trek je een conclusie & dan zet je er poeslief (algemeen) bij.



Goed gezegd man, hiermee toon je echt wel aan dat jij slimmer bent !!!!!1



Het is een internetforum van een onlinespel, het kan mij m'n bal jeuken wat jullie van me vinden. Denk na, bitte.

Ik hoop niet dat mensen jou nog serieus nemen. Als jij mijn reactie niet snapt kun je het aangeven, maar ga dan niet antwoorden geven op iets wat ik totaal niet van je vraag. Je neent dus blijkbaar het eerste stukje persoonlijk op en daarbij ook nog het 2e. Wat denk je nou? Dat alles om jou draait?
 

DeletedUser69030

Guest
Re: top 20

Je vroeg duidelijk

Wacht. Wie beweert nu dat je laf bent als je bibs joint? Jij of mwimp.

& dan vraag je je af waarom ik me aangesproken voel :p?

In het tweede stukje, ik citeer,


Gdv mensen hebben een laag iq. Je ziet toch dat 'algemeen' is voor de laatste zin. De eerste is echter een vraag, had wel verwacht dat mensen dat zouden inzien.. bevestigt mijn punt maar eens weer te meer dat dit forum verneukt word. Denk na voordat je post, ja dit keer wel voor jou


Neem jezelf wat minder serieus, neem ik jou wat meer serieus.
 

DeletedUser54620

Guest
Re: top 20

Wauw Crazybertje internt zich werkelijk waar naar de top :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

75 dorpen, dus 750 000 punten geinternd van -LoG-.
Dat noemt men inderdaad internen naar de top ! :eek:

170 dorpen dus 1.7 mill. Aangezien dat meer dan de helft van zijn totale dorpen is is dat zeker internen naar de top :eek:
 
Reactiescore
4
Re: top 20

75 dorpen, dus 750 000 punten geinternd van -LoG-.
Dat noemt men inderdaad internen naar de top ! :eek:

170 dorpen dus 1.7 mill. Aangezien dat meer dan de helft van zijn totale dorpen is is dat zeker internen naar de top :eek:

Wauw Crazybertje internt zich werkelijk waar naar de top :eek:

Tja , als de activiteit ervan omhoog gaat waarom geen fusie ;)
@Gatenkaas; er zit een gat in je :p
@5073 ; Ga jij nou maar mailen over je failende aanvalsplan als er 2 spelers leaven :eek:;)
 

DeletedUser54620

Guest
Re: top 20

Tja , als de activiteit ervan omhoog gaat waarom geen fusie ;)
@Gatenkaas; er zit een gat in je :p
@5073 ; Ga jij nou maar mailen over je failende aanvalsplan als er 2 spelers leaven :eek:;)

lol Remco dit is ook niet opeens een toevallige actie. In Serve. tijd was je al bezig met 't internen van LoG. Toen is hier iets tussen gekomen, zijn zij verder gegaan en nu doe je 't restant ofzo? Kijk niks mis met een intern hier en daar, maar als ik ga terugkijken wat nou precies allemaal intern is.. wauw man :p
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Tja , als de activiteit ervan omhoog gaat waarom geen fusie ;)
@Gatenkaas; er zit een gat in je :p
@5073 ; Ga jij nou maar mailen over je failende aanvalsplan als er 2 spelers leaven :eek:;)


Dat zal Dan niet Grommie zijn ;)
 
Bovenaan