Resist vs Fresh

DeletedUser

Guest
Omdat jij met subjectivisme kijkt.

Dat kan ,dat kan niet .Jij hebt een ex-plague verleden toch? dus da denk ik dat jij er ook niet zo subjectief tegenaankijkt.Als je deat wel doet zou het een applaus waard zijn ,dan ben je zowat de enige op dit forum.Vertel me wat je vindt van Plague dan?
 

DeletedUser61408

Guest
Reageer dan op mijn post Mosseltje
Niet gezien freso, was aant focussen op Jasper en zijn uitspraken

Dat kan ,dat kan niet .Jij hebt een ex-plague verleden toch? dus da denk ik dat jij er ook niet zo subjectief tegenaankijkt.Als je deat wel doet zou het een applaus waard zijn ,dan ben je zowat de enige op dit forum.Vertel me wat je vindt van Plague dan?
Mijn beste betwetertje, ik heb een ex-WAR verleden , een korte ex-LawZzZ verleden en een huidige Plague tijd ;)
Wat ik vind dat Plague? Plague is goed werkende stam met top spelers, waar hier en daar een paar noobjes en mensen met een ego tussen zitten; maar die heb je altijd en je moet met deze mensen leren samenwerken en omgaan. Daar kan je nooit onderuit.
 

DeletedUser60153

Guest
Ik reageer toch op mossels post, en hij reageert wel op die van Jasper maar niet op die van mij. Vandaar dat ik hem er naar vraag.
 

DeletedUser60153

Guest
Kan je hem citeren? Ik kan hem nergens vinden? En als dat is dat wij subjectief zijn dan ben jij dat ook.
 

DeletedUser61408

Guest
Kan je hem citeren? Ik kan hem nergens vinden? En als dat is dat wij subjectief zijn dan ben jij dat ook.

Ik heb nooit het woord jullie gebruikt enkel het woord jij dat aan jasper gericht is. Begin nu niet met dingen te verzinnen
 

DeletedUser60153

Guest
Je zegt ik heb toch al bij jasper geantwoord terwijl ik vraag om antwoord op mijn vraag dan vraag ik om welke post het gaat en dan verzin ik plotseling dingen?
 

DeletedUser60881

Guest
denk niet dat Hap! fresh speler erbij gaan laten...
of ze zouden heel dom zijn om weer hetzelfde te doen als toen ze anti. oprichte
 

DeletedUser

Guest
denk niet dat Hap! fresh speler erbij gaan laten...
of ze zouden heel dom zijn om weer hetzelfde te doen als toen ze anti. oprichte


Onthoudt dit maar even goed..dit gaat echt gebeuren.Ik zal geen namen noemen maar dat er spelers heen gaan dat is wel zeker.
 

DeletedUser

Guest
denk niet dat Hap! fresh speler erbij gaan laten...
of ze zouden heel dom zijn om weer hetzelfde te doen als toen ze anti. oprichte

Fresh zit al in hap. En hap en resist gaan fuseren binnen een half jaar.
 

DeletedUser

Guest
Fresh zit al in hap. En hap en resist gaan fuseren binnen een half jaar.


En tegen die tijd zal de ganja weggeedelt zijn dan kunnen de collega's oris en ganja weer samen op een het acc. oris.

En dan als ze gefuseerd zijn kan de strijd weer beginnen onderling in de stam:D
 

DeletedUser60153

Guest
LOL> Grootste BS die ik heb gehoord. C. die op Ganja speelde is allang gone
 

DeletedUser60153

Guest
Waarde AF'ers,

26-01-2012 is een bijzondere dag, ik heb vandaag voor het eerst stampot andijvie met kaas gegeten. Maar buiten dit wonderbaarlijke feit is er nog iets wat deze dag speciaal maakt, Fresh is gevallen! Niet officieel, enkel de randleden houden de stam hoog, maar de voor ons (en voor Fresh) belangrijke spelers zijn BB gegaan.
Dit doet ons, Resist, dan ook zeer deugd. Vooral dat dit Sirlorre en de familie betreft. Kortom Fresh is doodgebloed.

2wf4b6h.jpg


Maar goed, dit zou geen afsluitende post zijn als we niet gaan terug kijken. We gaan terug naar Dinsdag 13 November, ik herriner het nog als de dag van gister. Een grauwe, mistige dag was het. De NAP tussen Fresh en Resist liep ten einde en dat betekende dus oorlog. Zoals in de begin post was vermeld verwachtte wij een openings offensief van Fresh omdat zij de NAP hadden beeindigt, maar dit was niet het geval. De eer om de oorlog te starten lieten ze aan ons, en daar waren we dan ook heel content mee.

Op het AF werd er wisselend gereageerd, vooral de Lawzzz & Plague gang vond het wel fijn, een toekomstige vijand die zichzelf uitroeit, dat zie je toch niet dagelijks? Hier wat eerste reacties:

Ik hoop dat jullie elkaar de hersenen in slaan, elkaar verwoesten.
Gaat ganja farmboer nog mee doen? Past goed bij dat groepje zuigers in die uithoek.

Succes met dood vechten :)

Geweldig :). Jullie ego's zorgen ervoor dat Plague en Lawzzz een stapje dichterbij de eind overwinning zijn!

+1 :D
Eerst Anti oprichten omdat ze elkaar uitmoordden en Plague en LawZzZ daarvan profiteerden en nu splitsen ze zich op in 3 stammen :D:D Elkaar terug afmaken :D

Maar ze waren soms ook wat liever:

Succes aan beide partijen :). Dat jullie een mooie strijd mogen leveren aan elkaar.

Succes in de strijd en moge de beste winnen!

Succes hadden we zeker nodig. Het begon direct met een felle strijd, clears vlogen over en weer. Dit waren na 5 dagen de oorlogstatistieken:

20iax7b.jpg

Enkele dagen later poste hawkmaster wederom de stats. De massa van Fresh begon zijn vruchten af te werpen en hier wilde hij natuurlijk krediet voor:

Samenvatting.png

Een hele grote overwinning was dit niet want er zaten veel dorpen van Targetx tussen die nog wat dorpen zou laten overnemen. Alleen moest dit geheim blijven omdat Bismarck ons moest aanvallen van Hawkmaster en dus net deed of hij dat clustertje clearde zodat victorytje het kon edelen.

De stats naar een maand:

Zijde 1:
Stammen: Fresh
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: 13/11/2012 00:00:00tot13/12/2012 02:33:58

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 57
Kant 2: 44
Verschil: 13

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 529,117
Kant 2: 410,228
Verschil: 118,889

chart

Even een korte samenvatting van de gebeurtenissen: Er is aan het begin een grote massa geweest op Hurei en Unknownn en Muay-ray, amper wat aangericht. Daarna is er een massa gekomen op SirLorre en Victorytje die grote verliezen tot gevolg had. Fresh kwam sterk terug met een kleine, nachtelijke massa op Muay-ray waar veel dorpen gepakt werden. Ook verloor Target enkele dorpen, maar dat is eerder uitgelegt.

Enkele dagen later stonden de stats alweer gelijk, om precies te zijn op 17 december:

2po6zp5.jpg

18 december was het zelfs totaal omgedraait:

298p4y.jpg

We hadden nieuwe leden gerecruut, YaHeL, Warpapa en Nikolaas II. Enkele van ons kenden hun al uit de MoM tijd en wisten wat voor kwaliteit ze hadden, alleen konden vroeger ze niet overkomen omdat ze in onze groeirichting lagen. In Resist maakte het niet meer uit want men was niet meer gefocust op MoM dus konden ze joinen. Hierdoor werd een andere speler in Fresh intressant, What. We besloten snel dat we hem maar snel aan de tand moesten voelen en gooiden er een massa uit. De teller zou denk ik rond de 6 a 7000 moeten hebben gestaan, in iedergeval complete chaos. Na goed beuken kwamen we er doorheen en toen bleek het een opgever te zijn, hij was sneller weg dan we uberhaupt hadden kunnen dromen. Gelukkig was Fresh wel zo mannelijk om What binnen Fresh te houden want hierdoor konden wij onze stats mooi opleuken. Er kwamen steeds weer nieuwe spelers op, wat het voor ons ook nog wel weer leuker maakte. Het werd een spel om zo snel mogelijk de spelers van what af te bashen, en dat lukte aardig goed.

We zitten nu eind december en de aanvalsstop zit er aan te komen. Spijtig, want we pakten toen minimaal 50 dorpen per dag, dus 2 a 3 dagen niet edelen scheelt zo al 150 dorpen. Fresh heeft ondertussen negatieve stats, verliest aan alle fronten. Waaronder ook bij Plague, dank voor jullie "hulp" bij de ex-sweet leden.

Fresh is in een neerwaartse spiraal terecht gekomen, de stats van 4 januari bevestigen dit:

10wme68.png

Spijtig dat er geen stats meer zijn te vinden over Hawkmaster en dergelijke, die waren in die periode totaal niet actief kwa puntengroei.

We besloten er nog 1 massa uit te gooien, om hun helemaal kapot te maken. We kozen 4 target's, zodat er overal geedeld kon worden. WOWLY, What, Sir love (deze moest nodig worden aangepakt, hij pakte veel dorpen van Muay-ray) en Victorytje.

Het was een goed voorbereidde massa en de totale aanvallen liepen op tot rond de 15000. Alles wat nog leefde bij fresh verliet toen het strijdtoneel, men was uitgevochten.

De bespeelster van Merel25 besloot om te gaan kijken of er nog een mogelijkheid was om op een andere manier haar TW carriere te vervolgen. Zij had met Fresh ook al enkele sollicitatie's gedaan bij verschillende stammen maar ze werden nergens echter toegelaten en bleven bij elkaar, onder de gedachte beschermd te zijn. Toch wilde ze niet nu al eindigen op w21 en besloot te gaan kijken of er een mogelijkheid was om over te stappen van acc. Uiteindelijk kon ze bij Hap! terecht op een niet nader te noemen acc.

Maar alles zat dieper dan dat we hadden kunnen hopen: verschillende accounts werden op barbaar gezet. Een paar uur geleden is Fresh officieel gevallen: the dietstructor en What (of wat er van het account over is...) verlieten Fresh. The dietstructor vond onderdak in de MBstam van Lawzzz en What is tot nu toe stamloos. Als klap op de vuurpijl zijn er 3000+ dorpen grijs. De accounts Hawkmaster, Merel25, SirLorre, Victorytje en Roelygan bestaan niet meer.

vqtukw.png

Dit maakt de oorlog wat overbodig en lijkt de overwinning duidelijk binnen voor 1 stam, die vastberaden de oorlog leidde en uiteindelijk zegevierde.

user_image.php


Een opvallende post van Mossel13 nog, misschien moet hij iets terugnemen?

Ooit werd er mij verteld dat Resist uit schreeuwers bestond en die persoon had zeker gelijk. Jullie schreeuwen de overwinning al, terwijl de oorlog nog geen twee weken bezig is en terwijl de dorpenverhouding hetzelfde is. Ik geloof pas dat jullie beter zijn als jullie wel degelijk gewonnen hebben.


Spelers/stammen die nog speciaal genoemd moeten worden:

Plague - dank voor jullie strijd tegen Wildcard en co
Sir Love - een gast met doorzettingsvermogen, jammer dat hij weg is van w21. Maar goed, hij had een verkeerde keuze gemaakt...
Andre68 - geen dorp overgenomen maar toch van cruciaal belang
Targetx - brein achter Resist, toppertje
NMI - Nachtelijke ondersteuning met het schrijven van deze historische post

En de rest van Resist!

Ps voor de flamers, dit is de eindpost van dit topic en wij hebben van fresh gewonnen dus sssh
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan