[Speeltopic] Wvw #127

DeletedUser16768

Guest
Het lijkt me dat hier wel een wolf tussen zit, en waarschijnlijk ook een welp.
Ik heb even teruggekeken wie er allemaal hebben gepost na jokers claim, dat zijn deze mensen:

BlueKnife
Mooteman
Heulsen
MM
Keizer Gerwin
Anne
Dame MAR
Marcoknight
Orasu

Natuurlijk zou de welp ook niet hebben kunnen gepost en stil af heeft zitten wachten, maar dit is toch een lijstje waar we later in het spel misschien nog iets aan kunnen hebben.

Voor nu gaat mijn stem naar Heulsen, frapant hoe plotseling van hem werd afgeweken terwijl hij gewoon heel vaag poste de hele tijd, en hij zijn stem van thejoker afhaalde.

Heulsen en Themanwithitzblueknife hebben ook bij mij de grootste verdenking ja.
 

DeletedUser55797

Guest
Denk tbh dat joker geen wolf is hoor. Maar aan irritatie en gebrek aan bewijzen toch maar wel voor nu even, kan nog switchen.

Jongens.
Ik zeg het nu vast want ik heb geen zin om 30min te wachten.
Ik ben dorpsoudste en ik had dit niet gepland.
Ik wilde serieus spelen en wolven eruit halen.
Niet heulsen of blueknife lynchen en het gaat jullie goed.
Toen ik meer stemmen kreeg dan Heulsen gaf ik ik het op.
Blueknife kan dit bevestigen.

Het lijkt me dat hier wel een wolf tussen zit, en waarschijnlijk ook een welp.
Ik heb even teruggekeken wie er allemaal hebben gepost na jokers claim, dat zijn deze mensen:

BlueKnife
Mooteman
Heulsen
MM
Keizer Gerwin
Anne
Dame MAR
Marcoknight
Orasu

Natuurlijk zou de welp ook niet hebben kunnen gepost en stil af heeft zitten wachten, maar dit is toch een lijstje waar we later in het spel misschien nog iets aan kunnen hebben.

Voor nu gaat mijn stem naar Heulsen, frapant hoe plotseling van hem werd afgeweken terwijl hij gewoon heel vaag poste de hele tijd, en hij zijn stem van thejoker afhaalde.

Wil je pret niet bederven, maar ik stemde 2 posts eerder dan The Jokers claim :eek:
 

DeletedUser24056

Guest
En ik mezelf maar verwonderen over het feit dat twee dorpsoudsten in zitten. komt er nog en.
 

DeletedUser63354

Guest
Keizer Gerwin zou goed kunnen.
Hij zou Joker dan welpen. Even kijken sinds wanneer hij dorpsoudste claimde. Was iig erna, omdat hij dus daarom veranderde van stem.

Marco was ook dorpsoudste.

Dus dan blijft Keizer Gerwin nog over
 

DeletedUser

Guest
Wil je pret niet bederven, maar ik stemde 2 posts eerder dan The Jokers claim :eek:

Je post na zijn claim ook nog als ik me niet vergis, maar jij bent in mijn ogen ook weinig verdacht heur, aangezien jij daarna je stem niet op Slaro zette en je daar als wolf of welp groot belang bij zou hebben gehad. (en had nog niet zeker was dat Slaro dood zou gaan).
 

DeletedUser55797

Guest
Je post na zijn claim ook nog als ik me niet vergis, maar jij bent in mijn ogen ook weinig verdacht heur, aangezien jij daarna je stem niet op Slaro zette en je daar als wolf of welp groot belang bij zou hebben gehad. (en had nog niet zeker was dat Slaro dood zou gaan).

Ik had al ingezien dat The Joker sws dood ging door de welp mocht hij de waarheid hebben gesproken (wat dus bleek). Dus dan was het een dubbele dood.
 

DeletedUser

Guest
Ik had al ingezien dat The Joker sws dood ging door de welp mocht hij de waarheid hebben gesproken (wat dus bleek). Dus dan was het een dubbele dood.

Volgensmij begrijp je mij verkeerd, want dat ik precies wat ik probeer te zeggen :p
Jij had er groot belang bij om WEL op Slaro te stemmen als je wolf/welp was geweest, en dat deed je NIET, dus weinig verdacht in mijn ogen (op dit moment).
 

DeletedUser13565

Guest
Vijf of zes goedjes dood op dag één en ik moet weer de rommel opruimen. Dankje de koekoek!
 

DeletedUser

Guest
Wauw, ik geloof dat ik de eerste nacht nog nooit zo erg heb meegemaakt, wat lopen we toch ongelofelijk erg te klooien met zn allen. Idd goed idee om te bekijken wie er mee waren gelopen op Joker, zal het nog even nakijken voor ik zelf mijn stem uitbreng.
 

DeletedUser

Guest
De meest verdachte voor mij momenteel is toch wel Heulsen, stemt al 2x op een rij gewoon met de rest mee zonder verdere uitleg.
 

DeletedUser

Guest
Oke lkkr dan, ik weet nu echt niet meer wie te vertrouwen is :D. jippie.
 

DeletedUser55797

Guest
Wauw, ik geloof dat ik de eerste nacht nog nooit zo erg heb meegemaakt, wat lopen we toch ongelofelijk erg te klooien met zn allen. Idd goed idee om te bekijken wie er mee waren gelopen op Joker, zal het nog even nakijken voor ik zelf mijn stem uitbreng.

Je bedoelde ipv Joker natuurlijk Slaro. Ook zijn de Joker stemmers (o.a. ik, niet helemaal veilig). Maar denk dat de wolven toch wel bij de Slaro stemmers zit, de lynch van Joker af halen zodat ze Joker nog eens extra konden welpen... Daar al over nagedacht?
 

DeletedUser

Guest
ja dat bedoelde ik, verkeerde naam xD
ben niet zo wakker vandaag, heb ik al eerder gemerkt. ga maar slapen dus, truste mensen :)
 

DeletedUser1435

Guest
GOO WOLFJES!!!!

ik hoop dat ze winnen met dank aan de huurmoordenaar wat een mongool is dat zeg wat een verwerpelijke idioot op dag 1 al een wanhoopspoging doen tering echt die spoort echt niet.
 
Bovenaan