Mapthread

DeletedUser16381

Guest
CHIQ heeft 1 mooi cluster, maar is dan ook weer wat verwijderd van de andere 3 sub-clusters? (t.o.v. de andere Stamclusters)

FOG heeft mooi continentaal beheer.

TC heeft ook een zeer mooie cluster

Gummi ook maar ligt zeer centraal en als ze verder gaan willen uitbreiden, zullen ze een van de andere toppers moeten aanvallen en hopen dat het 1 Vs. 1 zal blijven.

Maar jha, wie ben ik om dat te zeggen :D

Aan ligging gezen liggen TC en FOG het beste denk ik.
een beetje mee eens, maar het cluster van Fog groeit volgens mij niet echt hard,en die van chiquia wel, en we hebben nog steeds doelen op uitbreiding;)
 

DeletedUser

Guest
een beetje mee eens, maar het cluster van Fog groeit volgens mij niet echt hard,en die van chiquia wel, en we hebben nog steeds doelen op uitbreiding;)

Je verglijkt hier een stam van 26 leden met een stam van 55 leden. Dan is het ook vrij logisch dat die van CHIQ sneller groeit, beetje nadenken ;).
CHIQ groeit misschien in cluster ook wel even hard als Gummi of TC.
 

DeletedUser14488

Guest
Dat klopt, beide hebben een punt,
Je moet zowel jullie ledenaantal met de groei vergelijken, logisch hé :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt, beide hebben een punt,
Je moet zowel jullie ledenaantal met de groei vergelijken, logisch hé :eek:

Uhm IMG tags doen het vandaag ff niet:eek:

my.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pffff als er iemand nog iets nuttigs erover te vertellen heeft in K33 is het een en ander veranderd als iemand daar de twee stam in kaart wil brengen.
 

DeletedUser

Guest
Je verglijkt hier een stam van 26 leden met een stam van 55 leden. Dan is het ook vrij logisch dat die van CHIQ sneller groeit, beetje nadenken ;).
CHIQ groeit misschien in cluster ook wel even hard als Gummi of TC.

euh.. :eek: niet echt nee :p
 

DeletedUser

Guest

Je hoefde mij niet aan te vinken en thnx voor roze haha maar toch alvast bedankt lool.
 

DeletedUser14201

Guest
Hehe Feedback en Kritiek zijn twee verschillende dingen he :)
 

DeletedUser14201

Guest
DBC de stam van K35!

Na een tegenslag binnen TPE hebben verschillende leden besloten de stam te verlaten en een nieuwe stam laten op rijzen binnenin K35. DBC.

Wij recruteren niet. Elke aanvraag zal dan ook zonder lezen worden verwijderd. Als wij jou willen zat je er allang bij.

Founders:
WoeS
Angel1977

Council:
Sander93

Dit staat op het profiel. Is dus al de 2e keer dat daar een stam valt eigenlijk :p
Eerst >>Ful<< en nu [TPE].
 

DeletedUser

Guest
En weer WoeS die de nieuwe stam leidt lol.. hij was ook de eerste die tegen FUL inging ;)
 
Bovenaan