Speedronde #1190 - Oefenronde IGTeacher

Reactiescore
575
#1190 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Vrijdag 03-05-13 13:00
Einde: Vrijdag 03-05-13 17:00
Scenario: Alternatief
Oefenronde IGTeacher

Deze ronde is alleen toegankelijk voor spelers die zich hebben aangemeld voor de oefenronde van IGTeacher. Om aan deze ronde te kunnen deelnemen, heb je een wachtwoord nodig. Deze zal worden verstrekt door de organisatie. Spelers die zich niet hebben aangemeld, zullen zonder pardon geblokkeerd worden en van de ronde verwijderd worden. Voor de gedetailleerde instellingen kun je eveneens terecht bij de organisatie.
 

DeletedUser

Guest
Schandalig initiatief. Meer dan waardeloos dat tijdens de meest toegankelijke middaguren, een ronde wordt gepland waar maar een selecte groep deelnemers aan kan meedoen. Daarnaast leer je d'r helemaal niks van als je alleen tegen slechte mensen speelt. Het enige wat de deelnemers hier aan hebben is dat ze ook een keertje hoog kunnen eindigen, omdat ze normaliter simpelweg te slecht zijn. En van dit soort rondes, gaan ze ook niet beter worden.
 

DeletedUser

Guest
Doe is normaal man.. Normaal loopt jan en alleman te zeiken dat het niveau te laag is, dan doen ze een poging om het omhoog te brengen en dan zo'n reactie, slaat nergens op jou reactie. Ik vind het een top initiatief!
 

DeletedUser

Guest
Doe is normaal man.. Normaal loopt jan en alleman te zeiken dat het niveau te laag is, dan doen ze een poging om het omhoog te brengen en dan zo'n reactie, slaat nergens op jou reactie. Ik vind het een top initiatief!

Hoezo slaat mijn reactie nergens op? Je wordt toch niet beter als je alleen tegen mensen van een laag niveau gaat spelen? Als 11 boeren elke week tegen 11 andere boeren gaan voetballen, zijn ze ook niet plotseling goed genoeg om Barcelona van de mat te vegen? Initiatieven om het niveau omhoog te brengen zijn goed, en meer dan welkom. Maar dit is een idee dat in het verleden al vaak is geopperd, en toen kwam een groot aantal mensen met hetzelfde argument als ik nu gebruik: Als je alleen tegen newbs van je eigen niveau speelt, kun je misschien een keer een rondje winnen, maar je wordt er geen fluit beter van.
 

DeletedUser

Guest
Klopt
Je wordt echt niet beter door te spelen tegen mensen van laag niveau.
2 maanden geleden snapte ik er ook niks van en nu speel ik vaak top 10 maar wordt ik daarna geedeld -.-
Je moet tegen mensen spelen die beter zijn.
Je leert van je fouten ;)
 

DeletedUser

Guest
Klopt
Je wordt echt niet beter door te spelen tegen mensen van laag niveau.
2 maanden geleden snapte ik er ook niks van en nu speel ik vaak top 10 maar wordt ik daarna geedeld -.-
Je moet tegen mensen spelen die beter zijn.
Je leert van je fouten ;)

Jij snapt 'm.

Als je morgen op een oefenspeed een time van 3 seconde timed en het gaat goed, waarom zou je dan verbeteren? Time je d'r een in 3 seconde tegen een goede speeder, zul je jezelf daarna moeten gaan verbeteren. Alleen zo kun je je skills bijschaven. Oefenrondes heb je helemaal niks aan.
 

DeletedUser

Guest
Nee, ze worden begeleid door betere speeders, daar is de ronde juist voor. Die betere speeders leren dan hoe te starten, farmen, treintje sturen enz. Gewoon eigenlijk alles, de basis ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee, ze worden begeleid door betere speeders, daar is de ronde juist voor. Die betere speeders leren dan hoe te starten, farmen, treintje sturen enz. Gewoon eigenlijk alles, de basis ;)

Ja maar als je kijkt wat voor ''betere'' speeders daar op het lijstje staan hebben ze helaas ook een beetje een B-selectie binnengehaalt. :rolleyes:

(uitzonderingen daargelaten)
 

DeletedUser

Guest
Schandalig initiatief. Meer dan waardeloos dat tijdens de meest toegankelijke middaguren, een ronde wordt gepland waar maar een selecte groep deelnemers aan kan meedoen. Daarnaast leer je d'r helemaal niks van als je alleen tegen slechte mensen speelt. Het enige wat de deelnemers hier aan hebben is dat ze ook een keertje hoog kunnen eindigen, omdat ze normaliter simpelweg te slecht zijn. En van dit soort rondes, gaan ze ook niet beter worden.

Tuurlijk is dit wel een goed initiatief. Als je dorp al geedeld is voordat je geedeld of gecleard bent.
Dan kan je ook al geen treintje meer netjes time. En als ze dat nu een beetje leren dan kunnen ze dat bij je betere spelers toepassen. Dus volgens mij heeft het toch echt wel nut.
 

DeletedUser68420

Guest
Ik heb er vertrouwen in dat het wel zin heeft, mits je écht nieuw bent op de speed.

Maar wat de mensen hier leren in die 4 uur, leren ze ook als ze gewoon af en toe speeden, waarbij je tegen betere spelers moet zodat het een grotere uitdaging is.

Ik speed ook nog niet zo lang, sterker nog, pas een maandje en ik heb niet veel rondes gespeeld (Ca. 15), maar het is Juist leuk dat je tegen betere spelers moet!!!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er vertrouwen in dat het wel zin heeft, mits je écht nieuw bent op de speed.

Maar wat de mensen hier leren in die 4 uur, leren ze ook als ze gewoon af en toe speeden, waarbij je tegen betere spelers moet zodat het een grotere uitdaging is.

Ik speed ook nog niet zo lang, sterker nog, pas een maandje en ik heb niet veel rondes gespeeld (Ca. 15), maar het is Juist leuk dat je tegen betere spelers moet!!!

Nou, nee.
Ben lekker bezig enzo heb mooi dorpje 6e plaats.
Krijg je ineens treintje van de nmmr 1.
Tja, dan heb je er 2uur aan besteed en is die in een 1.5 min weg.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een mooie actie voor de mensen die nog niet lang speeden!
 

DeletedUser48693

Guest
Schandalig initiatief. Meer dan waardeloos dat tijdens de meest toegankelijke middaguren, een ronde wordt gepland waar maar een selecte groep deelnemers aan kan meedoen. Daarnaast leer je d'r helemaal niks van als je alleen tegen slechte mensen speelt. Het enige wat de deelnemers hier aan hebben is dat ze ook een keertje hoog kunnen eindigen, omdat ze normaliter simpelweg te slecht zijn. En van dit soort rondes, gaan ze ook niet beter worden.

Kerel kijk deze ronde is gewoon puur om de "slechte" mensen leren speeden , de mentoren zullen ze begeleiden kwa timen en al die shit je kent het wel, alleen zoals hier boven al verteld was is stuur je 3 sec trein naar een noob heb je hem, stuur je 3 sec naar een pro tsja dan ben je sniped en btimed... , hierin word dus geleerd ze t time te geven en nog wat handige trucjes puur om het niveau om hoog te schroeven,

verder de tijd tsja ik zal hem liever later gehad hebben om die mensjes te begeleiden want is voor mij ook een @$#@ tijd ... achja , dit soort rondes zijn puur om ze de basis te leren en derrest volgt later via prive :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
575
IGTeacher heeft mij benaderd en gevraagd of ze (voorlopig) één keer van de speedserver gebruik mogen maken om een oefenronde te organiseren. Ik heb ze daar toestemming voor gegeven. Ik weet zelf ook niet precies wat er allemaal gaat gebeuren en wat de organisatie allemaal in gedachten heeft. Ze zullen zelf natuurlijk wel het een en ander hebben voorbereid. Laten we eerst gewoon even afwachten wat er precies van terecht komt en hoe het precies gaat verlopen. Mocht achteraf blijken dat het bij wijze van spreken een 'tijdsverspilling' is geweest, kunnen we onze conclusies daaruit trekken. Feit blijft wel dat vooraf een project of initiatief bij voorbaat al 'kansloos' achten, niet helemaal netjes en gerechtvaardigd is. Evenzeer elk ander project verdient IGTeacher een eerlijke kans en ik weet zeker dat ze hun best zullen doen om een nuttige bijdrage te leveren aan (het niveau op) de speedwereld.

@ Het Kleine Draakje: Ik kan me herinneren dat ik van jou in het verleden wel eens een opzet heb gehad voor het begeleiden en opleiden van beginnende/onervaren speeders. Maar daar ben jij/zijn we nooit meer op doorgegaan. Misschien een idee om de draad weer op te pakken en te kijken in hoeverre we daarmee nog mee door kunnen?

Groetjes,
 

DeletedUser

Guest
@ Draakje dat is 1 punt dat je inmiddels uitlegt, maar zie het ook als volgt: Als iemand dit wint of goed kan spelen gaat hij het misschien vaker doen, en wat gemotiveerder. Op termijn kan dit een nieuwe topper opleveren. Iedereen begint ergens, tuurlijk word je niet meteen een eindbaas, dat snapt iedereen. Maar dat je dit zo afkraakt slaat nergens op.
 
Bovenaan