De eerlijke Breakers?

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Geen idee, geen w4 gespeeld. Bestaat MLP nog? op w15?

Hoe kon ik deze vergeten:

War! w12
 

DeletedUser62889

Guest
Haal ik er de voorbije week bij? Weet je wel hoeveel dorpen wij gepakt hebben deze week, en hoe weinig jullie?

Zijde 1:
Stammen: EQUI
Zijde 2:
Stammen: Break

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 118
Kant 2: 32
Verschil: 86

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,120,144
Kant 2: 305,308
Verschil: 814,836

chart



Eerst stats bekijken, dan verder praten Bloemkool.

Ik kan mij niet herinneren dat wij een account van jullie gehackt hebben debielen.

Jou naam is echt zo passend! :eek:

Random? Neen. In dit geval gaat het over het feit dat jullie een account gewoon hacken om te kunnen winnen.

Ga zelf weg. Dit forum en deze wereld is van EQUI.

Zozo, waar dan? Trouwens, jou vetgedrukte + zinsopbouw trekt ook op niks.

Ik denk dat je er nog wat langer op moet zitten voor je mij kan verbeteren.

Ventje dat hier drie weken speelt en nu al een grote bek heeft :eek:. Ben benieuwed wanneer jij gaat rennen.
 

DeletedUser

Guest
Meneer de Grammar Nazi beheerst de Nederlandse spelling nog niet helemaal, of?
Je bent toch echt zo'n gigantische faalhaas :D

De waarheid is een vrouwelijk zelfstandig naamwoord;
De-woorden die eindigen op een van de volgende achtervoegsels, zijn bijna altijd vrouwelijk:
-heid, -nis, -schap: waarheid, kennis, beterschap;

Bron: http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/mannelijk-vrouwelijk-woord
Dus de zin van 'Here Comes The Boom' klopt volledig, dommerik. Hij heeft in laatste week al 20 keer betere posts gemaakt dan jij ooit in je hele leven zult doen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hij gelooft het zelf ook nog :eek::eek::eek::eek::eek:

Kom dan bewijzen dat het niet zo is, stommerik :D Ik kom met bewijzen en bronvermelding. Jij komt met bewering uit je eigen kennis, die al niet zo om over naar huis te schrijven is.

Sla je eerste beste woordenboek van Nederlandse open bij de letter W, zoek waarheid en je zult vinden:
Waarheid (de ~ (v.);-heden) 0.1 (g.mv.) het ware, de getrouwheid, de overeenstemming tussen een denkbeeld, een verhaal of een bericht en de zaak zoals zij is. 0.2 iets dat waar is. 0.3 (rel.) ware geloofsovertuiging => rechtzinnigheid. 0.4 (logica) eigenschap van beweringen die waar of onwaar kunnen zijn. (...)

(v.) vrouwelijk dus.

Bron: Van Dale; Handwoordenboek Hedendaags Nederlands. Door prof. dr. P.G.J van Sterkenburg in samenwerking met drs. M.E. Verburg.
 

DeletedUser62889

Guest
Kom dan bewijzen dat het niet zo is, stommerik :D Ik kom met bewijzen en bronvermelding. Jij komt met bewering uit je eigen kennis, die al niet zo om over naar huis te schrijven is.

Sla je eerste beste woordenboek van Nederlandse open bij de letter W, zoek waarheid en je zult vinden:
Waarheid (de ~ (v.);-heden) 0.1 (g.mv.) het ware, de getrouwheid, de overeenstemming tussen een denkbeeld, een verhaal of een bericht en de zaak zoals zij is. 0.2 iets dat waar is. 0.3 (rel.) ware geloofsovertuiging => rechtzinnigheid. 0.4 (logica) eigenschap van beweringen die waar of onwaar kunnen zijn. (...)

(v.) vrouwelijk dus.

Bron: Van Dale; Handwoordenboek Hedendaags Nederlands. Door prof. dr. P.G.J van Sterkenburg in samenwerking met drs. M.E. Verburg.

Rare interpreteerwijze Agionoize. Ik zei ''hij gelooft het ook nog'' tegen HCTB.
Straks krijg je nog een hartverzakking met al die agressiviteit in je posts :eek:
 

DeletedUser3435

Guest
In de plaats van op totaal irrelevante dingen in te gaan zou je beter op mijn post reageren Agonoize. Of begrijp je eindelijk dat je jezelf en je noobstammetje continu belachelijk maakt? Zou mooi zijn, maar aangezien je jezelf nog altijd arrogant opstelt twijfel ik daar wel aan. Jammer om te zien hoe het ooit beste AF van TW.NL nu overbevolkt is met noobs zoals Agonoize en The Sanguinor die denken dat ze baasjes zijn.. Hilarisch maar triest. Here comes the boom, jij bent een rasechte EQUI'er, zie ik zo haha.
 

DeletedUser

Guest
In de plaats van op totaal irrelevante dingen in te gaan zou je beter op mijn post reageren Agonoize. Of begrijp je eindelijk dat je jezelf en je noobstammetje continu belachelijk maakt? Zou mooi zijn, maar aangezien je jezelf nog altijd arrogant opstelt twijfel ik daar wel aan. Jammer om te zien hoe het ooit beste AF van TW.NL nu overbevolkt is met noobs zoals Agonoize en The Sanguinor die denken dat ze baasjes zijn.. Hilarisch maar triest. Here comes the boom, jij bent een rasechte EQUI'er, zie ik zo haha.

Die reactie komt nog, dan zal ik je voor de zoveelste keer verbaal verpletteren door punt voor punt op te helderen voor je beperkte hersencellen :D Ga maar alvast mammie waarschuwen dat je komt huilen binnenkort :D Maar examens roepen me en dat is veel belangrijker dan zo'n domme noob zoals jij, die is weggevlucht :cool:
De enige die zich echt arrogant heeft opgesteld, zonder daar reden toe te hebben, dat ben jij wel, liefste krepoxie. Nooit een reet voorgesteld vanaf het moment dat je tegen fatsoenlijke spelers stond :eek: Te zwak voor woorden ben je en dat zul je blijven voor de rest van je TW-carrière ook :eek:
 

DeletedUser65368

Guest
Die reactie komt nog, dan zal ik je voor de zoveelste keer verbaal verpletteren door punt voor punt op te helderen voor je beperkte hersencellen :D Ga maar alvast mammie waarschuwen dat je komt huilen binnenkort :D Maar examens roepen me en dat is veel belangrijker dan zo'n domme noob zoals jij, die is weggevlucht :cool:
De enige die zich echt arrogant heeft opgesteld, zonder daar reden toe te hebben, dat ben jij wel, liefste krepoxie. Nooit een reet voorgesteld vanaf het moment dat je tegen fatsoenlijke spelers stond :eek: Te zwak voor woorden ben je en dat zul je blijven voor de rest van je TW-carrière ook :eek:

Ik ga zo blij zijn als die examens voorbij zijn. Kan ik genieten van de vakantie! :)
 
Bovenaan