Resist vs Fresh

DeletedUser60153

Guest
speciaal voor onze slecht gelovige ash:

bericht

en zo heb ik er al meer gezien.

Je hoeft er niet meer op in te gaan V. Wij weten dingen die zij niet weten, zij weten vast ook het een en ander wat wij dan weer niet weten en zo wordt het een oneindig kat en muis spel.
 

DeletedUser

Guest
Feye, je weet ook dat ik niet doel op het deel dat jullie de oorlog verklaren. Ondertussen niet meer ;) Daar hebben we het al uitvoerig over gehad en ik ben het met jullie eens.

Enkel begon Plague zich er opeens mee te bemoeien (ik meen te herrineren dat het Zoepie was) die begon dat de overwinning totaal door plague kwam omdat fresh oud-sweet is. Nja, dan mogen we daar best op in gaan lijkt mij toch? Overigens ben ik het totaal met je eens, laat het maar voor wat het is. :)

Je doet je er vanaf zoals kleuters dat doen. Het vingertje wijzen en zeggen dat ze zelf niet begonnen zijn. Ik ben echter alleen maar ingegaan op bullshit die door resist leden geplaatst is waarin ze zeiden dat resist de volledige eer had in de ondergang van Fresh.
Ja dan ben je bij mij verkeerd bezig en ga ik erop in. Moest wel eerst 5 pagina's doorlezen met crap waarin alsmaar de prestatie van resist omhoog gehaald werd, en er geeneens bij stilgestaan wordt dat Plague meer fresh accounts naar de knoppen heeft dan resist werkelijk heeft gedaan.

Wederom lauter bullshit wat je dus schrijft. Lijkt wel een gewoonte van je te worden.
 

DeletedUser60153

Guest
Je doet je er vanaf zoals kleuters dat doen. Het vingertje wijzen en zeggen dat ze zelf niet begonnen zijn. Ik ben echter alleen maar ingegaan op bullshit die door resist leden geplaatst is waarin ze zeiden dat resist de volledige eer had in de ondergang van Fresh.
Ja dan ben je bij mij verkeerd bezig en ga ik erop in. Moest wel eerst 5 pagina's doorlezen met crap waarin alsmaar de prestatie van resist omhoog gehaald werd, en er geeneens bij stilgestaan wordt dat Plague meer fresh accounts naar de knoppen heeft dan resist werkelijk heeft gedaan.

Wederom lauter bullshit wat je dus schrijft. Lijkt wel een gewoonte van je te worden.

Verdomme man, heb jij echt ogen in je reet zitten ofzo?

What - gone
Merel25, trok het niet meer, - almost gone
SirLorre trok het idem dito niet meer - gone
Sir love - gone
Victorytje - gone (Hier mogen jullie in mee delen, maar dat waren in principe targetx z'n dorpen...)

Tegenover:

Wildcard - gone
&
???
???
???
???

Of heb ik het nou helemaal mis? Volgens mij spelen er nog steeds spelers op doggie etc?
 

DeletedUser37444

Guest
Tut tut tut snorrie. :p

Mits je zonder broek door het leven gaat is het hebben van ogen in je achterwerk nou niet echt een oplossing lijkt me?

En doe niet zo kinderachtig joh! Eerst kom je een andere stam met allemaal BS afzeiken omdat ze het "gore lef" zouden hebben een vijand van jullie ook de oorlog te verklaren en nu kom je maar steeds melken als de zelfde onzin redenaties worden gebruikt om jullie ff een toontje realistischer te doen zingen.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik begin steeds meer zin te krijgen in een vette nieuwe oorlog!!
 

DeletedUser

Guest
Feye vind je het zo saai?:p own fresh en resist beide maar, lijkt me een leuke klus voor je ;)
 

DeletedUser

Guest
Verdomme man, heb jij echt ogen in je reet zitten ofzo?

What - gone
Merel25, trok het niet meer, - almost gone
SirLorre trok het idem dito niet meer - gone
Sir love - gone
Victorytje - gone (Hier mogen jullie in mee delen, maar dat waren in principe targetx z'n dorpen...)

Tegenover:

Wildcard - gone
&
???
???
???
???

Of heb ik het nou helemaal mis? Volgens mij spelen er nog steeds spelers op doggie etc?

Jij rekent constant vanuit FRESH. Echter zijn deze spelers al veel langer onze vijand en is FRESH uit deze vijand voorgekomen. Het eerste account dat wij van deze spelers die tegen ons grenzen kapot gespeeld hebben is nog steeds Lord Kachari
ondertussen hebben we:
Yakari,
The Impersonator,
Doggie
Wildcard
Ronnie
Bigtire

Etc.

Maar jij zal nu wel weer afkomen met dat dit niet kan kloppen in jullie verhaal. En zo blijven we dus bezig. Dit is uit Plague perspectief en die van jullie kan daarin dan dus verschillen.
 

DeletedUser

Guest
speciaal voor onze slecht gelovige ash:

bericht

en zo heb ik er al meer gezien.
OS moet dan gestuurd zijn toen het dorp nog BB was. ;)

Verdomme man, heb jij echt ogen in je reet zitten ofzo?

What - gone
Merel25, trok het niet meer, - almost gone
SirLorre trok het idem dito niet meer - gone
Sir love - gone
Victorytje - gone (Hier mogen jullie in mee delen, maar dat waren in principe targetx z'n dorpen...)

Tegenover:

Wildcard - gone
&
???
???
???
???

Of heb ik het nou helemaal mis? Volgens mij spelen er nog steeds spelers op doggie etc?

Je vergeet nog veel andere spelers die wij wel hebben weggespeeld, toen heette het echter nog niet Fresh idd... Ook heb ik uitleg gegeven voor al die deletes ineens (of de spelers die gone zijn, whatever). Dat gebeurt doordat de spelers gaan co'en in Hap! en Hap! vriendelijk tegenover Resist staat en daarom jullie de dorpen graag "cadeau" doet.
 

DeletedUser60153

Guest

Ik val hier van m'n stoel van het lachen omdat je onwaarheden probeert te ondersteunen.
Maar goed, ik realiseer me hoe lullig het is dat ik jullie niet mee laat lachen. Het was binnen Crows in iedergeval (de tijd dat ik actief was) algemeen bekent dat Sirlorre en merel 2 internet verbindingen hadden aangelegt zodat ze elkaar toch konden ondersteunen etc. Oftewel 2 ip's, en niet die gedeelde internet verbinding. Die hadden ze enkel met Victorytje en Roelygan...

Je vergeet nog veel andere spelers die wij wel hebben weggespeeld, toen heette het echter nog niet Fresh idd... Ook heb ik uitleg gegeven voor al die deletes ineens (of de spelers die gone zijn, whatever). Dat gebeurt doordat de spelers gaan co'en in Hap! en Hap! vriendelijk tegenover Resist staat en daarom jullie de dorpen graag "cadeau" doet.

Fresh moet je zien als een totaal nieuwe stam. Ze hebben keuzes gemaakt met wie ze erin namen, niet dat zij hun moesten aannemen. Kijk naar ons, wij hebben die keuze juist niet gemaakt... Dus alles wat daarvoor is gemaakt heeft daar totaal geen belang bij. Die spelers hoorden nog niet bij Fresh, die hebben fresh niet geraakt. Enkel de spelers die in Fresh zitten waren toen belangerijk. Anders zou Par. ook hebben meegeholpen, want die hebben destijds ook enkele spelers van oud-crows uitgeschakelt...

Zoepie, dit bericht geldt ook voor jou.

Er is overigens op dit moment maar 1 speler overgestapt naar Hap!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jij rekent constant vanuit FRESH. Echter zijn deze spelers al veel langer onze vijand en is FRESH uit deze vijand voorgekomen. Het eerste account dat wij van deze spelers die tegen ons grenzen kapot gespeeld hebben is nog steeds Lord Kachari
ondertussen hebben we:
Yakari,
The Impersonator,
Doggie
Wildcard
Ronnie
Bigtire

Etc.

Maar jij zal nu wel weer afkomen met dat dit niet kan kloppen in jullie verhaal. En zo blijven we dus bezig. Dit is uit Plague perspectief en die van jullie kan daarin dan dus verschillen.
Andere accounts kloppen,maar doggie? volgens mij loopt die nog rond op de wereld hoor .:rolleyes:
 

DeletedUser61408

Guest
Als ik het geheel even objectief bekijk kan ik maar enkele conclusies maken. Resist is een goed werkende stam. Dat weet iedereen, maar daarnaast zit deze stam ook vol met dikke nekken die een hoge dunk van hun eigen hebben. Ik zeg dit niet om personen af te kraken, maar ik zeg wat ik zie. En dit wat ik zie.
 

DeletedUser

Guest
Andere accounts kloppen,maar doggie? volgens mij loopt die nog rond op de wereld hoor .:rolleyes:

Ja dit klopt. Echter is het een kwestie van tijd dat hij weg is. Hij kan namelijk toch niet deffen ;))

Fresh moet je zien als een totaal nieuwe stam. Ze hebben keuzes gemaakt met wie ze erin namen, niet dat zij hun moesten aannemen. Kijk naar ons, wij hebben die keuze juist niet gemaakt... Dus alles wat daarvoor is gemaakt heeft daar totaal geen belang bij. Die spelers hoorden nog niet bij Fresh, die hebben fresh niet geraakt. Enkel de spelers die in Fresh zitten waren toen belangerijk. Anders zou Par. ook hebben meegeholpen, want die hebben destijds ook enkele spelers van oud-crows uitgeschakelt...

Zoals gezegd dat maakt voor jullie uit. Voor ons zijn het nog steeds dezelfde spelers alleen onder een ander stamnaampje. Ze zijn en blijven een target van ons ook al zouden ze stamloos zijn.
 

DeletedUser60153

Guest
Zeg dan ook dat Plague aan het zelf verheerlijken is met dat ze fresh hebben weggespeelt omdat ze vroeger spelers hebben weggespeelt die toen totaal nog geen belang voor ons hadden...
 

DeletedUser

Guest
Als ik het geheel even objectief bekijk kan ik maar enkele conclusies maken. Resist is een goed werkende stam. Dat weet iedereen, maar daarnaast zit deze stam ook vol met dikke nekken die een hoge dunk van hun eigen hebben. Ik zeg dit niet om personen af te kraken, maar ik zeg wat ik zie. En dit wat ik zie.

Dan zie jij toch niet wat ik zie :D
 

DeletedUser

Guest
Zeg dan ook dat Plague aan het zelf verheerlijken is met dat ze fresh hebben weggespeelt omdat ze vroeger spelers hebben weggespeelt die toen totaal nog geen belang voor ons hadden...

Het verband met Fresh heeft hier echter mee te maken. Dus we zijn zowel als onzelf aan het verheerlijken alswel de eer aan het ophalen die we behoren te krijgen. Echter denken jullie nog steeds dat jullie de enige oorzaak zijn. Blijf dan vooral in dromenland zou ik zeggen want de werkelijkheid zal dan wel hard aankomen.
 
Bovenaan