w33 event

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser63611

Guest
Kijk daar ben ik blij om. Meer mensen die mijn mening delen, moeten mensen vaker doen :p.

Of zoals eric (cartman) al zoiets zei, om een eerlijke manier die punten verdienen.

Misschien die hq missien wisselen met ,breng 15 hq levels met kata's naar beneden ofzo ?
 

DeletedUser

Guest
Spijtige zaak uiteraard maar ach ik ga hier niet om wakker liggen. Gewoon vrolijk door TW'en en voor rang 1 gaan blijft de prioriteit! :cool:
 

DeletedUser69737

Guest
Edelman kan niet, misschien een aantal, maar uberhaupt hq 23. Welke noob bouwt zijn hq nou uit naar 23. Ik vind dat w33 die punten gewoon gratis moet krijgen.

Iedereen die een beetje nadenkt en zonder PA speelt gaat zijn HQ naar 23 zetten zodra die voor AH gaat op deze speed.
 
Reactiescore
982

DeletedUser17217

Guest
Iedereen die een beetje nadenkt en zonder PA speelt gaat zijn HQ naar 23 zetten zodra die voor AH gaat op deze speed.

hoeveel mensen in je omgeving gaan er dan al voor de AH?
Het zijn er zo weinig dat het zowiezo onhaalbaar is..
 
Reactiescore
982
hoeveel mensen in je omgeving gaan er dan al voor de AH?
Het zijn er zo weinig dat het zowiezo onhaalbaar is..

Want geen 1 speler op 33 bouwd uberhaupt een AH? Zolang w33 duurt allemaal 1 dorp houden?
 

DeletedUser

Guest
Want geen 1 speler op 33 bouwd uberhaupt een AH? Zolang w33 duurt allemaal 1 dorp houden?

Je vergeet het feit dat de quests in 3 dagen behaald dienen te worden. En ja binnen dat tijdsbestek zal bijna niemand zonder pa voor AH gaan....
 

DeletedUser63611

Guest
Ik ga niet eens proberen om ah te maken ....Ik bouw rusting mijn gs ,Ik kan zoizo geen 135 punten niet meer halen ,

En als ik nu 70 of 120 punten haal krijg je nog altijd dezelfde bonussen ...Ik heb met de 2de fase erbij 65 punten ,als ik nu 1 van die 3 missies van de laatste fase haal dan ben ik blij
 

DeletedUser68711

Guest
Het zal hem wel aan mij liggen maar ik heb nergens staan dat mijn hq naar lvl 23 moet.

Of is dit al gewijzigd?
 

DeletedUser17217

Guest
Het zal hem wel aan mij liggen maar ik heb nergens staan dat mijn hq naar lvl 23 moet.

Of is dit al gewijzigd?

Val 10 verschillende dorpen aan die een Hoofdgebouw hebben van level 23 of hoger. Je aanval moet komen vanuit een dorp met Hoofdgebouw level 23 of hoger. Een gevecht moet uit minstens 20 eenheden aan beide kanten bestaan.
 

DeletedUser

Guest
Nou ja, ik ga zelfs geen moeite doen. 10 keer aanvallen met een edelman? Waarom zou je daar tijd aan willen verspillen? Wie heeft er nu al lvl 23 HQ? Wie heeft er eigenlijk al een AH?

Het hele idee is uiteraard leuk, maar pas het dan aan voor zo'n trage wereld die ook nog maar net gestart is...
 

DeletedUser4141

Guest
Mohniels had zijn hoofdgebouw al op level 23 iedereen hem aanvallen? :D
ja this een flauw grapje..
 

DeletedUser10429

Guest
Edelman kan niet, misschien een aantal, maar uberhaupt hq 23. Welke noob bouwt zijn hq nou uit naar 23. Ik vind dat w33 die punten gewoon gratis moet krijgen.

Ja, de enige reden dat je hoger dan 20 bouwt is om je gs op te krijgen, maar dit probleem heb je niet op een limited haul :D
 
Reactiescore
1.736
Ja, de enige reden dat je hoger dan 20 bouwt is om je gs op te krijgen, maar dit probleem heb je niet op een limited haul :D

Gs krijg ik dan wel op met troepen of muntjes. Ik zelf verspil geen boerderij plekken aan een hq hoger dan 20. Vette onzin is dat naar mijn mening. Maar ik hou ervan als mijn vijanden het wel doen :D
 

DeletedUser10429

Guest
Gs krijg ik dan wel op met troepen of muntjes. Ik zelf verspil geen boerderij plekken aan een hq hoger dan 20. Vette onzin is dat naar mijn mening. Maar ik hou ervan als mijn vijanden het wel doen :D

Jah je rusht normaal eerst je hq hoog voordat je smid en boer omhoog gaat he. Anders heeft het ook niet veel nut..
 
Reactiescore
358
Paar mensen hebben dus supports ingediend, krijgen ze zulke antwoorden... :rolleyes:

Beste Varkentje123,

Voor een aantal is deze quest wel haalbaar en er mag best wat moeite voor gedaan worden om de quests te behalen.
Voor degene die het niet kunnen halen hebben in dit geval pech.

Met vriendelijke groeten,

Myriam (Famdecibel)
Support TribalWars.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan