IGteacher op wereld 32

DeletedUser68300

Guest
Ik wou net zeggen:eek: zoiemand als jou is dan misschien wel top 500 waardig maar een wereld winnen:eek:

Maar ik moest ontopic kreeg al een waarschuwing, goede stam zeg die Vraag?:cool:
 

DeletedUser53985

Guest
Mijn onderbuurman is net gejoint in deze stam. Waarschijnlijk denkt hij dat hij veilig is nu hij in dezelfde stam zit :eek:

Met andere woorden: Je mag stamgenoten edelen.

Trololololololol, de IGTeacher laat er geen gras over groeien zeg! Ze leren je zelfs stabben! :D
 

DeletedUser56594

Guest
IGTeacher geeft je de hele TW ervaring! PA jatten leren we volgende week. Accounts hacken is een maandje vooruit geschoven maar komt zeker nog aan bod!
 

DeletedUser52174

Guest
Ik verheug me ook op mijn cursus trollen op het AF. Dat lijkt me super tof om te kunnen
 
Reactiescore
31
Ontopic nu. Kom niet aan met nutteloze zever, dat interesseert niemand.
 

DeletedUser52174

Guest
Ik vond het wel interessant. Ik ben namelijk onderdeel van het IGteacher project als leerling !
 

DeletedUser68300

Guest
En hij leert al om bannen te hacken dus je maakt insane niets wijs!:p
 
Reactiescore
2
Misschien geeft insane wel een cursus om gebant te worden. Ik schrijf mij direct in dan. :D
 

DeletedUser52174

Guest
Misschien geeft insane wel een cursus om gebant te worden. Ik schrijf mij direct in dan. :D

Dat is niet moeilijk!

Je kunt bijvoorbeeld ervoor kiezen om een doodgeknuppeld zeehondje op je PF te zetten, maar er zijn talloze mogelijkheden !
 
Reactiescore
31
Zeg, zullen we het hier houden over IGTeacher en anders gewoon niet hier reageren?
 
Bovenaan