De eerlijke Breakers?

DeletedUser64964

Guest
Gilamonster spant de kroon;)

Nah, die heeft nog vrij mooie cluster, op dat onderste stukje na. Snap zelfs niet waarom daar überhaupt nog deff in gepompt wordt :p

Niet geheel onterecht dat ik kwaad was hé :). Een tagger raadplegen had dit allemaal kunnen voorkomen, alleen dacht je automatisch dat Ringo niet gek genoeg is om 10 uur lopende edelclears te sturen. Dacht toch wel dat je hem beter kende dan ik, kijkend naar het feit dat je zelf in EQUI speelde maar overstapte naar Break omdat híj noob was.


Ohja, The Sanguinor, die was er ook nog.
Even kijken hoor.

Kun je mij uitleggen wat ‘’gayness’’ hier mee te maken heeft?
Tegenwoordig heb jij tegen iedereen een grote bek.

Wat is er mis met 10u lopende edelclears? Jij deed echt ontzettend achterlijk door Amon-Ra op delete te zetten en het acc dus enkele dagen onbemand te laten. Al dat verlies achter de linies is dus vrijwel jou schuld. Mooie stamgenoot ben jij zeg :D

Tegen jou heb ik zeker een grote bek, mag ook, want ik ben beter as jou. Krepox is goed, twijfel ik niet aan, maar die doet gewoon achterlijk. De eerstvolgende keer dat je mij een grote mond ziet hebben tegen DS3, Flos, Rashani, Conquerking, Arbeitman, ... moet je me er even op wijzen ja? :)
 

DeletedUser62889

Guest
Wat is er mis met 10u lopende edelclears? Jij deed echt ontzettend achterlijk door Amon-Ra op delete te zetten en het acc dus enkele dagen onbemand te laten. Al dat verlies achter de linies is dus vrijwel jou schuld. Mooie stamgenoot ben jij zeg :D

Tegen jou heb ik zeker een grote bek, mag ook, want ik ben beter as jou. Krepox is goed, twijfel ik niet aan, maar die doet gewoon achterlijk. De eerstvolgende keer dat je mij een grote mond ziet hebben tegen DS3, Flos, Rashani, Conquerking, Arbeitman, ... moet je me er even op wijzen ja? :)

Waar zeg ik dat er iets mis om met 10 uur lopende edelclears? Begrijpend lezen blijkt weeral niet gemakkelijk voor je te zijn Bo. Als ik niet op delete ging liep er wel misschien eerder deff heen naar dorpen, maar die zouden dan nog niet op tijd zijn geweest om alle edelclears te blocken :).


Voor de rest heeft bloemkool gewoon gelijk, ego tripper au naturel.
 

DeletedUser64964

Guest
Zeg je nou van jezelf dat je beter bent dan iemand. Ego heb je wel in ieder geval.

Ja. Als EV wel ja.

Waar zeg ik dat er iets mis om met 10 uur lopende edelclears? Begrijpend lezen blijkt weeral niet gemakkelijk voor je te zijn Bo. Als ik niet op delete ging liep er wel misschien eerder deff heen naar dorpen, maar die zouden dan nog niet op tijd zijn geweest om alle edelclears te blocken :).


Voor de rest heeft bloemkool gewoon gelijk, ego tripper au naturel.

Gast, hoeveel nog? je kan edelclears ook op andere manieren deffen...
 

DeletedUser62889

Guest
Heb je ooit al eens tegen mij gespeeld? :D. Wil ik wel eens meemaken.
 

DeletedUser

Guest
Oh begin je weer over het Kredict - Frank1956?

Manman wat heb ik toen gelachen :D

Gelachen? ja even groen als dit: :D lachend ventje :rolleyes:
Je werd gwn vierkant ingemaakt, enige die nog wat kon was Krepox zelf en dat was ook al niet zoveel waard. Je verklootte het al zo hard voor hem dat hij je eraf gooide. Daarna kwam je snel snel solliciteren bij me :D En jij maar denken dat je ooit op een account van EQUI zou kunnen komen :eek: Op je koppie gevallen zeker?
 

DeletedUser62889

Guest
Gelachen? ja even groen als dit: :D lachend ventje :rolleyes:
Je werd gwn vierkant ingemaakt, enige die nog wat kon was Krepox zelf en dat was ook al niet zoveel waard. Je verklootte het al zo hard voor hem dat hij je eraf gooide. Daarna kwam je snel snel solliciteren bij me :D En jij maar denken dat je ooit op een account van EQUI zou kunnen komen :eek: Op je koppie gevallen zeker?

Oh agonoize alsof iemand behalve alle EQUI'ers jou nog serieus nemen.
Je bent gewoon zo stom dat je de werkelijkheid blijkbaar niet kan onthouden? Kneusje die je bent.
Ik verklootte helemaal niks. Behalve dat ik soms inactief was jegens school. Sjongejonge wat ben jij een oelewapper, telkens weer al die onzin die je verkondigd op het forum. Jij bood nooit tegenstand tegen Kredict, en als je dat deed, ten tijde van de clusterfucks, was het ez om alles weer terug te pakken. Getuigd dus, voor de zoveelste keer, dat je weer eens een noob actie deed.
En dan, Kredict kon, ondanks de oneerlijke verhouding kwantiteit, jou zelfs clusterfucken. Maar toen je dat zag wist je wel raad met de honderden deffjes die je had hé ;).
Nogmaals jij zou nooit ook maar enig gevaar geweest zijn als de verhouding deff gelijk was. Dat was je zelf al niet toen ik op Kredict speelde :eek:.

Je reactie op Ringo zijn aanval spreekt boekdelen. Ooit kom ik wel eens tegen jou, en dat zul je geweten hebben :)

Welke aanval? Ik sta onder VV, maar ik kan het toch niet laten even jullie op je plek te zetten, zo tussen het leren door :).
 

DeletedUser64964

Guest
Welke aanval? Ik sta onder VV, maar ik kan het toch niet laten even jullie op je plek te zetten, zo tussen het leren door :).

Eerst zet je op delete, en na 3 dagen onbegrensd je acc te laten edelen geef je nog alleen VV af? Haha, wat een verantwoordelijkheid :D
 

DeletedUser62889

Guest
Eerst zet je op delete, en na 3 dagen onbegrensd je acc te laten edelen geef je nog alleen VV af? Haha, wat een verantwoordelijkheid :D

Wees maar niet bang hoor sangunorretje, ik ben zolang online als ik kan. En als ik vakantie heb pak ik graag een VV'tje van iemand die naast je ligt :) :).
 
Bovenaan