Gentle v Brain

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik zit niet in Gentle ;).
Maar iig hup Gentle :D:D

En ik vind het nog steeds jammer dat M. van ammumu af is, die had Brain het verschrikkelijk moeilijk kunnen maken, hopelijk komt die nog terug, dan vecht je pas tegen een echte tegenstander.

Ik weet het ahhah, was meer om even aan te tonen dat aan beide kanten misschien het een en ander mis gaat qua recruitment als jij het zo stelt ;)
En ik weet het, dat was een taaie geworden. Denk dat we aan de rest ook taaie gaan krijgen hoor. Zie er al naar uit naar de strijden met de spelers van Gentle die blijven vechten, en niet een Thor die stopt of .Dark Angel. die zo maar alles prijs geeft aan ons :D
Zonder dat die het zelf wist heeft die al zijn troepen aantallen in de dorpen bij ons en de aanvallen en alles door gestuurd, konden wij wel wat mee :)
 

DeletedUser63354

Guest
Ik weet het ahhah, was meer om even aan te tonen dat aan beide kanten misschien het een en ander mis gaat qua recruitment als jij het zo stelt ;)
En ik weet het, dat was een taaie geworden. Denk dat we aan de rest ook taaie gaan krijgen hoor. Zie er al naar uit naar de strijden met de spelers van Gentle die blijven vechten, en niet een Thor die stopt of .Dark Angel. die zo maar alles prijs geeft aan ons :D
Zonder dat die het zelf wist heeft die al zijn troepen aantallen in de dorpen bij ons en de aanvallen en alles door gestuurd, konden wij wel wat mee :)


Nah achja, ik ben de laatste tijd een beetje anti Brain geworden ^^
Als je niet weet waarom vraag je het maar aan je leidertjes ;).
 

DeletedUser63354

Guest
Dus Gentle, als jullie een vv zoeken, kan ik gerust een keertje een dag draaien :).
 

DeletedUser66265

Guest
Ik weet het ahhah, was meer om even aan te tonen dat aan beide kanten misschien het een en ander mis gaat qua recruitment als jij het zo stelt ;)
En ik weet het, dat was een taaie geworden. Denk dat we aan de rest ook taaie gaan krijgen hoor. Zie er al naar uit naar de strijden met de spelers van Gentle die blijven vechten, en niet een Thor die stopt of .Dark Angel. die zo maar alles prijs geeft aan ons :D
Zonder dat die het zelf wist heeft die al zijn troepen aantallen in de dorpen bij ons en de aanvallen en alles door gestuurd, konden wij wel wat mee :)

Ik denk toch dat het recruitement van brain slechter is dan die van gentle.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Als je kijkt naar recruitment van Gentle dan zie je ook dat men niet zomaar word aangenomen soms moet je keuzes maken en kunnen inderdaad verkeerd aflopen vaak kom je pas te laat erachter.

Maar even verglijking:
Brain: Aantal stam veranderingen: 100
Leden: 24

Brains: Aantal stam veranderingen: 150
Leden: 46

Gentle: Aantal stam veranderingen: 19
Leden: 13

Dan vind ik Gentle toch nog netjes en kan Brain/Brains meer verglijken als een massa stam tis dat ze gesplits zijn om dat te verbergen maar Brains krijgt opdracht van Brain leiding om aan te vallen anders word men gekicked binnen de stam.
 

DeletedUser

Guest
Als je kijkt naar recruitment van Gentle dan zie je ook dat men niet zomaar word aangenomen soms moet je keuzes maken en kunnen inderdaad verkeerd aflopen vaak kom je pas te laat erachter.

Maar even verglijking:
Brain: Aantal stam veranderingen: 100
Leden: 24

Brains: Aantal stam veranderingen: 150
Leden: 46

Gentle: Aantal stam veranderingen: 19
Leden: 13

Dan vind ik Gentle toch nog netjes en kan Brain/Brains meer verglijken als een massa stam tis dat ze gesplits zijn om dat te verbergen maar Brains krijgt opdracht van Brain leiding om aan te vallen anders word men gekicked binnen de stam.

Naast het joinen van nieuwe accs heb je natuurlijk ook nog het binnenhalen van spelers. Jullie recruiteren bijvoorbeeld op het AF... iets wat in mijn ogen mis kan gaan omdat je de spelers niet kent.
 

DeletedUser

Guest
Jup daar heb je gelijk in helaas hebben wij dit nu aan de hand gehad, verkeerde speler erop helaas.

Maar dit is een goede les voor iedereen die een Co zoekt of speler via AF, je weet nooit wat erbij komt op je account alleen vele zien geen andere manier of zijn te lui om te zoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jup daar heb je gelijk in helaas hebben wij dit nu aan de hand gehad, verkeerde speler erop helaas.

Maar dit is een goede les voor iedereen die een Co zoekt of speler via AF, je weet nooit wat erbij komt op je account alleen vele zien geen andere manier of zijn te lui om te zoeken.

Je bedoelt verkeerde speler op Thor?! Ik heb onvoldoende kennis maar ik weet wel dat Joris al zeer lang op Thor speelt. (Van die fusie thor-notorius)
Of je bedoelde de opvolgers van Joris?

Ik volg het niet zo goed :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Joris is als Co op Thorr begonnen en is de laatste die daar speelde, Joris is ook degene die opeens verdwenen is en account weggegeven alleen wat te snel weggegeven.

Zullen wel zien wat er gaat gebeuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Naast het joinen van nieuwe accs heb je natuurlijk ook nog het binnenhalen van spelers. Jullie recruiteren bijvoorbeeld op het AF... iets wat in mijn ogen mis kan gaan omdat je de spelers niet kent.

Daar valt toch wel wat uit te vissen wie bruikbaar is en wie niet - althans, meestal dan. Er kunnen fouten gemaakt worden, maar over het algemeen werkt het prima.

J. is hier te snel in geweest. Hij heeft zonder overleg richting mij en zonder mij de mogelijkheid te geven te praten met de spelers ze erop gezet. Hoewel ik het hem altijd aangemoedigd heb zelf ook spelers te zoeken, is hij er te makkelijk mee omgesprongen. Hij vergat het stambelang en heeft naar zijn eigen 'zo snel mogelijk willen quitten' gekeken. Hij wilde van het account af, eerste reden wrsch school, tweede geen zin om te deffen. Jammer, maar helaas.

Wij hebben de nieuwe spelers uiteindelijk niet meer gezien, op een paar rare acties na. Clears sturen op zijn eigen MB, clears sturen op gestackte dorpen van de vijand, clears op van alles en nog wat. Maar ondertussen niks deffen. Hebben wij het nu net voor elkaar gekregen de VV te krijgen, heb ik alles goed gezet en klaar voor de komende tijd.. 'VV beëindigd' en wachtwoord weer veranderd. Verwacht dat J. met de mail het account terug gehaald heeft nadat wij de nieuwe spelers gekickt hadden door het WW te veranderen. Balen.

TheManWithItzBlueKnife, even terug komend op jou. Het recruitment van Gentle is ook niet alles mag ik eerlijk zijn.. Daarmee doel ik op .Dark Angel. Zat er natuurlijk dik in dat die Gentle zou gaan joinen dus was niet onverwachts en heel logisch van Gentle hoor. Wat dat betreft niet slecht, misschien eerder dat ze niet goed .Dark Angel. geckeckt hebben.. Of .Dark Angel. zelf is niet goed, maar wijst indirect ook op slecht recruitment. Ik weet niet precies hoe ik het moet verklaren.. ;)

Je kan hier geen oordeel over vellen - ik weet wat ik binnen haal en wat niet. Zoals ik je in een PM kort geschreven heb.

Ik weet het ahhah, was meer om even aan te tonen dat aan beide kanten misschien het een en ander mis gaat qua recruitment als jij het zo stelt ;)
En ik weet het, dat was een taaie geworden. Denk dat we aan de rest ook taaie gaan krijgen hoor. Zie er al naar uit naar de strijden met de spelers van Gentle die blijven vechten, en niet een Thor die stopt of .Dark Angel. die zo maar alles prijs geeft aan ons :D
Zonder dat die het zelf wist heeft die al zijn troepen aantallen in de dorpen bij ons en de aanvallen en alles door gestuurd, konden wij wel wat mee :)

Als je doelt op dat clustertje van een dorpje of 8 in C31/41.. Hij heeft dat opgegeven, mede in overleg met mij. Dat was onhaalbaar voor zijn situatie. Mag jij dom vinden, maakt mij niks uit.

Als je verder domme recruits hebt.. Vertel het me maar. Je hebt er geen idee van. Wij hebben altijd zo onze redenen om spelers binnen te halen of niet. Onze selectieve manier van rekruten valt als eerste al op aan de cijfers die E.(Bulls) gaf.

Dat daar dan op termijn fouten uit blijken, dat kan je ook niet bedenken. Thor, Vaneror. Weeral accounts zonder spelers waar wij mee achter blijven. Waarbij het me steeds meer opvalt dat W26 geen aantrekkelijke wereld is voor buitenstaanders. Ik heb een redelijk grote kring contacten van diverse werelden in mijn skypelijstje staan, maar weinigen, zeer weinigen zien iets in W26.

Ik zit niet in Gentle ;).
Maar iig hup Gentle :D:D

En ik vind het nog steeds jammer dat M. van ammumu af is, die had Brain het verschrikkelijk moeilijk kunnen maken, hopelijk komt die nog terug, dan vecht je pas tegen een echte tegenstander.

M. komt nog wel. Na zijn tentamens. Ik heb hem alweer overgehaald, na de start samen op Ezio Auditore da Firenze/(Vodianova) @W30 ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat begrijp ik zeker hoor NIMT dat jullie die dorpen opgaven. Was inderdaad voor hem nooit te houden nadat wij zijn kerken hadden en alles gesloopt hadden in bijna alleen de eerste veeg al.. Maar dat terwege doelde ik op wat anders van het prijsgeven aan ons. Dat we dorpen binnen konden halen zonder al te veel gemak dat spreekt voor zich, maar doelde ik niet op. Ik wist namelijk zijn preciese aantallen van troepen in alle dorpen daar en hoeveel aanvallen hij kreeg van ons. Daarmee ook ziende wat die zou blocken en wat die makkelijk zou verliezen, dorpen waren voor ons zo een voor een uit te kiezen dus. Maar goed, hier was je denk wel van op de hoogte? En in de PM praatte je met mijn co, de echte eigenaar van het acc zeg maar. Maar ik begrijp je wel hoor, bekritiseer je recruitment niet. Vond het namelijk meer dan logisch dat jullie hem binnen zouden halen, pakt in het begin alleen nog niet heel goed uit ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is gewoon jammer dat sommige spelers binnen TW het toch leuk vinden om het voor vele andere te verzieken, nu gebeurt dit met Thorr account. Sinds gisteravond zat er continu iemand op account om toch nog iets te kunnen redden en vandaag ook alleen nu net treinen komen word de vv weer weggenomen dit verziekt het gewoon voor vele binnen Gentle.

Dit soort spelers moet je prive tegen komen ik weet er wel raad dan mee, maar dit soort dingen keur ik niet goed ook niet als het bij Brain of andere stam zou gebeuren. Meeste spelers steken toch veel tijd in TW en 1 zo iemand kan dit binnen enkele minuten het verzieken voor een complete stam waardoor de kans is dat vele willen stoppen ermee.

Hoop dat wij Thorr nog in beheer krijgen om Brain alsnog wat moeilijk nog te kunnen maken maar zien het duister en en kunnen account als verloren beschouwen als het niet terug komt in onze handen.
Brain zal zekers gebruikt ervan maken zou ook dom zijn als ze het niet zouden doen dit zou iedere stam doen.
 

DeletedUser67607

Guest
Jaajoh, hopelijk word thor weer degelijk bemand. Zo gaan die stats wel erg snel.
 

DeletedUser

Guest
Jaajoh, hopelijk word thor weer degelijk bemand. Zo gaan die stats wel erg snel.

Die stats boeit mij nog niet zoveel, gewoon de manier waarop wel dat is zielig binnen Gentle zit nog genoeg kwaliteit om het als nog moeilijk straks te maken alleen hoelang accepteren die spelers het nog zoals hier op W26 word gespeeld want vele hebben al geen zin meer erin om zo door te spelen.

Zoals NIMT al aangeeft is dit al 1 van de zwakste werelden en als er nu nog een stam zou vallen blijft er niet echt veel meer over om tegen op te vechten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan