De Grote Oorlog.

DeletedUser60153

Guest
Je kan beter de verhouding dorpen - aantal spelers (oftewel punten gemiddelde)

En dan heb je eigenlijk maar 2 bazen van een stammen, Hap! en Resist. Stammen die gaan voor kwaliteit boven kwantiteit waardoor er misschien slagkracht mist maar (ik in iedergeval bij Resist merk) je er tactisch zoveel voor terug krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Iedereen mag een mening hebben, als jullie ons een massa stam vinden dan zijn we dat toch?
Ik heb er geen probleem mee, zaakjes zijn gewoon strak geregeld.

Als je in een zogenaamde massa stam zit heb je dan ook een rare ziekte?
 

DeletedUser

Guest
Je kan beter de verhouding dorpen - aantal spelers (oftewel punten gemiddelde)

En dan heb je eigenlijk maar 2 bazen van een stammen, Hap! en Resist. Stammen die gaan voor kwaliteit boven kwantiteit waardoor er misschien slagkracht mist maar (ik in iedergeval bij Resist merk) je er tactisch zoveel voor terug krijgt.

+1
 

DeletedUser

Guest
Je kan beter de verhouding dorpen - aantal spelers (oftewel punten gemiddelde)

En dan heb je eigenlijk maar 2 bazen van een stammen, Hap! en Resist. Stammen die gaan voor kwaliteit boven kwantiteit waardoor er misschien slagkracht mist maar (ik in iedergeval bij Resist merk) je er tactisch zoveel voor terug krijgt.

In elk geval kun je wel praten en praten en theorieën hier neerzetten maar als je niks doet winnen we nooit.
 

DeletedUser

Guest
En het kon + ik had geen zin om jou te quoten en ik wist niet of iemand nog voor mij zou posten, dus sssssshhhhhhht.

En nee, zou ik niet willen. Fruit zou nogal een figuur slaan.
 

DeletedUser

Guest
En het kon + ik had geen zin om jou te quoten en ik wist niet of iemand nog voor mij zou posten, dus sssssshhhhhhht.

En nee, zou ik niet willen. Fruit zou nogal een figuur slaan.

Jullie slaan zo'n prima figuur wou je zeggen..

Ach wat maakt het uit al zeggen ze je RL naam ;)
De ene kant erin, andere kant eruit hé :D:D

Volgens mij kan het prima bij me tw naam gehouden worden, ook op dit forum, op skype prima maar hier vind ik dat niet zo passend, jij wel?
 

DeletedUser

Guest
Jullie slaan zo'n prima figuur wou je zeggen..



Volgens mij kan het prima bij me tw naam gehouden worden, ook op dit forum, op skype prima maar hier vind ik dat niet zo passend, jij wel?

Mwa, mij maakt het niet zoveel uit al gebruiken ze hier m'n RL naam.
De meeste kennen hem toch al, dusja :D
 
Bovenaan