De eerlijke Breakers?

DeletedUser

Guest
:



1. Verklaar je nader?
2. Verklaar je nader?

En jij met je top accountje wat voor het grootste deel uit BB's en interns bestaat zegt dit? Ja dan mag je je standpunten wel even verklaren.
EV, ik denk niet dat iemand hier jou waardig acht om verantwoording aan af te leggen. Jij bent de meest geflopte speler van |P|.
 
Reactiescore
205
Kan goed zijn hoor. Maar ik kan echt wel zeggen dat ik pakken beter en meer gepresteerd heb dan jou. Soms eens op? Wat heb jij zoal gedaan? Ik zat soms meer op VV's dan sommige spelers op hun eigen account. Eerst Dr. Smith zen frontclustertje voor 3/4 weggespeeld op twee dagen tijd met Kreek. Daarna heb ik twee maanden lang, elke dag, zonder stamdefence op een vrij offensief account gedeft. Teller ging slechts zelden onder de 1000. Toen ik twee weken na Alex stopte stond ik in de plus vs. EQUI.
Daarna naar Pemann, en heb ik zowat solo Wexzo ingemaakt. En zoals al gezegd, talloze uren VV's.

En ja, ik herinner me je post nog goed 'Zo, nu EQUI de safe weer eens helemaal gaat platgooien wordt het eens tijd om alles te blocken, x defence in deze dorpjes: ....'

Waarop natuurlijk vrijwel onmiddellijk rare reacties van Flos, mij en nog enkele anderen kwamen, waarop jij zelfs boos werd, en het onze fout zou zijn, als Kredict dorpen verloor in de safe :D Gelukkig kwam Jasey paar uur later on, en was die lachwekkende post snel verdwenen.

Ik herhaal dit net zovaak als ik wil, daar het namelijk toch echt wel van je onkunnen inzake het inzicht bij deffen getuigd destijds.

Ik heb gehoord dat jij in EQUI speelt om respect te kunnen krijgen van break. Rare zaak :)
 

DeletedUser62889

Guest
Kan goed zijn hoor. Maar ik kan echt wel zeggen dat ik pakken beter en meer gepresteerd heb dan jou. Soms eens op? Wat heb jij zoal gedaan? Ik zat soms meer op VV's dan sommige spelers op hun eigen account. Eerst Dr. Smith zen frontclustertje voor 3/4 weggespeeld op twee dagen tijd met Kreek. Daarna heb ik twee maanden lang, elke dag, zonder stamdefence op een vrij offensief account gedeft. Teller ging slechts zelden onder de 1000. Toen ik twee weken na Alex stopte stond ik in de plus vs. EQUI.
Daarna naar Pemann, en heb ik zowat solo Wexzo ingemaakt. En zoals al gezegd, talloze uren VV's.

Zie je de paradoxie? :).
Destijds apprecieerden we het allemaal hoor dat je zoveel VV's deed, wees daar maar niet bang van hoor. Ik heb ook redelijk was VV"s gedaan hoor, what's your point?
 

DeletedUser

Guest
Zie je de paradoxie? :).
Destijds apprecieerden we het allemaal hoor dat je zoveel VV's deed, wees daar maar niet bang van hoor. Ik heb ook redelijk was VV"s gedaan hoor, what's your point?

Je had beter je eigen account op orde gehad en verdedigd zonder verliezen, voordat je aan VV's begon. #Facepalm
 

DeletedUser

Guest
hahaha bo speel jij in EQUI :eek: wat een lachertje zeg.
Zegt een 'Insane'r:rolleyes: Zie je nog steeds niet in dat je toen alleen om je os/def bent aangenomen?:eek:

Ik begin me echt ernstig af te vragen waar EQUI figuren als jij vandaan haalt.
Vertel eens iets over je zelf, je ervaringen, prestaties ? :)
Waarom? Ga je hem daarop beoordelen? Ieder heeft zn mening en dit is niet af te wegen op prestatie.

EV, ik denk niet dat iemand hier jou waardig acht om verantwoording aan af te leggen. Jij bent de meest geflopte speler van |P|.
Na Flos:rolleyes:

Ik heb ergere dingen over jou gehoord.
BAM die zit:cool:
 

DeletedUser62889

Guest
Je had beter je eigen account op orde gehad en verdedigd zonder verliezen, voordat je aan VV's begon. #Facepalm

Wij hebben nooit verliezen geleden, moet ik Krepox even halen om je de situatie nogmaals haarfijn uit te leggen?
Ten eerste stonden wij ongeveer 300/400-0 tegen EQUI, en nadat je 's nachts lekker begon te clusterfucken hebben we die (bijna) allemaal teruggepakt hoor, ondanks het feit dat er onnodig veel deffjes op kwamen :).
Wat bazel je dan over ''niet op orde''? Ik en J. weten dat wel beter dan jij dus probeer ook jij geen situaties te schetsen waar je duidelijk geen weet over hebt.
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben nooit verliezen geleden(1), moet ik Krepox even halen om je de situatie nogmaals haarfijn uit te leggen(2)?
Ten eerste stonden wij ongeveer 300/400-0 tegen EQUI(3), en nadat je 's nachts lekker begon te clusterfucken(4) hebben we die (bijna) allemaal teruggepakt(5) hoor, ondanks het feit dat er onnodig veel deffjes (6) op kwamen :).
Wat bazel je dan over ''niet op orde'' (7)? Ik en J. weten dat wel beter dan jij dus probeer ook jij geen situaties te schetsen waar je duidelijk geen weet over hebt.

Bahahahaha omg, deze post slaat echt alles :D

(1) Jullie stonden in team Krepox & Essential Values zon 60 dorpen achter tegen Constantius en ik nog VOOR Krepox stopte.
(2) Iedereen weet dat Krepox constant leugens heeft verkondigd om z'n waarde hoog te houden en niet af te gaan. En net op tijd is gevlucht, zodat hij geen 200-300 dorpen achterstond tegen Constantius en mijzelf.
(3) Badass, 300-400 dorpen voor dankzij inactieve spelers zoals; Jaspeeeer, Excleaf en Rocko-0 :eek: Toch wel frapant dat hij niets meer heeft gepakt, nadat hij tegen Constantius en ik aanlag hé :eek:
(4) Alle aanvallen die ik ooit gestuurd heb op Kredict, waren allemaal overdag. Kredict zelf daarentegen stuurde altijd tegen 1-2u naar mij, en kon daardoor eens 3 CF'jes pakken, die al snel weer teruggepakt werden.
(5) Bijna allemaal teruggepakt... 60 niet, noem je dat bijna? :rolleyes:
(6) Onnodig veel defjes? Bahahah, Ik pakte in 1 keer 30 dorpen achter je linie. Met een aanliggende cluster van 240 dorpen, waarvan meer dan de helft offence. Hoe kan ik dan short-range (= minder dan 20u looptijd) onnodig veel defjes sturen? :D Je logica is opnieuw ver te zoeken. Het tekort aan def en backtimes is de reden dat er de eerst keer dat ik dorpen pakte idd een hele zooi werden teruggepakt.
(7) Inderdaad, niets op orde. Huilen achter je stam voor def als een klein kind, flamen op andere dat ze tot de 2de linie stacken, defence uit dorpen net achter het front die wegviel bij veroverde dorpen aan je front (mobiel def stond niet goed?) en noem maar op. Account zag er ook bagger uit heb ik vernomen van Nakur toen die VV in handen kreeg om rustig te internen.

Op zo'n klein tekstje kan ik je op 7 leugens en zever betrappen. Het moet niet erger worden hé :D
 

DeletedUser62889

Guest
Bahahahaha omg, deze post slaat echt alles :D

(1) Jullie stonden in team Krepox & Essential Values zon 60 dorpen achter tegen Constantius en ik nog VOOR Krepox stopte.
(2) Iedereen weet dat Krepox constant leugens heeft verkondigd om z'n waarde hoog te houden en niet af te gaan. En net op tijd is gevlucht, zodat hij geen 200-300 dorpen achterstond tegen Constantius en mijzelf.
(3) Badass, 300-400 dorpen voor dankzij inactieve spelers zoals; Jaspeeeer, Excleaf en Rocko-0 :eek: Toch wel frapant dat hij niets meer heeft gepakt, nadat hij tegen Constantius en ik aanlag hé :eek:
(4) Alle aanvallen die ik ooit gestuurd heb op Kredict, waren allemaal overdag. Kredict zelf daarentegen stuurde altijd tegen 1-2u naar mij, en kon daardoor eens 3 CF'jes pakken, die al snel weer teruggepakt werden.
(5) Bijna allemaal teruggepakt... 60 niet, noem je dat bijna? :rolleyes:
(6) Onnodig veel defjes? Bahahah, Ik pakte in 1 keer 30 dorpen achter je linie. Met een aanliggende cluster van 240 dorpen, waarvan meer dan de helft offence. Hoe kan ik dan short-range (= minder dan 20u looptijd) onnodig veel defjes sturen? :D Je logica is opnieuw ver te zoeken. Het tekort aan def en backtimes is de reden dat er de eerst keer dat ik dorpen pakte idd een hele zooi werden teruggepakt.
(7) Inderdaad, niets op orde. Huilen achter je stam voor def als een klein kind, flamen op andere dat ze tot de 2de linie stacken, defence uit dorpen net achter het front die wegviel bij veroverde dorpen aan je front (mobiel def stond niet goed?) en noem maar op. Account zag er ook bagger uit heb ik vernomen van Nakur toen die VV in handen kreeg om rustig te internen.

Op zo'n klein tekstje kan ik je op 7 leugens en zever betrappen. Het moet niet erger worden hé :D


1. Wanneer was dat dan? Weet ik anders niks van :).
3. Toevallig dat we altijd nét de inactievelingen eruit pikten hé?
4. We hebben inderdaad een aantal dorpjes in je cluster ge edeld ja, als wij pakken deff hadden konden wij die makkelijk behouden hoor :eek:. Hartstikke veel accounts in |P| hadden deff nodig, doordat heel veel front hadden, bij EQUI is dat lang niet het geval. Het front kón haast hiet harder gestackt worden dan 50k each, sommige 1e/2e/3e front dorpen stonden slechts met 30k each gestackt. Ik zou wel eens willen zien hoe het je zou vergaan als we allebei even veel deff hadden :eek:.
6. Tekort aan def, serieus? :eek::eek::eek:. Getuigd weer eens van je hoge kwaliteiten.
7. Hoe laag kun je zinken? Ik heb welgeteld één keer een foute def aanvraag gedaan, wat is je punt?
Wat betreft de laatste zin: Ik weet niet hoe het er toen voorstond, toen ik er was stond het wel goed op orde :).
 

DeletedUser

Guest
1. Wanneer was dat dan? Weet ik anders niks van :).
3. Toevallig dat we altijd nét de inactievelingen eruit pikten hé?
4. We hebben inderdaad een aantal dorpjes in je cluster ge edeld ja, als wij pakken deff hadden konden wij die makkelijk behouden hoor :eek:. Hartstikke veel accounts in |P| hadden deff nodig, doordat heel veel front hadden, bij EQUI is dat lang niet het geval. Het front kón haast hiet harder gestackt worden dan 50k each, sommige 1e/2e/3e front dorpen stonden slechts met 30k each gestackt. Ik zou wel eens willen zien hoe het je zou vergaan als we allebei even veel deff hadden :eek:.
6. Tekort aan def, serieus? :eek::eek::eek:. Getuigd weer eens van je hoge kwaliteiten.
7. Hoe laag kun je zinken? Ik heb welgeteld één keer een foute def aanvraag gedaan, wat is je punt?
Wat betreft de laatste zin: Ik weet niet hoe het er toen voorstond, toen ik er was stond het wel goed op orde :).

1. Doen alsof je van niets weet, geniaal :D de stats zijn al 20 keer hier gepost, ik steek er mijn moeite niet meer in. Iedereen weet hoe hard je bent gefaald.
2. sla je lekker over? xd
3. Toevallig dat al jullie winsten dateren van meer dan 2 jaar geleden en sindsdien niets meer hebben gepresteerd? :eek:
4. Jullie hadden pakken def, maar dachten dat het slimmer was om er 1 defdorpje in te laten staan en 10k scouts. Was echt een facepalm waardig.
Ik heb altijd gestacked met m'n eigen def en had nog eens def uitstaan bij anderen. Iconoclast. is gewoon een defensief account en daar moet je mee leven. Het is jullie eigen keuze om Kredict zo offensief te maken hé ;)
5. Sla je ook lekker over :D
6. Jep tekort aan def. Niet aan m'n front uiteraard, maar wel tekort aan mobiele def binnen 20uur. Als je dat niet snapt, dan snap je de basisprincipes van tribalwars niet.
7. Ik zink niet laag, jij zinkt laag :D Je ex-stamgenoten getuigden gisteren nog dat jij een ridicule def-aanvraag deed. En hoe laag kun je zinken? Van je account gegooid worden door de eigenaar en met info naar de vijand lopen in een poging een plaats te bemachtigen op mijn account om met je info die je hebt Krepox te kunnen backstabben. Ik ben gelukkig niet zo laag gezonken om je info te accepteren ;)
Het is maar wat jij bedoelt met 'het stond op orde hé'. Misschien zag het er goed uit voor jou, maar voor een normale tot goede speler stond het gewoon extreem bagger.
 

DeletedUser64964

Guest
Bahahahaha omg, deze post slaat echt alles :D

(1) Jullie stonden in team Krepox & Essential Values zon 60 dorpen achter tegen Constantius en ik nog VOOR Krepox stopte.
(2) Iedereen weet dat Krepox constant leugens heeft verkondigd om z'n waarde hoog te houden en niet af te gaan. En net op tijd is gevlucht, zodat hij geen 200-300 dorpen achterstond tegen Constantius en mijzelf.
(3) Badass, 300-400 dorpen voor dankzij inactieve spelers zoals; Jaspeeeer, Excleaf en Rocko-0 :eek: Toch wel frapant dat hij niets meer heeft gepakt, nadat hij tegen Constantius en ik aanlag hé :eek:
(4) Alle aanvallen die ik ooit gestuurd heb op Kredict, waren allemaal overdag. Kredict zelf daarentegen stuurde altijd tegen 1-2u naar mij, en kon daardoor eens 3 CF'jes pakken, die al snel weer teruggepakt werden.
(5) Bijna allemaal teruggepakt... 60 niet, noem je dat bijna? :rolleyes:
(6) Onnodig veel defjes? Bahahah, Ik pakte in 1 keer 30 dorpen achter je linie. Met een aanliggende cluster van 240 dorpen, waarvan meer dan de helft offence. Hoe kan ik dan short-range (= minder dan 20u looptijd) onnodig veel defjes sturen? :D Je logica is opnieuw ver te zoeken. Het tekort aan def en backtimes is de reden dat er de eerst keer dat ik dorpen pakte idd een hele zooi werden teruggepakt.
(7) Inderdaad, niets op orde. Huilen achter je stam voor def als een klein kind, flamen op andere dat ze tot de 2de linie stacken, defence uit dorpen net achter het front die wegviel bij veroverde dorpen aan je front (mobiel def stond niet goed?) en noem maar op. Account zag er ook bagger uit heb ik vernomen van Nakur toen die VV in handen kreeg om rustig te internen.

Op zo'n klein tekstje kan ik je op 7 leugens en zever betrappen. Het moet niet erger worden hé :D

*frappant
 

DeletedUser3435

Guest
Bahahahaha omg, deze post slaat echt alles :D

(1) Jullie stonden in team Krepox & Essential Values zon 60 dorpen achter tegen Constantius en ik nog VOOR Krepox stopte.
(2) Iedereen weet dat Krepox constant leugens heeft verkondigd om z'n waarde hoog te houden en niet af te gaan. En net op tijd is gevlucht, zodat hij geen 200-300 dorpen achterstond tegen Constantius en mijzelf.
(3) Badass, 300-400 dorpen voor dankzij inactieve spelers zoals; Jaspeeeer, Excleaf en Rocko-0 :eek: Toch wel frapant dat hij niets meer heeft gepakt, nadat hij tegen Constantius en ik aanlag hé :eek:
(4) Alle aanvallen die ik ooit gestuurd heb op Kredict, waren allemaal overdag. Kredict zelf daarentegen stuurde altijd tegen 1-2u naar mij, en kon daardoor eens 3 CF'jes pakken, die al snel weer teruggepakt werden.
(5) Bijna allemaal teruggepakt... 60 niet, noem je dat bijna? :rolleyes:
(6) Onnodig veel defjes? Bahahah, Ik pakte in 1 keer 30 dorpen achter je linie. Met een aanliggende cluster van 240 dorpen, waarvan meer dan de helft offence. Hoe kan ik dan short-range (= minder dan 20u looptijd) onnodig veel defjes sturen? :D Je logica is opnieuw ver te zoeken. Het tekort aan def en backtimes is de reden dat er de eerst keer dat ik dorpen pakte idd een hele zooi werden teruggepakt.
(7) Inderdaad, niets op orde. Huilen achter je stam voor def als een klein kind, flamen op andere dat ze tot de 2de linie stacken, defence uit dorpen net achter het front die wegviel bij veroverde dorpen aan je front (mobiel def stond niet goed?) en noem maar op. Account zag er ook bagger uit heb ik vernomen van Nakur toen die VV in handen kreeg om rustig te internen.

Op zo'n klein tekstje kan ik je op 7 leugens en zever betrappen. Het moet niet erger worden hé :D
Agonoize.. er lopen veel blaaskaken rond op TW, veel domme mensen en ook veel pubers die maar wat blaten terwijl ze hun exit uit de noobfase nog altijd moeten afwachten. Wel.. jij bent de enigste waarbij ik dat drietal al zolang samen in werking heb zien treden. Ten eerste voor ik ik inga op je lachwekkende post.. Vind je het leuk om door zowat elke W18 speler uitgekotst te worden? Ja dan heb ik het ook over veel EQUI'ers van in mijn tijd die gewoon schaterde van het lachen toen ze jouw posts gingen lezen op het AF en het ook niet zo erg vonden om dat te delen met mij op Skype. Ten Tweede.. het enigste wat jij bereikt hebt op W18 is dat je een enorm grote lafbek bent geweest. Je hebt het spionnetje kunnen spelen, bravo, heb je toch nog een aandeel gehad op deze wereld. Daarbovenop ben je in staat geweest om een gigantische deffwall die er stond nog een beetje bij aan te vullen, ik applaudisseer nog eens. Ten derde is er ook maar niemand die er zelfs maar aan denkt om jou boven welke speler dan ook te plaatsen, dus stop nu eens eindelijk met jezelf belachelijk te maken, ik vind het echt meelijwekkend en dat meen ik.

1) Wij stonden 60 dorpen achter tegen Constantius.. Met jou was het gewoon wachten tot je weer eens wat ging proberen zodat ik je weer kon uitlachen en alles kon terugpakken. Jij hebt mij laten inzien dat TW op het laagste niveau spelen zelfs nog effectief kan zijn indien je een betere buur hebt en een enorm kwanititatief overschot hebt met je stam. De enigste reden dat Constantius dorpen kon pakken, ook al is hij stukken beter dan jou, is omdat zijn uren onmenselijk waren en ik nog steeds studeer aan de universiteit. De momenten dat ik er was, pakte hij ook niks, weet hij zelf ook overigens. Over jou zeg ik zelfs niks, op W1 had ik tegenstanders die meer besef hadden van dit spel dan dat jij dat ooit gaat hebben.

2)Wel wel.. grote jongen. Laat ik met gemakzucht zeggen dat ik van meer respect ga genieten op TW.NL dan wat jij ooit gaat krijgenx1000000(ontelbaar?) keer. Hier ga ik zelfs niet serieus op in.. dat snapt iedereen wel, zelfs je mede EQUI'ertjes van nu zullen en kunnen dat niet ontkennen. Je maakt jezelf weer eens enorm hard belachelijk. Bovendien ben ik gestopt door TW-moe te zijn, in het algemeen.. Denk je nu echt dat ik ga stoppen voor een tweedeklasnoob..? Denk eens even na clown, ik heb tegenstanders gehad en overwonnen zoals TurboDave en Swas, spelers die strategieën, scripts en denkwijzes rond dit spel ontworpen hebben waar jij nu een beetje op gaat verderbouwen in instructies. Ik heb dit spel 7 jaar gespeeld, veel te lang, laat staan dat ik een ander gevoel had bij jou acties dan puur amusement.

3)Rocko-O zat een speler op die beter was dan jou.. Daarbuiten is het de schuld van EQUI, dat zij op dat moment nog niet slim genoeg waren om een deffwall voor mij op te zetten en dat ze te slecht waren om degelijk VV te kunnen doen, niet die van mij. De enigste reden dat ik jou nooit met de grond gelijk heb kunnen maken is doordat die held Auseinandersetzung elke massa naar Break wou trekken omdat dat prioriteit had en ik op geen enkele manier opgewassen was tegen zo'n zieke deffwall. Ik weet dat jij niet zoveel snapt van dit spel, maar ik wil je het wel eens uitleggen hoe zoiets werkt.

4)Dat jij in staat was om nog dorpen te verliezen was inderdaad de klap op de vuurpijl.. Haha :D Dat moment herinner ik me nog, toen besefte ik pas echt dat ik tegen een persoon aan het spelen was die nog in het stadium zat van 'ik weet mijn dorpjes nog maar net te vinden op de kaart'. Tuurlijk werden die teruggepakt.. ik was je maar wat aan het dollen en aan het uitlachen, ik weet wat mobiele defence van waarde heeft, dat is iets wat jij nooit gaat begrijpen aangezien je prestacks altijd berenhoog zijn om je onkunnen te verbergen.

5) Zoals ik al zei maakte 'wij', ik en P. ja, jou keer op keer belachelijk met jou aanvalletjes. Ook al ging ik een weekend weg en werd er heel slecht VV gedaan kwam ik rustig terug een paar dagen later en pakte ik alles weer terug. Bij een degelijke speler zou Kredict omvergegooid zijn, bij jou was het een rustig dagje TW'en.

6)Het tekort aan jou denkvermorgen en het vermogen van jou kunnen was de reden dat je alles terug verloor. Je timing is zo slecht dat het gewoon om te janken was.. niks geanticipeerd, en je had 2 dagen de tijd om alles op orde te zetten. Jij bent en zal in jou situatie toen(de luxe), aangezien ik gestopt ben, altijd de slechtste tegenstander zijn die ik ooit gehad heb. Dat zweer ik oprecht op alles wat ik heb. :)

7)Toen Nakur'tje als een wenend klein kind uiteindelijk toch de VV in zijn handjes geduwd kreeg was het account al 2 weken inactief, chapeau dat het er slecht uitziet. Al mijn tools had ik er al lang afgehaald aangezien ik die uit noobklauwtjes wil houden.

Nu.. jou hele TW-'carrière' is een leugen Agonoize, dus die 7 zelfbenoemde leugens van Essential zijn daar niks tegen. Ik vraag me werkelijk af wanneer jij eindelijk gaat begrijpen hoe belachelijk jij jezelf maakt en dat je beter meer tijd zou steken in het spelletje zelf en daar wat te gaan oefenen, verfijnen, verbeteren op zowat alles.. Ik hoop dat als ik ooit nog eens terugkijk op TW ik jou met een eigen account zie, solo, rond het mio in de top 50. Dat zou ik mooi vinden om te zien, aangezien ik dan weet dat je tenminste al een beetje progressie gemaakt hebt. Moest je ooit zover geraken als mij op dit spelletje, beloof ik je, dan kom ik hier nooit meer terug. Maar dat zal nooit gebeuren. :) In woorden ben je ook niet echt zo goed maar zal het toch maar zeggen.. Geen woorden maar daden Agonoize, gedraag je als de noob die je nog altijd bent en nog een hele poos zult wezen.

@ The Sanguinor: B. toch? Haha, het feit alleen al dat jij zelfs arrogant bent geworden zegt al genoeg. Jij en Agonoize zijn beiden van hetzelfde niveau, dat zal goed werken in EQUI. Jij hebt nooit thuisgehoord in Phalanx, heb ik je toen ook zoveel keer gezegd, jij bent altijd al van het niveau EQUI geweest.
 

DeletedUser

Guest
Mm, Goede post Krepox. Beter dan dat geblaat van hier verder boven.
 

DeletedUser64964

Guest
@ The Sanguinor: B. toch? Haha, het feit alleen al dat jij zelfs arrogant bent geworden zegt al genoeg. Jij en Agonoize zijn beiden van hetzelfde niveau, dat zal goed werken in EQUI. Jij hebt nooit thuisgehoord in Phalanx, heb ik je toen ook zoveel keer gezegd, jij bent altijd al van het niveau EQUI geweest.

Ach man :D Jij vond zelfs K. van Legenden en Aus naab, wie de fuck geeft er nog iets om wat jij vindt als het op kwaliteit van spelers aankomt? Heb bij het einde van |P| genoeg bevestiging gekregen, en ben genoeg bedankt voor het VV-werk.

En als ik al slecht ben, wat moeten Wexzo, Gilamonster en Calbero dan wel niet voorstellen? Verder ga ik hier zelfs niet op in, heb zelfs eerder de neiging om je gewoon te negeren ;)
 

DeletedUser

Guest
Ok hetzelfde heeft rashani gedaan bij bosshog en hetzelfde heb jij gedaan bij knockknock :p
Jullie winsten betekenen dus niks :p
 
Bovenaan