De eerlijke Breakers?

DeletedUser

Guest
Moest amon-ra op delete gaan wat waarschijnlijk niet gebeurd komt het gwn door een rot karakter van de speler en een leiding die daar niet kan mee omgaan :p

Essential Values is gewoon de grootste noob eerste klas die een paar dagen geleden nog een felle bek tegen me opzetten op het AF. Maar kijk waar die noob nu staat :D GEVLUCHT! :D
 

DeletedUser

Guest
Had ik niet echt verwacht van hem , direct gaan lopen na wat dorpen verlies :D
Spijtig dat zoon mooi acc verloren gaat (als het dan ook echt op delete staat/gaat).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64964

Guest
Het is nieteens een mooi account. Wat een oerlelijke cluster is me dat...
 

DeletedUser62889

Guest
Goed.
Dan zal ik mijn visie over de reeds afgespeelde gebeurtenis eens met jullie delen.
Eerst even wat dingetjes aanpassen.
Essential values AKA ex-co Krepox.
Ik zal het verhaal hier even neergooien! Het begon dus dat we Widar wilde aanvallen en omdat Essential beweerde geen tijd te hebben moest werken en voor school leren was ik zo lief voor hem om 1400 clears te sturen en nog wat fakes ( die dag zelf heb ik er 3.000 uitgegooid ).
Nadat ik alles had gedaan kwam ik erachter dat de aanvalsplanner niet meewerkte en om een of andere reden een groot deel alle mobiele- en front clears van de frontclears had verstuurd ( niet alle ) Ringo was slim genoeg om dit te zien/herkennen en gooide vervolgens 400 aanvallen op zijn achterland met edelclears ertussen. Ik niet wetende dat het edelclears waren dodge ik een deel alle inkomende aanvallen en stuurde het naar dodgedorpen.
Die avond kreeg ik een woedende Pepijn over me heen die zei dat er een edelclear was geweest en toen zei hij na 30 minuten dat hij Amon-Ra op delete had gegooid Ik probeerde te stacken maar er was bij lange na niet genoeg defence in de buurt om te stacken, + het feit dat je alle mobiele offence eruit had gestuurd wat het onmogelijk maakte om te backtimen en hij is sindsdien niet online geweest, geen VV afgegeven ( terwijl er nog mobiele def stond nauwelijks om te blocken en ik wilde graag VV draaien ) alleen hij is kwaad weg.


Niet geheel onterecht dat ik kwaad was hé :). Een tagger raadplegen had dit allemaal kunnen voorkomen, alleen dacht je automatisch dat Ringo niet gek genoeg is om 10 uur lopende edelclears te sturen. Dacht toch wel dat je hem beter kende dan ik, kijkend naar het feit dat je zelf in EQUI speelde maar overstapte naar Break omdat híj noob was.


Essential Values is gewoon de grootste noob eerste klas die een paar dagen geleden nog een felle bek tegen me opzetten op het AF. Maar kijk waar die noob nu staat :D GEVLUCHT! :D
Gevlucht? Oh :eek:.
Het is helemaal niet onmogelijk ;) maar denk toch gwn dat die speler gewoon gaan lopen is :D zo ken ik hem wel :p
Ohja, hé, stacknoob :eek:.
-->
Hahaha oke, ze hadden gelijk, het is hopeloos... Jij gelooft het werkelijk zelf nog, ik geef het op. Zoals ik al zei geef me ooit een seintje als je eens niet belachelijk gemaakt wordt IG of op het AF. Ik wil je graag helpen met een tutorial 'TW accountjes opbouwen voor beginners'
Agonoize.. er lopen veel blaaskaken rond op TW, veel domme mensen en ook veel pubers die maar wat blaten terwijl ze hun exit uit de noobfase nog altijd moeten afwachten. Wel.. jij bent de enigste waarbij ik dat drietal al zolang samen in werking heb zien treden. Ten eerste voor ik ik inga op je lachwekkende post.. Vind je het leuk om door zowat elke W18 speler uitgekotst te worden? Ja dan heb ik het ook over veel EQUI'ers van in mijn tijd die gewoon schaterde van het lachen toen ze jouw posts gingen lezen op het AF en het ook niet zo erg vonden om dat te delen met mij op Skype. Ten Tweede.. het enigste wat jij bereikt hebt op W18 is dat je een enorm grote lafbek bent geweest. Je hebt het spionnetje kunnen spelen, bravo, heb je toch nog een aandeel gehad op deze wereld. Daarbovenop ben je in staat geweest om een gigantische deffwall die er stond nog een beetje bij aan te vullen, ik applaudisseer nog eens. Ten derde is er ook maar niemand die er zelfs maar aan denkt om jou boven welke speler dan ook te plaatsen, dus stop nu eens eindelijk met jezelf belachelijk te maken, ik vind het echt meelijwekkend en dat meen ik.
In de plaats van op totaal irrelevante dingen in te gaan zou je beter op mijn post reageren Agonoize. Of begrijp je eindelijk dat je jezelf en je noobstammetje continu belachelijk maakt? Zou mooi zijn, maar aangezien je jezelf nog altijd arrogant opstelt twijfel ik daar wel aan. Jammer om te zien hoe het ooit beste AF van TW.NL nu overbevolkt is met noobs zoals Agonoize en The Sanguinor die denken dat ze baasjes zijn.. Hilarisch maar triest. Here comes the boom, jij bent een rasechte EQUI'er, zie ik zo haha.
Wanneer kom je hier eens op terug, Agonoize?


Ohja, The Sanguinor, die was er ook nog.
Even kijken hoor.
Ontzettend laf en achterlijk van Essetial Gayness... Spelbederf voor zowel Break als EQUI...
Kun je mij uitleggen wat ‘’gayness’’ hier mee te maken heeft?
Tegenwoordig heb jij tegen iedereen een grote bek. Tijd dat je deze posts eens overnieuw leest:
Oh maar jij bent ook een egotrippertje hoor.. Omdat je nog een klein kind van 14 jaar bent en nog niet weet wat je plaats is. :) Dat is veel zieliger, ofniet soms? Ik hoop voor EQUI dat jij ondertussen al nietmeer zo noob bent, kost o zo veel moeite en tijd om jou ooit op het goede pad te krijgen op het gebied van TW haha.. Gevallen zoals Essential Values probeer ik meestal wel op te leiden, bij jou zou ik niet eens de moeite nemen, hopeloze zaak.

Nooit gezegd dat ik K. en L. noobs vind.. het waren steunpilaren van Phalanx. Jij was een indicator dat Phalanx vergane glorie was en dat we alles moesten aannemen wat we aangeboden kregen. Heb ik je al talloze kerel uitgelegd en nog snap je het niet.. Ik weet wel 100% zeker dat veel meer mensen geven om mijn mening dan dat ze geven om de mening van een puberend rotjochie dat al zijn Ex-stammen in zijn nieuwe stammetjes belachelijk zit te maken en alles zit door te lullen. Puberen op TW, prachtig fenomeen. Ik denk zelfs dat ik nog één van de enigste echte maatstaven ben op het gebied van kwaliteit van spelers, aangezien ik ook andere soort spelers gekend heb dan die newgen spelertjes zoals jij die nog niet degelijk kunnen timen en al denken dat ze iets kunnen. Ja en je werd ook om de haverklap uitgelachen als je telkens iets te doen had, vooral toen Qualified. het moeilijk kreeg, maar zoals ik toen ook al zei.. maar goed dat jij dat niet moest doen.
Ja jij bent slecht B., ik zou zeggen bijna gemiddeld maar nog altijd nipt niet. Wexzo is heel rot, Gilamonster is gewoon een rotaccount en Calbero is beter dan jou. Ja tuurlijk heb jij die neiging.. Geloof ik best. Ga jij nu maar lekker weer wat hoppen van stammetjes en jezelf de man vinden, weet dat niemand je ooit aux serieux gaat nemen op TW en dat je al zeker geen goede speler bent, dat is het enigste dat ik verwacht.
Eerdere en andere reacties hieromtrent acht ik niet relevant noch merkwaardig genoeg om op in te gaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil je niet irriteren of zo, maar enkel posts citeren van Krepox komt imo niet echt geloofwaardig over.
Krepox is niet een autoriteit die iedereen zomaar aanvaard heeft, dus een gezagsargument kan je het niet echt noemen :p
 

DeletedUser62889

Guest
Ik wil je niet irriteren of zo, maar enkel posts citeren van Krepox komt imo niet echt geloofwaardig over.
Krepox is niet een autoriteit die iedereen zomaar aanvaard heeft, dus een gezagsargument kan je het niet echt noemen :p

Toch iemand wiens mening gevaarlijk dicht bij de werkelijkheid komt :).
 

DeletedUser

Guest
De verbeteringen die Pepijn gemaakt heeft in de post van Derk is volgens mij zoals ik het ook gezien heb

enige wat ik niet wist is dat amon ra onder v.v. stond

er zijn paar fouten gemaakt door de v.v. maar dat kan iederen overkomen maa op e.o.a. manier gebeurd dat derk altijd

dus toen pepijn inlogde en de puinhoop zag en niks kon terugdoen door ontbreken def en backtime clears werd die boos en gaf er als eerste reactie de brui aan


maar zoals ieder ander denkt die na en paar dagen iets objectiever en zal amon ra wellicht nog gered gaan worden. daar ben ik op zich blij mee alhoewel ik mijn edelactie wel een goeie tactische zet vond die ik nu iets beter moet organiseren als die daadwerkelijk van delete af gaat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Toch iemand wiens mening gevaarlijk dicht bij de werkelijkheid komt :).

Voor jou. Echter om je hele post te baseren op de mening van 1 persoon, die nota bene niet eens door iedereen daadwerkelijk geloofd wordt, is niet echt sterk. Tenminste, dat vind ik er van ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
De verbeteringen die Pepijn gemaakt heeft in de post van Derk is volgens mij zoals ik het ook gezien heb

enige wat ik niet wist is dat amon ra onder v.v. stond

er zijn paar fouten gemaakt door de v.v. maar dat kan iederen overkomen maa op e.o.a. manier gebeurd dat derk altijd

dus toen pepijn inlogde en de puinhoop zag en niks kon terugdoen door ontbreken def en backtime clears werd die boos en gaf er als eerste reactie de brui aan


maar zoals ieder ander denkt die na en paar dagen iets objectiever en zal amon ra wellicht nog gered gaan worden. daar ben ik op zich blij mee alhoewel ik mijn edelactie wel een goeie tactische zet vond die ik nu iets beter moet organiseren als die daadwerkelijk van delete af gaat

Laat maar zien of ik vv fouten maak mijn liefste ringo&ago.

Ik pak jullie beide, mits ik actief speel.:)
 

DeletedUser

Guest
EV, je bent met afstand de zwakste poster met een |P| geschiedenis. Proficiat.
 

DeletedUser

Guest
Als je er niks mee wint en een overwinning net zo waardevol is als de eer die je er aan verbind, waarom maak je je dan nog steeds zo druk. Je hebt je laatste post gehad op het wereld 18 forum en die was mooi. Waarom nu steeds terug komen om hier te reageren op zaken waar je niks meer mee te maken hebt.

En als break en equi treurig zijn dan is het toch zeer treurig dat veel p spelers er toch weer terecht komen. niet dat ik het erg vind ik waardeer het ten zeerste.

Je gebruikt dure woorden om nogmaals te vertellen wat we allemaal wel weten, en dat is dat P in elk geval verloren heeft en haar meerdere moest herkennen in Equi, break, ringo zijn anti backstab stam, tno en volgens mij zelfs bw.

Toedels ;)
Ik maak me niet druk, waarom denk je dat nu weer. Ik vind mensen afzeiken en ondertussen wat met taal spelen uiterst aangenaam, dat weet je inmiddels toch wel, daarnaast moest Bo even op z'n lazer krijgen omdat ik ten eerste een appeltje met hem te schillen had en hij ten tweede nog een hele ongepaste attitude aannam hier. Ik ben me er van bewust dat die post mooi was, dat is zelfs een stevig understatement maar toch bedankt voor de kudo's. 'Steeds terugkomen'? Tot een paar dagen terug was ik de enige die hier nog níet teruggekomen was, verder is mijn intentie ook niet om hier lang te blijven aangezien de treurigheid voor even wel leuk is, vooral omdat ik het voorspeld heb en Phalanx' grootsheid nog maar een keer wordt bevestigd, maar het gaat toch wat vervelen na verloop van tijd en zo langzamerhand moet ik diep van binnen steeds weer een beetje huilen als ik de volgende debiel zijn miserabele gedachtegangetjes zie spuien.

Eens.

Aha, nou als je er al van bewust bent dat Phalanx de eigenlijke winnaar is dan stemt dat mij zeer content Tompeter, toppiejoppie zou ik zeggen en doe zo voort. Dat 'meerdere erkennen in' is dan weer een beetje onzin, kon niet uitblijven natuurlijk, nee zoals ik vrij onberispelijk heb beargumenteerd is daar dus juist geen sprake van.

En kijk het mannetje eens denken dat hij een stevige comeback heeft geleverd. Wat komisch. Nieuwtje voor je: neen. En ook niet bijna.
Mooie woorden verbloemen de situatie niet hoor Flos.
Je vergelijking blijft shit.

Het hele woord 'winnen' heb ik niet gebruikt in mijn post, dus hoppa, 1 grote streep door je eerste stuk.
Achterbaksheid? Dat |P| verslagen is, heeft niks met achterbaksheid te maken. Hop, streepje erbij.

Als |P| niet verslagen is, waarom bestaat het nu niet meer? De enige logische verklaring is dat jullie expres op delete zijn gegaan. In dit geval hebben jullie dus Bo in de steek gelaten, aangezien hij graag doorspeelt in dit spel. Zodoende zijn de termen 'zelfmoord' en 'in de steek laten', wat toepasselijker, dan wat jij gebruikt in je armetierige vergelijking.

Jeetje, normaal als ik reageer op een post van jou, moet ik eerst even slikken en hopen dat je niet met iets goeds komt, maar op dit moment zit je op het niveau van een conquerking of een krepox. Erg vermakelijk! :)
Zucht, het lijkt wat zinloos te worden en dat is toch teleurstellend, al is er nu geen greintje van herseninhoud te bespeuren bij je, ooit leek dat anders, jammer maar helaas. De vergelijking blijft eloquent en treffend, nogmaals.

Strepen door teksten halen maakt niet dat je gelijk hebt, het toont eerder aan dat je op het niveau van een zesjarige discussieert al is dat op dit forum inmiddels iets om trots op te zijn, alles is relatief moet je maar denken Zombie. Je zet nu een streep door mijn uitleg waarom Phalanx W18 heeft gewonnen, waarna je die conclusie niet wegstreept... Wegstrepen is zoals gezegd al eigenaardig maar jij lijkt het er wel om te doen zeg.

Zit je nu gewoon één woord uit een alinea te citeren, om na een redenering van lik-me-vestje daar maar een streep door te zetten? En dan? Heb je dan gelijk? Ach Zombietje toch. Zelfs van jou ben ik beter gewend. Dat Phalanx verslagen is is sowieso al niet waar, dat Phalanx niet meer bestaat heeft wel te maken met de achterbaksheid van EQUI en Break.

Het was toch redelijk bekend dat Phalanx 'expres' op delete is gegaan. Misschien moet je dat ene topicje even lezen, met apen discussiëren is al lastig, laat staan als de desbetreffende apen geeneens de moeite nemen zich in te lezen. Als Bo ook maar iets met Phalanx te maken heeft had hij geen interesse meer in op W18 spelen na Phalanx, 'wij' hebben hem niet in de steek gelaten, hij is onderdeel geweest van de keuze die door Phalanx als geheel is gemaakt, op een paar jammerlijke dissidenten na.

Oh integendeel Zombie, bovenstaande post was één van mijn betere wat in mijn geval inhoudt dat het ook één van de betere posts op het W18-forum in de afgelopen maanden was, dus laat dat laatdunkende, het staat je niet. Ik zit op Conquerking's noch Krepox' niveau met de kanttekening dat jij blij mag zijn als je Krepox' niveau ooit bereikt.

En nu koest hè, speelkwartier is voorbij. Respect your superior.
Bo heeft zijn account op delete gezet. Echter vindt hij dit spel leuk, en blijft hij spelen. In dit geval kun je dus stellen dat jullie hem in de steek hebben gelaten. Dan moet je niet gaan zeiken, als hij in een andere stam doorspeelt.
Ja dat zou waar zijn als EQUI de enige overgebleven stam was, gelukkig zijn er tientallen werelden met honderden stammen, keuze zat. Die vlieger gaat niet op, iets dat ik overigens al lang heb gezegd maar ik gok dat het nog wel een keer of vijf voorbij moet komen voordat het in jouw grijze massa doordringt, al zal ik dat heuglijke moment ongetwijfeld niet meemaken.
Ik heb mijn account ook delete gezet en was het spel ook niet beu dus ik speel ook nog tw alleen niet op w18 omdat mijn hart bij Phalanx ligt en niet bij break en al zeker niet EQUI. Zijn nog enorm veel phalanx spelers die nog tw spelen maar niet op w18 omdat men dan |P| de rug zou toekeren iets wat bo wel doet ;)
En dat is dus het verschil tussen een Phalanx'er en een marginaal jochie als Bo.
Maar vrijwel alle ex-|p| spelers zijn in Break gaan spelen op jij na (niet meer toch volgens mij?). verklaar dat maar eens.
Break is net zo goed een treurig zootje, ook dat is onvergeeflijk op, wat mij betreft, Chesser na die echt al zijn strepen had verdiend.
EV, je bent met afstand de zwakste poster met een |P| geschiedenis. Proficiat.
Was jij niet 'onafhankelijk'? Jammer hoor.
 

DeletedUser

Guest
Zucht, het lijkt wat zinloos te worden en dat is toch teleurstellend, al is er nu geen greintje van herseninhoud te bespeuren bij je, ooit leek dat anders, jammer maar helaas. De vergelijking blijft eloquent en treffend, nogmaals.

Strepen door teksten halen maakt niet dat je gelijk hebt, het toont eerder aan dat je op het niveau van een zesjarige discussieert al is dat op dit forum inmiddels iets om trots op te zijn, alles is relatief moet je maar denken Zombie. Je zet nu een streep door mijn uitleg waarom Phalanx W18 heeft gewonnen, waarna je die conclusie niet wegstreept... Wegstrepen is zoals gezegd al eigenaardig maar jij lijkt het er wel om te doen zeg.

Zit je nu gewoon één woord uit een alinea te citeren, om na een redenering van lik-me-vestje daar maar een streep door te zetten? En dan? Heb je dan gelijk? Ach Zombietje toch. Zelfs van jou ben ik beter gewend. Dat Phalanx verslagen is is sowieso al niet waar, dat Phalanx niet meer bestaat heeft wel te maken met de achterbaksheid van EQUI en Break.

Het was toch redelijk bekend dat Phalanx 'expres' op delete is gegaan. Misschien moet je dat ene topicje even lezen, met apen discussiëren is al lastig, laat staan als de desbetreffende apen geeneens de moeite nemen zich in te lezen. Als Bo ook maar iets met Phalanx te maken heeft had hij geen interesse meer in op W18 spelen na Phalanx, 'wij' hebben hem niet in de steek gelaten, hij is onderdeel geweest van de keuze die door Phalanx als geheel is gemaakt, op een paar jammerlijke dissidenten na.

Oh integendeel Zombie, bovenstaande post was één van mijn betere wat in mijn geval inhoudt dat het ook één van de betere posts op het W18-forum in de afgelopen maanden was, dus laat dat laatdunkende, het staat je niet. Ik zit op Conquerking's noch Krepox' niveau met de kanttekening dat jij blij mag zijn als je Krepox' niveau ooit bereikt.

En nu koest hè, speelkwartier is voorbij. Respect your superior.

Ja dat zou waar zijn als EQUI de enige overgebleven stam was, gelukkig zijn er tientallen werelden met honderden stammen, keuze zat. Die vlieger gaat niet op, iets dat ik overigens al lang heb gezegd maar ik gok dat het nog wel een keer of vijf voorbij moet komen voordat het in jouw grijze massa doordringt, al zal ik dat heuglijke moment ongetwijfeld niet meemaken.

Gelukkig heb ik door dat je hier lekker hard zit te trollen, en zal ik maar niet ingaan op al die mogelijke beledigingen. Nergens op gebaseerd, en nog niet eens dicht bij de waarheid, wat jij ook weet.

Soms moet je je aanpassen aan het niveau van de lezers. Met al die flapdrollen-teksten met poep erin van jou, heeft niemand meer overzicht. Als er nou tenminste iemand even alle onzin doorstreept (dat deed ik dus), dan blijft het wat overzichtelijk. Heeft niks met mijn niveau te maken.

Oh, was dat je conclusie? Ik heb altijd geleerd om geen nieuwe info in je conclusie te zetten, maar blijkbaar heb jij je eigen (onoverzichtelijke) methode? Interessant! (Not)

1. |P|halanx is wel verslagen (verslagen • hij die alle moed verloren heeft), 2. |P|halanx beweert dat ze zichzelf op delete hebben gezet, vanwege die onterechte ban? Wat heeft dan de achterbaksheid van EQUI er mee te maken? Juist helemaal niets. Of beweer je nu opeens dat er meer zit achter die deletes? Misschien toch wel een schijntje angst voor wat komen zou? Lachwekkend dit :eek:

Zeg, steek je kop eens uit die pot stront man? Ik zeg op dit forum al zo vaak dat |P| op delete is gegaan, zelfbewust. Dat zegt toch wat over hoe erg jij ingelezen bent! Ja leuk is dat, heel lang wegblijven, en dan beweren dat ik niet ingelezen ben. Topperd dat je bent :)
Echter heb ik mijn twijfels bij het motief van al die deletes. Jullie beweren dat jullie 'heengingen' door die onterechte ban dus. Onzin natuurlijk, want jullie waren bang voor de toekomst, en zochten een uitweg, die jullie nog een beetje eer bezorgde. Alleen spelers die dit spel echt leuk vinden, hadden hier geen zin in. Jullie lieten hun in de steek, en vervolgens ga je op ze zeiken dat ze hier nog spelen? Weer zoiets interessants van jouw kant.

Oh dit was één van je betere? :rolleyes:

Er is geen 1 wereld, zoals wereld 18 op dit moment. En dat weet jij ook. Dat er dus honderden stammen buiten W18 zijn, is totaal irrelevant. Je maakt het weer eens ingewikkelder dan dat het is. Nee, Bo voelt zich aangetrokken tot W18, net als ik, net als vele anderen. Neem het hen niet kwalijk als zij plezier aan dit spel beleven, en niet alleen maar proberen om zoveel mogelijk 'glorie' op een online forum te behalen. Koest Flos.
 
Bovenaan