Top 25

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Ja jij liep je troepen dood op dat dorp wat ik je expres gaf :p (hij viel mijn dorp aan die ik overgenomen had met 4 edels)
Ik kon je trein blokken maar vond ik nutteloos, ik liet je morraal hoger worden en je eigen troepen killen. daarna treintje gestuurd naar jou.

en niks gratis dorpen je hebt eerst 1 dorp van me afgepakt en later nog me een keer aangevallen toen je 1 dorp had. En het hoort zo dat je als morraal breker in het cluster van de morraal heer komt dan doe jet het goed, meot je niet gaan backstabben.


Mooie tijden :) En het was geen backstab, gewoon slechte communicatie :p Hoe kon ik het nu weten dat jij dat dorp ging pakken :rolleyes:

En hoe kon ik jou nu backstabben trouwens :D Jullie hadden veel meer dorpen en meer edels, ik zou toch verliezen.
 

DeletedUser

Guest
Een nieuwe titel en een top 25:

1 Crazybertje
2 Slnc
3 mcburgers
4 De Buurman
5 MrandMrsBundy
6 karak
7 vlemis
8 teammafkees
9 Jachthonden
10 Herrezen Draak
11 Stargate
12 mvs255
13 Complex
14 Cyndicate
15 David B
16 Innovation
17 Sir Rocco
18 Xena Rules
19 gideonozz
20 NextDestination
21 stefpepertje
22 stuurboord
23 Rolex
24 Richie92
25 grotz

Geef je mening over de top 25. Copy paste het lijstje!
 

DeletedUser

Guest
1 Crazybertje: terecht, doen al sinds het begin mee in de top en houden het uitstekend vast. Staan niet voor niets ruim een miljoen punten voor op de nummers 2 en 3.
2 Slnc: terecht, houdt zich goed staande en heeft het concentratieverlies bij MM een paar keer goed benut. De echte test gaat nog komen.
3 mcburgers: terecht en zullen nog lang in de top3 meedraaien. Sterk account met prima groeimogelijkheden en leuke targets.
4 De Buurman: groeit de laatste tijd wat minder, maar dat komt volgens mij door geringe groeimogelijkheden. Zal aardig wat edels hebben om er een keer een offensief uit te gooien. Houdt de top5 sowieso nog lang vast.
5 MrandMrsBundy: lastige ligging zo zonder stam. Als ST en Sick zich samen op dit account richten wordt het zwaar, maar ze gaan niet zonder slag of stoot verloren. Of ze de #5 positie vasthouden is met name afhankelijk van de plannen van Sick.
6 karak: Draait naar mijn mening een beetje anoniem mee in de top. Heb nog te weinig van hem gezien om echt een goed oordeel te kunnen vellen. Denk wel dat hij deze plek nog een lange tijd vol kan houden.
7 vlemis: Ligt grotendeels safe in het cluster van ST dus zal niet zomaar verdwijnen. Blijft ook groeien, maar ook het ST cluster raakt vol. Zal dus toch een keer naar buiten moeten knallen.
8 teammafkees: Sterk rim account zonder directe dreiging. Kunnen de komende maanden uitstekend verder groeien en zullen ook in de top10 blijven.
9 Jachthonden: Zullen zich na een periode van interns moeten laten zien. 83e ODA rang is veel te laag en dat kunnen ze beter.
10 Herrezen Draak: IJzersterk cluster met genoeg stootkracht om hun buren van ST het leven moeilijk te maken. Draait al tijden mee rond de 10e plek en dat is naar mijn mening terecht.
11 Stargate: Beetje anoniem account, valt niet op maar draait toch lekker mee. Ben benieuwd of we hier mooie dingen van gaan zien wanneer ze echt gaan strijden.
12 mvs255: rim account zonder echte dreiging, zal dit lang vasthouden.
13 Complex: eigen account
14 Cyndicate: Sterk rimaccount met veel groeimogelijkheden, die zal deze lijn nog lang doortrekken.
15 David B: Idem als hierboven. Legt nu een front tegen Slnc aan en gaat daar meeknallen, ben benieuwd.
16 Innovation: Draait rustig mee, maar heeft toch een groot front met ST. Ben benieuwd hoe het zich daar gaat ontwikkelen.
17 Sir Rocco: #3 op de groeiranking, zegt genoeg. Ligt helemaal in de rim met die barbarenzee van irewind om zich in uit te leven. Zal doorstomen tot de top10 en daar nog heel lang blijven.
18 Xena Rules: Het zal sterk van diplomatie afhangen hoe het met dit account vergaat. Redelijk front met zowel Sick als Swiss, dus het kan alle kanten op.
19 gideonozz: Prima rim account met meer dan voldoende groeimogelijkheden. Zullen de komende maanden rond deze plek blijven staan denk ik.
20 NextDestination: Steekt qua ligging uit het ST cluster en is daardoor misschien wat kwetsbaar. Hangt van zijn omgeving af of hij deze plek vasthoudt.

Top 25 gelul :p
 
Reactiescore
533
Thanks T. nu mijn lijstje.

1 Crazybertje: Gewoon epische krijgers en team-players. Er waren verhalen dat ze bij -ST- wilden gaan, maar niet toegelaten werden. Wel dikke inschattingsfout van hun kant!
2 Slnc: Doet al van in het begin grootse dingen. Ten tijde van Bibs niet een echte team-speler. Maar wel een topper.
3 mcburgers: Kerels die van alle markten thuis zijn, soms een kort lontje maar maakt hun des te gevaarlijker... BEWARE ;)
4 De Buurman: Stabiliteit is hun moto. Doen het al heel lang uitstekend, enkele spelerswissels gehad maar met amper tot geen kwaliteitsverlies.
5 MrandMrsBundy: Sicks blunder om hun te laten gaan. Maar ach is hun probleem! Top-spelers en top-teamgenoten. Je moet ze gewoon weten te gebruiken in je stam. Geef hun vrijheid en je krijgt er een uitstekende speler voor terug. Probeer je hun te binden aan banale regels dan loop je vast.
6 karak: Ik weet niet goed wat te denken... Doet het gewoonweg al superlang keigoed. Maar je hoort er niets van. Cluster is ook niet wauw.
7 vlemis: Ik denk dat zijn moeilijkste fase eraan komt. Al is dat zeer relatief, voor het zelfde geld stopt er een stamgenoot en kan hij internen en blijft hij groeien. Maar als dat niet gebeurt dan zal hij onder andere tegen CrazyBertje moeten vechten en dan zet ik mijn geld om de Bertjes.
8 teammafkees: goede groei, rim-account. Veel zal afhangen of ze de motiviatie blijven vinden. Indien ja, blijft die gewoon op nr.8 of hoger.
9 Jachthonden: 83ste qua ODA is eigenlijk ronduit schandalig als top 10 account. Doe er wat aan!
10 Herrezen Draak: Mezelf, ik ga dalen en hopelijk eindigen rond plaats 15.
11 Stargate: Ken ik amper. Maar lijkt me vooral een succesproduct van de -ST- formule.
12 mvs255: Rustig groeiend in de rim. Keep it up
13 Complex: Top 15, dit had een half jaar geleden niet veel mensen meer geloofd. Toch doet Complex het en slaagt erin om ook van M M wat te maken. Bijzonder knap.
14 Cyndicate: Mooie naam, mooi account verdiend een hogere plek.
15 David B: Geen idee???? Sinds wanneer in de top 15 :eek:
16 Innovation: Stil, hardwerkend. I like him.
17 Sir Rocco: barbs genoeg. Wat erna?
18 Xena Rules: Superspeelster. Maar ik denk enkele verkeerde keuze's gemaakt. Wat de toekomst zal brengen voor haar. Geen idee...
19 gideonozz: Rimmertjessss de zoveelste in de rij. Maar toch, iets zegt me dat we hem nog wat hoger mogen verwachten...
20 NextDestination: Brugge-supporter is natuurlijk een minpunt :eek:, maar al bij al mogen ze hoger mikken dan top 20
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor het vertrouwen T. en HD. Trouwens, welk cluster bedoel je bij #6? :p
 
Reactiescore
533
Bedankt voor het vertrouwen T. en HD. Trouwens, welk cluster bedoel je bij #6? :p
Op welk account speel je?

nja, mss eerder de afwezigheid van een cluster.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71457

Guest
11 Stargate: Ken ik amper. Maar lijkt me vooral een succesproduct van de -ST- formule.


bedoel je groeien door stamgenoten te internen?
 
Reactiescore
533
11 Stargate: Ken ik amper. Maar lijkt me vooral een succesproduct van de -ST- formule.


bedoel je groeien door stamgenoten te internen?
Dat bedoelde ik niet :).
Wat ik eigenlijk bedoelde was dat jij vooral zo sterk ben kunt kunnen groeien door de keuze's die -ST- heeft gemaakt. Qua oorlogen en bondgenootschappen en ervoor hebt gezorgd dat dat in jou voordeel uitkwam.
 

DeletedUser34283

Guest
1 Crazybertje - Goed team, meen de spelers ergens van te kennen, weet alleen niet meer zo goed wie het zijn. Ondanks het eerste internen van bijna een miljoen vind ik dat ze met hun OD verdiend nummer 1 zijn.
2 Slnc - Wauw wat een topspeler(s?). Ik heb zelf met ze te maken gehad en ze zijn enorm alert. Ze hebben me stukgespeeld laatst. Dit komt mede door tijdgebrek waardoor het account niet goed op orde was, en dat was ook het geval bij Magenta, maar hij staat er wel steeds. Maakt het M M erg lastig en dat valt altijd te waarderen: een tegenstander die de titel tegenstander waardig is. Wel een mindere stamspeler krijg ik het idee, maar solo op dit moment qua statistieken beter dan heel M M. Mocht ik de kans hebben hem naar M M te lokken zou ik het echter NIET doen. Een waardige tegenstander is evenveel waard als een waardige tegenspeler ;)
3 mcburgers - Dat zijn lekkere burgers voor het geld dat je ervoor betaalt. Zonder gekheid. 1 euro voor een mcburger is weinig geld. Je krijgt niet heel veel, maar is relatief oke. Zo zie ik dit account ook. Krijgt weinig tegenslagen en draait toch relatief oke mee (zeg maar goed). Tijd om ze eens goed te testen mensen in die buurt!
4 De Buurman - Heeft me toch enigszins verrast. De Buurman is een speler van onze buurman, Remain. Hij is een gezellige Weerwolven van Wakkerdam speler, die als heks het zwaar te verduren kreeg. Ik had niet verwacht dat hij er nog zou staan, maar hij heeft zich voor mij hierin toch bewezen als goede speler. Propz Buurman!
5 MrandMrsBundy - Ja, dat is gewoon echt een topteam. Zoals Johnny als zei: WTF bezielt Sick om dit topteam te laten gaan. Zijn van alle markten thuis en op zich best gezellige spelers met denk ik een toegevoegde waarde voor elke stam.
6 karak - Tsja, Karak. Mijn hoogst gewaardeerde stamgenoot. Hem werd altijd verweten dat 'de makkelijke dorpjes' op zouden raken. Hij snoert ze toch aardig de mond, want het ging niet om makkelijke dorpjes, het ging hier om karak die dorpjes edelen makkelijk maakt. Een erg fijne speler om mee samen te werken en hier mogen we nog voldoende van verwachten.
7 vlemis - Een goed stamleider, aardige speler, maar een clash met Crazybertje lijkt onvermijdelijk. Als die 2 elkander bezighouden, is er misschien ruimte voor de rest van de top 20 om door te groeien, al lijkt Crazybertje van mij de beste papieren te krijgen. Groter account, misschien betere spelers, maar vlemis is een zeer degelijk account al met al en een toegevoegde waarde in -ST-
8 teammafkees - Onze eigenzinnige stamgenoot. Ik zal hem vergelijken met Balotelli. Wisselt gekke acties af met geniale momenten. Onberekenbaar en juist daarom van niet te onderschatten waarde voor M M. Leuk team en heeft zeker de skills om het verder te schoppen.
9 Jachthonden - Een stamgenoot waar ik tot voor kort niet zo veel vanaf wist. Er zit zeker kwaliteit in dit team, maar dat mag zich uitdrukken in ODA, waar ik ruim 50 plekken hoger sta met 1/5 van de punten. Keep up guys, laat zien wat jullie waard zijn.
10 Herrezen Draak - Tribalwars heeft mij verschillende spelers laten zien. Goede en slechte spelers, vervelende en fijne spelers, tactische en technische spelers. Het boterde eerst niet geweldig op het AF tussen Johnny en mij, met een ietwat kinderachtige uitval van mij, maar het is volgens mij wel helemaal goed gekomen. Ik vind het een speler met zeer veel toegevoegde waarde. Zowel in het spel als op het AF. Wat mij betreft een van DE toppers van w31. Onderstreepte is bij HD van toepassing in mijn eerste zin.
11 Stargate - Als ie net zo speelt als Arjen Robben met rugnummer elf, mag hij daar blijven. Ik heb nog nooit van deze speler gehoord.
12 mvs255 - Wellicht de Nestor van w31, maar nog spelend als een vlijtige adolescent. Wat een geweldige toevoeging van w31 deze speler. Ik kende mvs255 al van wereld 11 en hier zijn we elkaar weer tegengekomen. Een goed en wijs persoon en bovendien een heerlijke speler om in je team erbij te hebben.
13 Complex - Hebben zich in deze wereld bewezen en wat mij betreft de beste stamspeler van wereld 31. Pakken ALTIJD je VV en kunnen een geweldig potje spelen. Bij deze mijn manier om jullie te bedanken! Jullie mogen van mij op 1 staan. Voor onze stam zijn jullie in ieder geval mijn nummer 1!
14 Cyndicate - Deze man gaat stijgen zeg ik jullie. Een diplomatieke, tactische speler en een enorme doorzetter. Heeft zn account goed op orde en kan elke tegenstander kraken. Zorgt ook voor rust in de stam, evenals onze nummer 15, namelijk:
15 David B - Leuk team en ken ze al vanaf het begin van de wereld, evenals vele anderen, maar David B is mijn buurman! Ik heb laatst de eer gehad daar VV te mogen draaien en ik moet zeggen dat dat account perfect staat hoor, mijn complimenten. Prima spelers en zeker van toegevoegde waarde voor elke stam. Dit is geen uitnodiging voor andere stammen om iets te proberen, want David is van ons:cool:
16 Innovation - Innovation heeft een enorm front en tenzij er daar heel veel activiteit zit, gaat deze nog dalen ;) Hoop het niet, want in principe goede spelers.
17 Sir Rocco - Inderdaad voldoende barbaren. Show the skills, my man.
18 Xena Rules - Topper en bovendien gezellig naar wat verhalen me vertellen. Verkeerde keuzes: misschien, maar doet niets af aan dit account. Top!
19 gideonozz - Niet bang om een kritische noot aan te brengen in de stam en dat zet ons allemaal weer even op scherp. Als stamspeler onmisbaar en als individuele speler ook. Voor velen misschien een verrassing in de top 20, maar pas op top 20: Gideonozz komt eraan en ze zijn klaar om de wereld te laten zien dat zij toch bij de top 10 spelers van w31 horen ;)
20 NextDestination - Ben benieuwd hoeveel def -ST- daarin wil pompen indien het zo ver komt. Ken het account verder niet.
 

DeletedUser

Guest
Gerbrand, ondanks je onwijs drukke tijd toch zo'n leuk lijstje maken. Spelers als Gerbrand geven een extra tintje aan dit spel, hopelijk kan je ooit de tijd en de motivatie terugvinden om nog eens een kijkje te nemen in M M. Respect.


Op welk account speel je?

Ik ben trots eigenaar van gideonozz, al gaan de props volledig naar mijn team. :)
 

DeletedUser63648

Guest
afijn, als reactie van sick op deze lijstjes kan ik melden dat mrandmrsbundy meer een vluchteling was dan dat ze echt het idee had dat ze in sick. paste en het gezellig kon hebben met de mensen die hier speelden. Zonder dat ze het ook überhaubt een kans gaf. Ze zat op ons interne forum alles af te kraken, alles op te eisen, kortom, behoorlijk bitchy. Dan kan het wel nog zo'n goed team zijn, dat werkt dan toch gewoon niet. Ik bedoel, je kan wel 6 miljoen extra hebben door een rekruut, als je dan al ziet dat ze eigenlijk geen zin heeft om wat dan ook te doen... dan pakken we die dorpen liever zelf.
 
Reactiescore
533
afijn, als reactie van sick op deze lijstjes kan ik melden dat mrandmrsbundy meer een vluchteling was dan dat ze echt het idee had dat ze in sick. paste en het gezellig kon hebben met de mensen die hier speelden. Zonder dat ze het ook überhaubt een kans gaf. Ze zat op ons interne forum alles af te kraken, alles op te eisen, kortom, behoorlijk bitchy. Dan kan het wel nog zo'n goed team zijn, dat werkt dan toch gewoon niet. Ik bedoel, je kan wel 6 miljoen extra hebben door een rekruut, als je dan al ziet dat ze eigenlijk geen zin heeft om wat dan ook te doen... dan pakken we die dorpen liever zelf.
Een leukere reactie zou zijn om een eigen lijstje te maken :D
 

DeletedUser63648

Guest
Ja, klopt, maar dat is effe iets meer werk :p
en ik moet huiswerk maken, naar school enzovoorts. Vanmiddag, goed?
 
Reactiescore
533
Ja, klopt, maar dat is effe iets meer werk :p
en ik moet huiswerk maken, naar school enzovoorts. Vanmiddag, goed?
Zeker, we wachten wel vol spanning :)
 

DeletedUser69092

Guest
Is nooiiiitttt te hoog :cool2: ODA geilen aangezien puntengeilen ik de tijd niet voor heb :p
 

DeletedUser34283

Guest
Gerbrand, ondanks je onwijs drukke tijd toch zo'n leuk lijstje maken. Spelers als Gerbrand geven een extra tintje aan dit spel, hopelijk kan je ooit de tijd en de motivatie terugvinden om nog eens een kijkje te nemen in M M. Respect.




Ik ben trots eigenaar van gideonozz, al gaan de props volledig naar mijn team. :)
Ik blijf lekker (in)actief binnen M M :)
Laat mn favo stam toch niet zomaar in de steek! En thanks! :)
En niemand maar dan ook niemand noemt mij :'(
Jorg5101, mijn andere buurman. Samen hebben we leuke acties ondernomen en het is een gezellige speler. Hij kan verder heel goed ODA geilen. Punten blijven achter! Slecht hoor jorg!
Je ODA is te hoog, doe er wat aan :p

+1
 
Bovenaan