De teloorgang van Global: revealed

DeletedUser68733

Guest
ik wil dan toch ff op het deel reageren waar je zegt dat je in je eentje ook al die dorpen had kunnen pakken van me.
ik kan je verzekeren dat dat niet zo is. In twee dagen ging ik van 0 odd naar iets van 13 miljoen. Allemaal door clears van pinky. Als pinky niet had aangevallen was het front met noire stacked geweest en was er veel meer mobiele deff overgebleven.

Die fout ben ik begaan, maar weet vrij zeker dat je het wel lastiger had gehad zonder pinky en dumbeldorf :p Dus denk dat je hun te kort doet door te zeggen dat je het zonder hun ook wel had gered.

Gelukkig heb je ook nog een stam die je op de nodige plekken OS't bezorgd:D
 

DeletedUser

Guest
ik wil dan toch ff op het deel reageren waar je zegt dat je in je eentje ook al die dorpen had kunnen pakken van me.
ik kan je verzekeren dat dat niet zo is. In twee dagen ging ik van 0 odd naar iets van 13 miljoen. Allemaal door clears van pinky. Als pinky niet had aangevallen was het front met noire stacked geweest en was er veel meer mobiele deff overgebleven.

Die fout ben ik begaan, maar weet vrij zeker dat je het wel lastiger had gehad zonder pinky en dumbeldorf :p Dus denk dat je hun te kort doet door te zeggen dat je het zonder hun ook wel had gered.

Jij werd toch volgestacked door +/-, die ze weer terugtrokken nadat noire +/- joinde?
 

DeletedUser68427

Guest
Jij werd toch volgestacked door +/-, die ze weer terugtrokken nadat noire +/- joinde?

Dit is niet waar aangezien ik de enige ben van +/- die os naar molotov heeft gestuurd.
Voor de rest heeft alleen flash zelf def gestuurd.
 

DeletedUser68733

Guest
Jij werd toch volgestacked door +/-, die ze weer terugtrokken nadat noire +/- joinde?

Waar basseer je dit op? Bijna de hele stam heeft deze speler van os voorzien. Er zijn speler geweest die 1 dorp stackte of spelers die net als ons 15-20 defdorpen stuurde omdat het redelijk korte looptijden waren vanuit noire stond daar niet genoeg def en zijn eigen def was om pinky zijn clears te mollen. Uit onze bg kreeg hij os van boneduck en is verder niet gestacked de meeste def staat er nu ook nog ookal is noire nu onze bg
 

DeletedUser

Guest
Waar basseer je dit op? Bijna de hele stam heeft deze speler van os voorzien. Er zijn speler geweest die 1 dorp stackte of spelers die net als ons 15-20 defdorpen stuurde omdat het redelijk korte looptijden waren vanuit noire stond daar niet genoeg def en zijn eigen def was om pinky zijn clears te mollen. Uit onze bg kreeg hij os van boneduck en is verder niet gestacked de meeste def staat er nu ook nog ookal is noire nu onze bg

Ik baseer dit op zaken die vanuit molotov kwamen. Melle, weet best dat ik gelijk heb, dus zou hij dit ook moeilijk kunnen ontkennen. Jullie mogen best os gestuurd hebben maar volgens mij toonde jullie nogal veel haat naar de molotov spelers toe. Dus vind jullie verhaaltjes vrij frappant, maar goed, ik zou ook liegen moest niemand de waarheid kennen.
 

DeletedUser67517

Guest
Praat geen poep, Molotov is onze mattie in hart en nieren !
Zal heus wel gefrustreerd gereageerd zijn door sommige spelers, ontken ik dat ? Nee.
Maar een haat naar de spelers van Molotov?
.Flash is one luv, haat naar niemand binnen de stam.

En wij weten dat jij zou liegen mocht niemand de waarheid kennen, dat is een kenmerk binnen jullie stam.
 

DeletedUser

Guest
Ik baseer dit op zaken die vanuit molotov kwamen. Melle, weet best dat ik gelijk heb, dus zou hij dit ook moeilijk kunnen ontkennen. Jullie mogen best os gestuurd hebben maar volgens mij toonde jullie nogal veel haat naar de molotov spelers toe. Dus vind jullie verhaaltjes vrij frappant, maar goed, ik zou ook liegen moest niemand de waarheid kennen.

Gezien de vele uren ze VV gedraaid hebben, is dit toch moeilijk te geloven hoor ;)

Misschien even het minpuntje dat er amper iets mobiel stond, maar ik herinner mij vooral dat Jack Daniels enorm veel VV draaide voor Molo :cool:

Dus denk dat deze aantijging best wel ongegrond is. Zowel Flash als +/- stonden achter molo ;)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Leuke poging om zielig te lijken en in de slachtoffer rol te kruipen. Helaas gaat dat niet op. Ik snap dat je het als stam vervelend vind maar onder een backstab valt eerder het op delete zetten van een account op als spion fungeren in een stam. Als noire jullie nou gelijk had aangevallen was het inderdaad laf en een backstab dit is gewoon een verstandige keuze geweest.

Als je dit als een backstab ziet moet je maar eens op wereld 18 komen spelen. Dan weet je wat backstabben is. Dit is gewoon van stam wisselen met een goede reden. Weliswaar zit noire nu bij de vijand al met al heeft het wel voor de opschudding in global gezorgd dat er wat mensen onder hun steen vandaan zijn gekropen.
wellicht had hij aan kunnen geven dat hij had gesolliciteerd maar jullie hadden toch een spion dus eigenlijk was het ook niet nodig toch ;)

Aha, nog zo'n iemand die denkt dat hij kan bepalen hoe wij ons moeten voelen, of hoe ik mij moet voelen. Waar ben jij degene die zoiets bepaald? Ik voel me in de steek gelaten, ik voel me gebackstabbed, en dat zijn velen met mij eens.

Het overlopen van een stam naar de vijandige stam is hoe dan ook backstabben, hoe je het ook bekijkt. Je hoort immers eerst bij de ene groep, deserteert en hoort vervolgens bij de andere groep. Of zie ik dit verkeerd? Hoe backstab je je eerder stamgenoten, je eerdere groep, dan niet? Je loopt naar de vijand, dus uiteindelijk ga je met je oude groep strijden, wanneer dat gebeurt doet er totaal niet toe, het is en blijft een backstab. Dat ze niet meteen aanvallen, prima, dan is het een minder grote backstab, maar een backstab blijft het zeker.

Vervolgens kom jij nog af met je W18 gedoetje, ik speel dit spel al vanaf Wereld 2 en heb gaandeweg toch een leuke 10 werelden mee gepikt tot late game. Ik heb W18 ook gespeeld in de start ( 1 miljoen puntjes ) en heb de wereld daarna nog wel een tijdje gevolgt. Ik snap dat jij W18 misschien aan haalt als backstab wereld, maar ik kan zo wel 5 werelden opnoemen waarin het backstab gehalte een stuk hoger heeft gelegen.

Kom mij niet vertellen wat backstabben is want ik denk dat ik er wel een stuk meer mee te maken heb gehad dan jij. Zelf heb ik mijn stam nooit verlaten voor de vijand, maar dat is mij persoonlijk, en dat is hoe ik in elkaar steek. Dat is misschien ook wel waarom ik het wat zwaarder opneem dan anderen.

Je hebt het nog over dat het niet laf is? Hoezo is het niet laf? Ze gaan toch naar daar waar het op dit moment beter is? Ze lopen toch over? Het is hoe dan ook laf, maakt totaal niet uit met welke gedachtegang ze overlopen in dit geval.

En hoezo kruip ik in de slachtoffer rol? Ik zeg gewoon even hoe de kaarten gespeeld zijn de afgelopen tijd, ik kruip helemaal in geen enkele rol. Zeg gewoon waar het op staat.
 

DeletedUser

Guest
Gezien de vele uren ze VV gedraaid hebben, is dit toch moeilijk te geloven hoor ;)

Misschien even het minpuntje dat er amper iets mobiel stond, maar ik herinner mij vooral dat Jack Daniels enorm veel VV draaide voor Molo :cool:

Dus denk dat deze aantijging best wel ongegrond is. Zowel Flash als +/- stonden achter molo ;)

Njah, ik denk dat mijn bron, wat betrouwbaarder is dan die van jullie, het jammere is, dat ik deze bron ook niet ga melden.

kan je wel dit meegeven

[21/05/2013 23:00:19] *****: nja wij hebben bijna alle deff
[21/05/2013 23:00:23] *****: van +/- gekregen

Het is wat je er zelf mee wilt, maar ik geloof het namelijk niet.
 

DeletedUser68733

Guest
Njah, ik denk dat mijn bron, wat betrouwbaarder is dan die van jullie, het jammere is, dat ik deze bron ook niet ga melden.

kan je wel dit meegeven

[21/05/2013 23:00:19] *****: nja wij hebben bijna alle deff
[21/05/2013 23:00:23] *****: van +/- gekregen

Het is wat je er zelf mee wilt, maar ik geloof het namelijk niet.

Het is pure onzin, ikzelf heb genoeg gedeft op Molo in de tijd van aanvallen en zal dan ook eerlijk zeggen dat er 70 dorpen vanuit flash waren een een aantal van Bone duck, van niemand anders meer. wel heeft +/- vv gedraaid op tijden waar het nodig was. Je bron klopt dus niet;)
 

DeletedUser

Guest
Het is pure onzin, ikzelf heb genoeg gedeft op Molo in de tijd van aanvallen en zal dan ook eerlijk zeggen dat er 70 dorpen vanuit flash waren een een aantal van Bone duck, van niemand anders meer. wel heeft +/- vv gedraaid op tijden waar het nodig was. Je bron klopt dus niet;)

Welja, tegenwoordig kan men niemand meer vertrouwen. Toch vind ik het raar dat er dan gezegd wordt, dat de BG blijft, maar noire gerust mag blijven aanvallen. Dit kan natuurlijk ook foutief zijn van mijn bron, maar moest het waar zijn, zouden jullie dit kunnen argumenteren hoe jullie dat in werking zetten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68733

Guest
Welja, tegenwoordig kan men niemand meer vertrouwen. Toch vind ik het raar dat er dan gezegd wordt, dat er gezegd wordt dat de BG blijft, maar noire gerust mag blijven aanvallen. Dit kan natuurlijk ook foutief zijn van mijn bron, maar moest het waar zijn, zouden jullie dit kunnen argumenteren hoe jullie dat in werking zetten?

Noire heeft sinds zijn toetreden in +/- Molotov niet aangevallen. Toen er een sollicitatie is ontvangen zijn de aanvallen van zijn kant gestopt;)
 
Reactiescore
86
Welja, tegenwoordig kan men niemand meer vertrouwen. Toch vind ik het raar dat er dan gezegd wordt, dat de BG blijft, maar noire gerust mag blijven aanvallen. Dit kan natuurlijk ook foutief zijn van mijn bron, maar moest het waar zijn, zouden jullie dit kunnen argumenteren hoe jullie dat in werking zetten?

Noire is zoals je kan zien gestopt met aanvallen. Dit omdat wij een bg hebben met .Flash en Noire dit moest accepteren wilde hij joinen, dit hebben ze dan ook zonder problemen gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Noire is zoals je kan zien gestopt met aanvallen. Dit omdat wij een bg hebben met .Flash en Noire dit moest accepteren wilde hij joinen, dit hebben ze dan ook zonder problemen gedaan.

Wel sneu eigenlijk, om dan 2 spelers te laten zitten die hem toen hielpen. Bedankt voor de uitleg omtrent de bg's, dan ben ik ook weer mee met alles.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Te grappig voor woorden.. :D Spamoholic staat nog altijd ver boven jou.. hij heeft met Fatality. tenminste een eigen account opgericht en staat daar nu nog altijd met zijn eigen account. Hoe kan jij jezelf nu even goed of zelfs beter vinden als je alleen maar accountjes overneemt van andere mensen?

Ach Krepox, elke keer reageer je op me he, je hebt ook niks anders te doen lijkt me. :D
Maar aangezien het elke keer weer hetzelfde gejank is van jou, zal ik je maar gaan negeren.:D
 
Reactiescore
86
Wel sneu eigenlijk, om dan 2 spelers te laten zitten die hem toen hielpen. Bedankt voor de uitleg omtrent de bg's, dan ben ik ook weer mee met alles.

Sneu. Tja Noire zei zelf al dat hij een deel van de spelers niet achter wilde laten. Maar soms kan of moet het nou eenmaal niet anders.
 

DeletedUser

Guest
Sneu. Tja Noire zei zelf al dat hij een deel van de spelers niet achter wilde laten. Maar soms kan of moet het nou eenmaal niet anders.

Alsnog laat je dat account niet stikken, wat nu wel dus gebeurd. Iemand zijn plezier afnemen, omdat je er zelf geen plezier in had... Redelijk zwak, maar goed. Ik kan de toekomst niet veranderen, noch degene die er de dupe van zijn.
 
Reactiescore
86
Alsnog laat je dat account niet stikken, wat nu wel dus gebeurd. Iemand zijn plezier afnemen, omdat je er zelf geen plezier in had... Redelijk zwak, maar goed. Ik kan de toekomst niet veranderen, noch degene die er de dupe van zijn.

Een echte Global'er zo te horen. Ben je nu niet een beetje heel veel te erg aan het assumeren?:p
 

DeletedUser

Guest
Een echte Global'er zo te horen. Ben je nu niet een beetje heel veel te erg aan het assumeren?:p

Ik speel hier al vanaf het begin, dat ik in global zit heeft weinig te maken met hoe ik denk over spelers. Ik zou net hetzelfde denken moest Global '+/-' heten en +/- 'Global'.
 
Bovenaan