Topspelers/flopspelers

DeletedUser68373

Guest
Ik val Lord Peletier aan en krijg instant volgende mails:

Lord Peletier 15.04.13 01:31
Wat ben je toch weer een profiteur.

Lord Peletier 15.04.13 01:36
Jammerlijk voor jou heb ik morgen vrij.
Maar dit gesprek is nu weer afgelopen. ;)


Lord Peletier 15.04.13 03:21
krijg ik nog meer odd (rock)

Lord Peletier 15.04.13 03:21
zei toch dat ik vrij was ^^



Een paar uur later:

rp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
Just Morgen A Better Day (472|468) K44 9,815 Lord Peletier [Monkey] An Educated guess [~Dgr] 2013-04-15 08:36:34
Just Morgen A Better Day (470|469) K44 11,597 Lord Peletier [Monkey] An Educated guess [~Dgr] 2013-04-15 08:19:47
119. (473|471) K44 9,938 Lord Peletier [Monkey] An Educated guess [~Dgr] 2013-04-15 07:56:17
118. (472|471) K44 10,238 Lord Peletier [Monkey] An Educated guess [~Dgr] 2013-04-15 07:21:03



Typisch Monkey. Grote mond opzetten om dan een pak slaag te krijgen. Wat is het nut van die mails overigens? Wij zijn niet zo een bende idioten die enkel een aanval doorzet als het target offline is hoor.
 

DeletedUser

Guest
Ik val Lord Peletier aan en krijg instant volgende mails:








Een paar uur later:

rp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
Just Morgen A Better Day (472|468) K44 9,815 Lord Peletier [Monkey] An Educated guess [~Dgr] 2013-04-15 08:36:34
Just Morgen A Better Day (470|469) K44 11,597 Lord Peletier [Monkey] An Educated guess [~Dgr] 2013-04-15 08:19:47
119. (473|471) K44 9,938 Lord Peletier [Monkey] An Educated guess [~Dgr] 2013-04-15 07:56:17
118. (472|471) K44 10,238 Lord Peletier [Monkey] An Educated guess [~Dgr] 2013-04-15 07:21:03



Typisch Monkey. Grote mond opzetten om dan een pak slaag te krijgen. Wat is het nut van die mails overigens? Wij zijn niet zo een bende idioten die enkel een aanval doorzet als het target offline is hoor.

Lieve schat :) Ik walg van je posten hier op klessik:(
 

DeletedUser

Guest
Ik val Lord Peletier aan en krijg instant volgende mails:








Een paar uur later:

rp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
Just Morgen A Better Day (472|468) K44 9,815 Lord Peletier [Monkey] An Educated guess [~Dgr] 2013-04-15 08:36:34
Just Morgen A Better Day (470|469) K44 11,597 Lord Peletier [Monkey] An Educated guess [~Dgr] 2013-04-15 08:19:47
119. (473|471) K44 9,938 Lord Peletier [Monkey] An Educated guess [~Dgr] 2013-04-15 07:56:17
118. (472|471) K44 10,238 Lord Peletier [Monkey] An Educated guess [~Dgr] 2013-04-15 07:21:03



Typisch Monkey. Grote mond opzetten om dan een pak slaag te krijgen. Wat is het nut van die mails overigens? Wij zijn niet zo een bende idioten die enkel een aanval doorzet als het target offline is hoor.

Mss bedoelde die met een dag vrij dat die niet online was?
 
Reactiescore
551
Buiten dat ik nu dorpen verlies, vooral door het mooie timewerk van donatello.
Moet ik zeggen dat fractals en aureo me teleurstellen.

Daar heb je dan een pbg mee
 

DeletedUser

Guest
Buiten dat ik nu dorpen verlies, vooral door het mooie timewerk van donatello.
Moet ik zeggen dat fractals en aureo me teleurstellen.

Daar heb je dan een pbg mee

Ik versta persoonlijk niet dat je met mensen een pbg aangaat. Is gewoon tonen dat je schrik hebt...
 
Reactiescore
551
Ik versta persoonlijk niet dat je met mensen een pbg aangaat. Is gewoon tonen dat je schrik hebt...

Buiten dat Aureo zo graag die pbg wilde hebben ;)

Pbg's waren opgezegd begreep ik?

Aureo zei pbg op 2 dagen geleden, maar dan nog was er een week nap volgens afspraak.

Fractals heeft pbg niet verbroken, die valt gewoon aan.
Spreek ik hem erop aan, zegt hij dat hij niet anders kan, na de stab op lekker barblen en one direction.
Waar ik uit principe zoals het ook hoort niet aan meedeed.

Maar ja, is niet de eerste keer dat ik gestabt word, ik word toch wel weggevaagd, maar gaat nu wel wat sneller, met 5.
 

DeletedUser

Guest
Buiten dat Aureo zo graag die pbg wilde hebben ;)



Aureo zei pbg op 2 dagen geleden, maar dan nog was er een week nap volgens afspraak.

Fractals heeft pbg niet verbroken, die valt gewoon aan.
Spreek ik hem erop aan, zegt hij dat hij niet anders kan, na de stab op lekker barblen en one direction.
Waar ik uit principe zoals het ook hoort niet aan meedeed.

Maar ja, is niet de eerste keer dat ik gestabt word, ik word toch wel weggevaagd, maar gaat nu wel wat sneller, met 5.

Mjah, bekijk jou ligging, en de eerdere gebeurtenissen tussen Monkey en Noob.

Beetje naief als je dan werkelijk op PBG's vertrouwt.
Ik zou dat alvast niet doen.
 

DeletedUser

Guest
Buiten dat Aureo zo graag die pbg wilde hebben ;)



Aureo zei pbg op 2 dagen geleden, maar dan nog was er een week nap volgens afspraak.

Fractals heeft pbg niet verbroken, die valt gewoon aan.
Spreek ik hem erop aan, zegt hij dat hij niet anders kan, na de stab op lekker barblen en one direction.
Waar ik uit principe zoals het ook hoort niet aan meedeed.

Maar ja, is niet de eerste keer dat ik gestabt word, ik word toch wel weggevaagd, maar gaat nu wel wat sneller, met 5.

Jullie NAP was gebasseerd op een wereld snelheid van 1. Hier hebben we snelheid 4.
De afspraak van de 7 dagen moet je dus delen door 4 om de juiste snelheid te gebruiken en zo kom je op 2 dagen.
Aureo heeft, na eigen zeggen, de PGB voor zowel hem als voor Fractals opgezegd.

Maar het meest grappige is nog wel dat je wist van deze aanval en er totaal niets aan hebt willen doen.
 
Reactiescore
551
Jullie NAP was gebasseerd op een wereld snelheid van 1. Hier hebben we snelheid 4.
De afspraak van de 7 dagen moet je dus delen door 4 om de juiste snelheid te gebruiken en zo kom je op 2 dagen.
Aureo heeft, na eigen zeggen, de PGB voor zowel hem als voor Fractals opgezegd.

Maar het meest grappige is nog wel dat je wist van deze aanval en er totaal niets aan hebt willen doen.

wat je zegt slaat op niks.
je spreekt iets af op de classic, dus automatisch op die snelheid.
Verder zegt aureo alleen zijn eigen op:
[13-4-2013 11:13:04] M. -- Aureomarginata: ey man ik moet de NAP opzeggen... we mogen geen pbgs enzp hebben binnen de stam ofzo of NAPs alleen stamgenoten ofzo...

Gister rond 12 uur kwam ik erachter ja, maar doe begon kervan al met scouten
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Jullie NAP was gebasseerd op een wereld snelheid van 1. Hier hebben we snelheid 4.
De afspraak van de 7 dagen moet je dus delen door 4 om de juiste snelheid te gebruiken en zo kom je op 2 dagen.
Aureo heeft, na eigen zeggen, de PGB voor zowel hem als voor Fractals opgezegd.

Maar het meest grappige is nog wel dat je wist van deze aanval en er totaal niets aan hebt willen doen.

+1
+2
+4
+8
+16
+32
+64
+128
+256
 

DeletedUser

Guest
wat je zegt slaat op niks.
je spreekt iets af op de classic, dus automatisch op die snelheid.
Verder zegt aureo alleen zijn eigen op:
[13-4-2013 11:13:04] M. -- Aureomarginata: ey man ik moet de NAP opzeggen... we mogen geen pbgs enzp hebben binnen de stam ofzo of NAPs alleen stamgenoten ofzo...

Het is helemaal geen onzin, een week opzegtermijn op een snelheid waarbij een clear in 5 dagen klaar is, slaat totaal nergens op.

En even heel serieus. Kan je nadenken? Aureo zegt dat we in Noob geen PGB's mogen hebben, Fractals zit ook in die stam, misschien het ene draadje aan het andere vastmaken en je conclusie trekken?
 

DeletedUser68375

Guest
Het is helemaal geen onzin, een week opzegtermijn op een snelheid waarbij een clear in 5 dagen klaar is, slaat totaal nergens op.

En even heel serieus. Kan je nadenken? Aureo zegt dat we in Noob geen PGB's mogen hebben, Fractals zit ook in die stam, misschien het ene draadje aan het andere vastmaken en je conclusie trekken?

Ow ok, dus mijn PBG met thalhandtas is eigenlijk een leugen?:rolleyes:
 
Reactiescore
551
Dan nog is het normaal om zelf ook wat van je te laten horen.
Hij kan nederlands, hij spreekt geen chinees
 
Bovenaan