Awards

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
375 ThatMakesNoSense RIM 70,871 11 6,443
gestart op 29 oktober zozo dapper dat je dit durft neer te zetten :D

Wat boeit mij dat tjonge
 

DeletedUser

Guest
Ik Herhaal alles, ik heb geen mening en ik heb inderdaad ook geen visie....
wat wil je nog meer?

Dat je niet hetzelfde doet als je co'tjes want je komt nu echt wel over als een persoon zonder mening. Van zodra jullie je gelijk niet meer kunnen halen zien we dergelijke posts terugkeren, wat een manier van discussiëren. Chapeau! :smile:

niet zoveel schijnbaar maar toch over andere mensen oordelen vind ik wat laf, zorg eerst dat je zelf in de top 10 staat en ga dan dingen roepen.



vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (12.645.850 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!


:D

Haha dus als je niet in de top 20, top 10, top 5, ... staat mag je niet oordelen over iemand anders. Hahahaha alweer een dikke facepalm voor jullie!! ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
niet zoveel schijnbaar maar toch over andere mensen oordelen vind ik wat laf, zorg eerst dat je zelf in de top 10 staat en ga dan dingen roepen.



vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (12.645.850 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!


:D

Ik mag gewoon zeggen wat ik ervan vind dat bepaal jij echt niet.
Ook al sta je top1...
 

DeletedUser44415

Guest
niet zoveel schijnbaar maar toch over andere mensen oordelen vind ik wat laf, zorg eerst dat je zelf in de top 10 staat en ga dan dingen roepen.



vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (12.645.850 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!


:D

dus degene onder de top 10 mogen niets be-oordelen? En dan nog terwijl degene die erover beginnen zelf toch in vorigere werelden in top 10 geraakt zijn?

Haal een zakdoek jongen.
 

DeletedUser54763

Guest
dus degene onder de top 10 mogen niets be-oordelen? En dan nog terwijl degene die erover beginnen zelf toch in vorigere werelden in top 10 geraakt zijn?

Haal een zakdoek jongen.

Dat je niet hetzelfde doet als je co'tjes want je komt nu echt wel over als een persoon zonder mening. Van zodra jullie je gelijk niet meer kunnen halen zien we dergelijke posts terugkeren, wat een manier van discussiëren. Chapeau! :smile:


Haha dus als je niet in de top 20, top 10, top 5, ... staat mag je niet oordelen over iemand anders. Hahahaha alweer een dikke facepalm voor jullie!! ;)

Ik mag gewoon zeggen wat ik ervan vind dat bepaal jij echt niet.
Ook al sta je top1...

Ik zeg niet dat hij niet mag oordelen... staat nergens LEZEN, ja misschien foute woord keuze (ik geef een fout toe^^) .
maar ik doel op zorg dat je eerst met het spel mee speelt voordat je dingen over andere roep, begin eerst bij jezelf.
Tove Styrke: (oke oke 70k speel je het spel echt!! )

makkelijk hoor 3 mensen die hetzelfde zeggen scheelt typ werk.
ps: EndEverAfter Facepalm hier en daar kan je ook nog andere dingen zeggen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zeg niet dat hij niet mag oordelen... staat nergens LEZEN, ja misschien foute woord keuze (ik geef een fout toe^^) .
maar ik doel op zorg dat je eerst met het spel mee speelt voordat je dingen over andere roep, begin eerst bij jezelf. (oke oke 70k speel je het spel echt!! )

makkelijk hoor 3 mensen die hetzelfde zeggen scheelt typ werk.
ps: EndEverAfter Facepalm hier en daar kan je ook nog andere dingen zeggen?

Nog andere dingen...

Wat wil je nog meer? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg niet dat hij niet mag oordelen... staat nergens LEZEN, ja misschien foute woord keuze (ik geef een fout toe^^) .
maar ik doel op zorg dat je eerst met het spel mee speelt voordat je dingen over andere roep, begin eerst bij jezelf.
Tove Styrke: (oke oke 70k speel je het spel echt!! )

makkelijk hoor 3 mensen die hetzelfde zeggen scheelt typ werk.
ps: EndEverAfter Facepalm hier en daar kan je ook nog andere dingen zeggen?

Je kan een wereld ook recreatief bespelen zonder er als een tryhard op te zitten? En hij ''speelt het spel mee'', dat hij niet top ## staat doet er niet toe. Maar dat laat ik erbuiten aangezien je al het ''70k gedeelte erin ge-edit hebt'' Als hij het met iemand zijn post eens is mag hij dat duidelijk laten merken, of dit nou positief of negatief tegenover jou persoonlijke situatie staat.

Jij gaat (sarcastisch/whatever) in op de post van The rolling stones, maar er zitten enige argumenten in, heb ik persoonlijk geen problemen mee. Maar dan hoef je geen trap na te doen over iemand zijn huidige overeenstemming met de poster waarop je zojuist gereageerd hebt. Wat doet het er toe dat hij geen top 10 of whatever staat? Ik heb van Tove zat posts gezien die onderbouwd zijn en al gaat iemand respectvol op hem in zal hij ook respectvol met je de discussie afmaken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54763

Guest
Je kan een wereld ook recreatief bespelen zonder er als een tryhard op te zitten? En hij ''speelt het spel mee'', dat hij niet top ## staat doet er niet toe. Als hij het met iemand zijn post eens is mag hij dat duidelijk laten merken, of dit nou positief of negatief tegenover jou persoonlijke situatie staat.

Jij gaat (sarcastisch/whatever) in op de post van The rolling stones, maar er zitten enige argumenten in, heb ik persoonlijk geen problemen mee. Maar dan hoef je geen trap na te doen over iemand zijn huidige overeenstemming met de poster waarop je zojuist gereageerd hebt. Wat doet het er toe dat hij geen top 10 of whatever staat? Ik heb van Tove zat posts gezien die onderbouwd zijn en al gaat iemand respectvol op hem in zal hij ook respectvol met je de discussie afmaken.

De volgorde van deze post klopt niet echt maarja (raakte al beetje in de war snapte er helemaal niks van 10x overnieuw lezen zie ik dat je alles door elkaar gooit) :)

heb niks meer over *top* 10 gezegd... en ik ga hier geen antwoord op geven staat mij teveel door elkaar(serieus antwoord want dit is ook een antwoord volgens velen)
 

DeletedUser

Guest
De volgorde van deze post klopt niet echt maarja (raakte al beetje in de war snapte er helemaal niks van 10x overnieuw lezen zie ik dat je alles door elkaar gooit) :)

heb niks meer over *top* 10 gezegd... en ik ga hier geen antwoord op geven staat mij teveel door elkaar(serieus antwoord want dit is ook een antwoord volgens velen)

Ja kwam een beetje door mijn faal-edit van de top ## ertussendoor, ondervond ik toen al, couldn't care less at that moment tho lol.

Ach als je er verder niet op in wil gaan geen probleem. Probeer voortaan gewoon wat respectvoller P&P te voeren is mijn suggestie. Meer leesplezier voor andere, uitdagendere discussies en levert wat meer inhoud op dan het standaard modder gegooi.

Fijne avond verder!
 

DeletedUser54763

Guest
Ja kwam een beetje door mijn faal-edit van de top ## ertussendoor, ondervond ik toen al, couldn't care less at that moment tho lol.

Ach als je er verder niet op in wil gaan geen probleem. Probeer voortaan gewoon wat respectvoller P&P te voeren is mijn suggestie. Meer leesplezier voor andere, uitdagendere discussies en levert wat meer inhoud op dan het standaard modder gegooi.

Fijne avond verder!

Ik heb geen dis respectvolle dingen gebruikt dus snap je hele post niet....
En lees plezier maak jij ook niet als je alles door elkaar zet dan kan ik geen discussie voeren. (Hoe kan je een discussie voeren als je geen citaten ziet waar het over gaat)
 
Bovenaan