Een stam in het nauw maakt rare sprongen, Plague vs The Egobusters

DeletedUser

Guest
Ik vind relax gewoon een Lafaard die niet eerlijk kan spelen maar het wel op een backstabbende manier moet doen ;) Top gedaan alweer gozer...
 

DeletedUser

Guest
jorny, plague had het plan klaarliggen van de stab van lawwz, dus jank niet zo gigantisch en speel gewoon, ga eens deffen op die accounts ipv alleen maar te zijken over vanalles!
 

DeletedUser

Guest
De reden waarom wij ( relax, flopper en dragon ) overgestapt waren was net dezelfde als die van jullie en wat we erna te horen kregen dat onze BG leider ging polsen naar een NAP ( of dit nu klopt of niet ) maakte de keuze alleen maar makkelijker.

En Moises :D jij zal nooit aanvallen van mij krijgen ;) ( tenzij je begint natuurlijk :D )
 

DeletedUser

Guest
De reden waarom wij ( relax, flopper en dragon ) overgestapt waren was net dezelfde als die van jullie en wat we erna te horen kregen dat onze BG leider ging polsen naar een NAP ( of dit nu klopt of niet ) maakte de keuze alleen maar makkelijker.

En Moises :D jij zal nooit aanvallen van mij krijgen ;) ( tenzij je begint natuurlijk :D )

Oke, ik begrijp jullie keuze zeer en ik respecteer jullie keuze ;)
Ik weet dat Resist een kleine, maar zeer sterke stam is, en dat is mooi voor jullie dat jullie daar tussen passen, en ik hoop van het diepste in m'n hart, dat jullie daar plezier gaan maken en jezelf vermaken, het is inmiddels een spelletje hé !

En ja, tis maar hoe je het bekijkt met dat polsen, maar ik ga daar niet verder in, dat polsen blijft altijd een welles-nietes discussie ;)

Haha, fijn om te weten :)
 

DeletedUser

Guest
jorny, plague had het plan klaarliggen van de stab van lawwz, dus jank niet zo gigantisch en speel gewoon, ga eens deffen op die accounts ipv alleen maar te zijken over vanalles!

Jullie stam heeft er niets mee te maken dus stil er gewoon over...
 

DeletedUser

Guest
zoveel agressie vanuit plague :(

je zou nog denken dat ze hier komen compenseren wat ze verliezen in dorpen.

De enige die ik hier zie reageren met respect is moises
 

DeletedUser

Guest
je hebt wel een grote mond zeg... zeuren doe ik niet maar stabbers verdienen zo'n reactie...

Jij vind het geen stab dus van plague, het plan lag er, dat is sws al abnormaal, zelfs polsen bij de vijand voor een nap is al abnormaal.., dat is stabben, wat je doet kan je ook terug verwachten he.., en er is genoeg tijd gegeven om alles op orde te brengen, om te stacken enz.., dat word niet goed gedaan dus zeur dan niet zo..
 

DeletedUser

Guest
nee je leest weer is fout zoals de meeste fruiters... Enigste wat jullie proberen te doen is stoken stoken stoken stoken...
 

DeletedUser

Guest
Stokers: het is nooit de intentie geweest om daadwerkelijk een NAP af te sluiten

@corneto nee gewoon niet...
 

DeletedUser63278

Guest
Ok niet dan ...

We stoken niet we vallen aan.

Don cortez gaat ook lekker trouwens, knap Ejo !


Mvg
 

DeletedUser

Guest
Het is gewoon een Scenario aflopen van de velen die er geweest of komen zouden gaan iets wat geen enkel fruit lid snapt zo te zien stukje diplomatie missen jullie dus...
 

DeletedUser

Guest
Het is gewoon een Scenario aflopen van de velen die er geweest of komen zouden gaan iets wat geen enkel fruit lid snapt zo te zien stukje diplomatie missen jullie dus...

Bij jullie mist er blijkbaar een stuk normaal verstand :D en zeg wat je zeggen wilt maar volgens mij zien jullie zelf niet in dat dat gwn niet hoort..
 

DeletedUser

Guest
het hoort wel het is gewoon een scenario aflopen MET verstand... dat jullie dat nou niet snappen is jullie probleem niet die van ons... verstand zit er meer bij plague dan bij fruit kijk maar naar de ranglijst...
 

DeletedUser

Guest
het hoort wel het is gewoon een scenario aflopen MET verstand... dat jullie dat nou niet snappen is jullie probleem niet die van ons... verstand zit er meer bij plague dan bij fruit kijk maar naar de ranglijst...

Tuurlijk :rolleyes: droom lekker verder jorny, en verstand en punten horen niet echt bij elkaar, kan er niks aan doen dat jullie puntengeilen en een massastam zijn...
 
Bovenaan