[Speeltopic] Het Spel Zonder Grenzen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
een mod :eek:
Maar ik denk dat je dat eerder aan hem zelf moet vragen en de medespelleider rukurt.
 
Reactiescore
31
Tsja :p:p:p:p.
Volgens mij heeft 90% nog niet eens door dat hij vertrokken is.

Is er uberhaupt nog een spelleiding dan als Yube is weggevallen?
Want zonder spelleiding kan dit potje in ieder geval niet meer doorgaan op een fatsoenlijke manier lijkt me :p.
@Rukurt, als jij eens op een normale manier gaat reageren. Zou dat zeer gewaardeerd worden van mijn kant.
 

DeletedUser40402

Guest
Is er uberhaupt nog een spelleiding dan als Yube is weggevallen?
Want zonder spelleiding kan dit potje in ieder geval niet meer doorgaan op een fatsoenlijke manier lijkt me :p.
@Rukurt, als jij eens op een normale manier gaat reageren. Zou dat zeer gewaardeerd worden van mijn kant.

Volgens mij zullen we het hier zo ook wel aankunnen! Toch bedankt voor de steun!
 

DeletedUser

Guest
Is er uberhaupt nog een spelleiding dan als Yube is weggevallen?
Want zonder spelleiding kan dit potje in ieder geval niet meer doorgaan op een fatsoenlijke manier lijkt me :p.

Yube is de enige spelleider (met Rukurt maar het werk komt van Yube). Hij had het helemaal gehad, is overigens ook helemaal gestopt met het forum voorlopig, dus dat wordt een lastig verhaal verder.
 
Reactiescore
31
Nu snap ik dat jullie weinig een moderator hier zien. Echter, ik lees dit ook allemaal gewoon, Heulsen ook alleen laten we ons hier nooit zien omdat dat nooit hoeft.
Maar, forumregels zijn forumregels ook hier. Respect naar mij mag ook wel, ik filter al de scheldwoorden en beledigingen eruit om het gezellig te houden hier.
Yube leidt het potje dus alleen voorlopig. Is Yube echt gestopt, en is dit geen "troll" dan is dit potje afgelopen voorlopig.
@Iedereen, de ban op Rukurt wordt hier niet besproken. Ga verder met het potje, of als dit niet mogelijk is, laat dat maar even weten dan.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik haal graag volgende quote uit de richtlijnen van het spellenforum.

We stappen af van het oude systeem en leggen de verantwoordelijkheid voor het omgaan met spelers die tijdens hun deelname een forumschorsing oplopen bij de organisatie van het spel. Het is de bedoeling dat jullie spelers met een schorsing behandelen als inactieve spelers. Elk spel dient dus vanaf heden een regel te hebben voor inactiviteit en die toe te passen op zowel inactieve spelers als spelers met een tijdelijke schorsing. De forum moderatoren zullen echter in geen geval communiceren over de lengte van een schorsing.

Rukurt maakte dus enkele fouten na mekaar, en kreeg dus (met mijn goedkeuring) een derde punt...
 

DeletedUser13565

Guest
Pff als Yube werkelijk is.gekapt is hij wel een zachtgekookt eitje zeg. Ik krijg bij ieder spel en zeker de forumquiz veel meer naar mn hoofd en ben nog geen enkele keer daarvoor gestopt.

Dat spelers het paatdenrace ding niet konden waarderen kon je ook wel voorspellen, verder vonden de meesten dat je het prima deed.
 

DeletedUser

Guest
Let op het taalgebruik, spellen zijn er voor het plezier. Met schelden maak je het spel echt niet leuker.
Zoals ik lees is er iets mis met de spelleiding/het spel zelf, ofwat?
Snap het forum. Begrijp het forum.

En daarna word je forum mod.

Niet andersom.
Nu snap ik dat jullie weinig een moderator hier zien. Echter, ik lees dit ook allemaal gewoon, Heulsen ook alleen laten we ons hier nooit zien omdat dat nooit hoeft.
Maar, forumregels zijn forumregels ook hier. Respect naar mij mag ook wel, ik filter al de scheldwoorden en beledigingen eruit om het gezellig te houden hier.
Yube leidt het potje dus alleen voorlopig. Is Yube echt gestopt, en is dit geen "troll" dan is dit potje afgelopen voorlopig.
@Iedereen, de ban op Rukurt wordt hier niet besproken. Ga verder met het potje, of als dit niet mogelijk is, laat dat maar even weten dan.

Als oppermod duckje mij dan ook eens toeliet tot het moderator team ipv zijn persoonlijke gevoel jegens mij daar belangrijker te vinden was hier een degelijke moderator geweest maargoed :eek: :eek: :eek:
Als hier mods komen die er totaal geen zak van snappen hoe het hier gaat is het niet gek dat zeer vriendelijke en prima kerels als Rukurt geband worden.
---
En yube is heus niet gekapt haha lol haha lol als hij kapt vanwege de kritiek dan kan hij maar beter hopen op die geldboom inderdaad :D
 

DeletedUser

Guest
ALs hij nog niet gekapt is, is het niet zon goed idee om over de miskwaliteiten van yube te praten he quechua :p
 

DeletedUser16768

Guest
Wat een slap excuus weer om te zeggen dat je te weinig tijd had... yube je schuift wel alles heel graag af op ons. Eerst dat slappe excuus dat je de vragen van portugal al had (waar ik dus geen reet van geloof). En nu weg gaan omdat wij zeuren.... Je hebt gewoon te weinig tijd en inspiratie. Zeg dat dan gewoon, dan kunnen we tenminste verder.

@Dao als je hier niet de ban van rukurt mag bespreken, begin er dan zelf ook niet nog een keer over...
 

DeletedUser13565

Guest
ALs hij nog niet gekapt is, is het niet zon goed idee om over de miskwaliteiten van yube te praten he quechua :p

Gast. Waar heb jij het over? Heb jij überhaupt mijn reactie gelezen?
Ik zeg dat Yube ook wist dat het paardenrace spel niet echt ergens op sloeg, en dat hij die kritiek kon verwachten. Maar dat hij het verder prima deed. Dat hij hiervoor zou stoppen is dus onbegrijpelijk.
 

DeletedUser

Guest
Wat een slap excuus weer om te zeggen dat je te weinig tijd had... yube je schuift wel alles heel graag af op ons. Eerst dat slappe excuus dat je de vragen van portugal al had (waar ik dus geen reet van geloof). En nu weg gaan omdat wij zeuren.... Je hebt gewoon te weinig tijd en inspiratie. Zeg dat dan gewoon, dan kunnen we tenminste verder.

@Dao als je hier niet de ban van rukurt mag bespreken, begin er dan zelf ook niet nog een keer over...

Mods staan boven de wet he bappos even vergeten wss? ;) :) ;) :)
 

DeletedUser1435

Guest
ik denk dat een bewezen slotje hier op zijn plaats is. deadline is gepasseerd en er staat nergens een uitslag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan