Wat is volgens jou.

DeletedUser

Guest
Toch zonde van je tijd dat je drie hele regels aan mij besteedt :p
 

DeletedUser

Guest
Zijn mening. Toevallig deel ik hem.:rolleyes:

Dat is een uitspraak op een verkeerd moment, een debiele uitspraak dus. Geen mening, maar ja, je bent vast even debiel dat je zowat elke post als een standpunt(mening) bekijkt.
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Theo, Joell.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? X
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Heel F=p.A / Space.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Liptonia, Badder, just a team.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? X
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Gyaru fae.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Dangerous, 8218, dan heb ik het over top 10.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Space.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Science vooral, heeft me leren leidinggeven.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? X
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Een aantal, waar ik me niet over uit laat.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? X
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) X
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) X
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Bik en rode trap, Geen emphatie in te vinden, Het gevolg is dat bik zijn eigen visie en belangen centraal stelt en er vaak van uitgaat dat zijn visie ook de visie van anderen is, snap niet waarom er personen bij je in de stam zitten met enige potentie, aandachttrekkende egotripper.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?Heel F=p.A, een paar van Space, en een aantal van Gllinc.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Spelers met kwaliteiten, met veel potentie in de latere wereld.
18. Wie is er de beste leider? Science.

Kevin.

Over dat van bik, ik zou 1000 keer liever bij hem in de stam zitten dan bij jou.
 

DeletedUser67858

Guest
Dat is een uitspraak op een verkeerd moment, een debiele uitspraak dus. Geen mening, maar ja, je bent vast even debiel dat je zowat elke post als een standpunt(mening) bekijkt.

Pilletje al geslikt vanmorgen?
 

DeletedUser67858

Guest
Bij deze dan veranderd voor je :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56859

Guest
Jammer dat er geen bedank knopje meer was anders had robs toch echt er eentje gekregen
 

DeletedUser67848

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
8128 & uJellyBro? En natuurlijk mijn nachter .Just a Team
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?
8128, Find Anger
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
de hierboven genoemde spelers
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
SixClaw, Extreme Challenge., Papa is thuis.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
SixClaw
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
find Anger absoluut
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
8128
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Smile
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Extreme Challenge.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
I Syntax I w29 team
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
/
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
uJellyBro? & Find Anger & Gyaru Fae
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s
8128
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Russel. & loli1
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
eerst twstats, dan af, anders scouten:)

Dan
18. Wie is er de beste leider?
Kevin

Leuk lijstje Jelly;)

Dankje theo, we down ons best om je vertouwen waar te maken!
 

DeletedUser

Guest
Over dat van bik, ik zou 1000 keer liever bij hem in de stam zitten dan bij jou.

Hou gewoon je bek het gaat hier niet om, hij geeft zijn lijstje met zijn mening, Jij mag uiteraard je mening geven over zijn lijstje maar ga dit niet omzetten tegen hem.
 

DeletedUser48745

Guest
Hou gewoon je bek het gaat hier niet om, hij geeft zijn lijstje met zijn mening, Jij mag uiteraard je mening geven over zijn lijstje maar ga dit niet omzetten tegen hem.

Zeg Theo niet direct zo brutaal ;). Als hij toch Bik wil verdedigen mag hij dat doen, ik zal vind bik ook een fantastische speler die zich ook goed inzet voor de stam, dus snap die haat ook niet echt...
 
Bovenaan