Awards W18

DeletedUser

Guest
Als je iets posts moet je het ook kunnen ondersteunen met bewijzen. Ik heb het zelfde is gedaan met een stuk of 40 berichten een keer. Als je er geen tijd voor hebt, moet je het ook niet zo posten op het AF. En niet nodig om andere mensen er bij te betrekken hoor, is ook nogal kinderachtig om zo te doen.. "Maar hij deed dat." ;)

Bewijzen heb je gehad, ik ga echt geen tijd stoppen om 40-50 berichten hier te posten ;) Je mag al blij zijn met 11 berichtjes.
En voor je oordeelt moet je eens rond je kijken hoeveel ergere typen hier niet rondlopen die beweren en helemaal niéts bewijzen, bovendien ook nog eens van je eigen stam ;)
 
Reactiescore
982
Bewijzen heb je gehad, ik ga echt geen tijd stoppen om 40-50 berichten hier te posten ;) Je mag al blij zijn met 11 berichtjes.

Uh nee.. bewijzen voor 11 dodges die gemist zijn, niet voor tientallen zoals jij zelf aanhaalde. Je hebt geen tijd ervoor zeg je (Wat ik overigens maar een zwak smoesje vind want er zijn verreweg zoveel dodges gemist), dus zeg dan ook niet dat er tientallen van zulke berichten zijn. Je beweerd weer dingen die je blijkbaar niet kan aantonen.

En voor je oordeelt moet je eens rond je kijken hoeveel ergere typen hier niet rondlopen die beweren en helemaal niéts bewijzen, bovendien ook nog eens van je eigen stam ;)

Totaal irrelevant. Dus omdat er mensen rondlopen die moorden plegen, moet ik een dief niet erg vinden? Zo een vergelijking maak je nu. Nee, dit gaat over jou en niet over hun. Kijk eerst eens naar jezelf voor je naar andere gaat wijzen.

Jij beweerd iets, dan moet je dat ook kunnen aantonen. Wat boeit het dat sommige andere het niet doen? Helemaal niks inderdaad. Oftewel de drogreden; Ontduiken van bewijslast.
 

DeletedUser

Guest
Uh nee.. bewijzen voor 11 dodges die gemist zijn, niet voor tientallen zoals jij zelf aanhaalde. Je hebt geen tijd ervoor zeg je (Wat ik overigens maar een zwak smoesje vind want er zijn verreweg zoveel dodges gemist), dus zeg dan ook niet dat er tientallen van zulke berichten zijn. Je beweerd weer dingen die je blijkbaar niet kan aantonen.
Heb toch gezegd, maak er dan 'tiental' van in plaats van tientallen als het je niet aanstaat ;) Ik heb VV niet meer van Zjon, dus kan ook niet gaan zoeken naar meer rapportjes ;) Einde discussie.

.Howlin zei:
Totaal irrelevant. Dus omdat er mensen rondlopen die moorden plegen, moet ik een dief niet erg vinden? Zo een vergelijking maak je nu. Nee, dit gaat over jou en niet over hun. Kijk eerst eens naar jezelf voor je naar andere gaat wijzen.

Jij beweerd iets, dan moet je dat ook kunnen aantonen. Wat boeit het dat sommige andere het niet doen? Helemaal niks inderdaad. Oftewel de drogreden; Ontduiken van bewijslast.
Alles behalve irrelevant. Jij klaagt dat ik niet bewijs dat er tientalLEN' zijn, maar ik doe wel de moeite om snel snel 11 rapportjes te zoeken, en dan nog klaag je? Terwijl je stamgenoten soms zonder argumentatie loze dingen gaan beweren? Wie heeft er dan recht om klagen? Juist ja, wij ;)
Kijk eerst naar je eigen stamgenoten die niets bewijzen, terwijl ik toch wel mooi bewijzen lever dat er dodges gemist worden aan de hand van 11 mooie rapportjes.

Nogmaals als het je niet aanstaat, maak er tiental van in plaats van tientallen. Feit blijft dat je dodges gemist hebt en dat dat niet zo professioneel is voor een speler met zo'n uitstraling ;) maar iPhone is wel een begrijpelijk excuus, die dingen werken niet altijd zoals het hoort.
 

DeletedUser

Guest
Bewijzen heb je gehad, ik ga echt geen tijd stoppen om 40-50 berichten hier te posten ;) Je mag al blij zijn met 11 berichtjes.
En voor je oordeelt moet je eens rond je kijken hoeveel ergere typen hier niet rondlopen die beweren en helemaal niéts bewijzen, bovendien ook nog eens van je eigen stam ;)

Oh wener, ben je er weer... Ik heb uitgelegd, dat ik niets wist van de voorgeschiedenis van die PM, en dat ik dus enkel een nieuwe zag komen wat voor mij dus automatisch "Oh, een onlinecheck" was. Toen Rafinator alle tijden heeft getoont heb ik ook meteen gezegd dat t mijn fout was.
Dat ik hem gechecked zou hebben is ronduit belachelijk, hij gata niet opblijven als hij weet dat er iemand nacht, dus ik wist sws dat die ging slapen, en had de treintjes al verstuurd :)

Maar jij in je droomwereldje hebt dat natuurlijk weer gemist :eek:
 

DeletedUser

Guest
Oh wener, ben je er weer... Ik heb uitgelegd, dat ik niets wist van de voorgeschiedenis van die PM, en dat ik dus enkel een nieuwe zag komen wat voor mij dus automatisch "Oh, een onlinecheck" was. Toen Rafinator alle tijden heeft getoont heb ik ook meteen gezegd dat t mijn fout was.
Dat ik hem gechecked zou hebben is ronduit belachelijk, hij gata niet opblijven als hij weet dat er iemand nacht, dus ik wist sws dat die ging slapen, en had de treintjes al verstuurd :)

Maar jij in je droomwereldje hebt dat natuurlijk weer gemist :eek:

Zo heb je steeds een excuus, maar na zoveel keer liegen, en na 4 online-checks die zogezegd toevallig waren, kom je er niet meer mee weg leugenachtig aapje ;)
Prettig nieuwjaar verder nog clown, volgend jaar zal je minder plezier hebben in Tribalwars ;)
 

DeletedUser

Guest
Zo heb je steeds een excuus, maar na zoveel keer liegen, en na 4 online-checks die zogezegd toevallig waren, kom je er niet meer mee weg leugenachtig aapje ;)
Prettig nieuwjaar verder nog clown, volgend jaar zal je minder plezier hebben in Tribalwars ;)

Och god. Jij blijft dezelfde dingen altijd maar aanhalen. Leg ze nog maar eens op tafel...
Als jij die stacks van je eens zou wegleggen hè :eek: Als ik er geen plezier uit haal stop ik gewoon hoor :eek: Denk dat dat trouwens binnen EQUI ook nog eens zal gebeuren :rolleyes:
 
Reactiescore
982
8x Verdediger van de dag

op 01.01.2013 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (563.455 eenheden)!

Eerste van het jaar, zal zo te zien ook niet de laatste worden :D


Edit, maar zal hem wel kwijtraken denk.
Huidige awards

Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (131.706 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Heb toch gezegd, maak er dan 'tiental' van in plaats van tientallen als het je niet aanstaat ;) Ik heb VV niet meer van Zjon, dus kan ook niet gaan zoeken naar meer rapportjes ;) Einde discussie.

Kost een totaal van 10 minuten, heb vanmorgen nog eens gechecked van Zjon.

Alles behalve irrelevant. Jij klaagt dat ik niet bewijs dat er tientalLEN' zijn, maar ik doe wel de moeite om snel snel 11 rapportjes te zoeken, en dan nog klaag je?

Irrelevant inderdaad omdat mijn stamgenoten hier niks mee te maken hebben, en je weer niet je verantwoordelijkheid neemt voor je eigen daden. Kan mij het schelen wat sommige Equi'ers doen, ik zoek me eigen weg wel op dit forum. Anders kan ik ook bij elke post tegen Equi gaan zetten, "ja maar kijk is wat die stamgenoot deed". Laatste keer dat ik argumenten vroeg aan Not-Afraid werd ik ten slotte afgezet als blaaskaak, kan ik dat nu ook in elke discussie gebruiken waarin |P| niet voldoende bewijs levert aan een Equi'er hier? Lijkt me niet, niet in mijn geval in ieder geval.

Tevens was het pure uitlokking, want je liegt hier gewoon uit je barst. Ik heb ze toen ik je post over tientallen zag, zelf ook direct geteld. Ik kwam op een totaal van 11 berichten uit. Toen gevraagd of jij de tientallen erop wou zetten, en verplaats dat je mans genoeg was om je fout toe te geven en weermaals je verantwoordelijkheid voor je uitspraak te nemen, speelde je het leuk mee om 11 rapporten af te schilderen als 11 van de tientallen.

Het is onzin dat je niet alles hebt doorzocht, want ik heb alle rode bollen doorzocht en kwam op het zelfde getal. Je hebt ze dus allemaal doorzocht, en kwam tot je grote schrik er maar 11 tegen verplaats tientallen zoals je beweerde. Je probeert er nog onder uit te komen door te zeggen dat het je teveel tijd gaat kosten, en gaat jammeren dat je 11 van de tientallen rapporten toch even opgezocht hebt. En nog zeggen dat ik er zelf maar een tiental van moet maken wat natuurlijk pure manipulatie is, en het proberen er onderuit te komen.

En dan noem je je EverLast een leugenaar? Beetje hypocriet hè.

Terwijl je stamgenoten soms zonder argumentatie loze dingen gaan beweren? Wie heeft er dan recht om klagen? Juist ja, wij ;)
Kijk eerst naar je eigen stamgenoten die niets bewijzen, terwijl ik toch wel mooi bewijzen lever dat er dodges gemist worden aan de hand van 11 mooie rapportjes.

Denk dat dit stukje ook wel beantwoord is met me vorige stuk.

Nogmaals als het je niet aanstaat, maak er tiental van in plaats van tientallen. Feit blijft dat je dodges gemist hebt en dat dat niet zo professioneel is voor een speler met zo'n uitstraling ;) maar iPhone is wel een begrijpelijk excuus, die dingen werken niet altijd zoals het hoort.

Maak jij er maar een tiental nu van verplaats tientallen. Jij bent tenslotte degene die te bang is om een fout toe te geven. En ja dat er dodges zijn gemist was wel duidelijk. Het enige wat nogal triestig is, is dat je het eerst onbewust of bewust flink groter maakt dan het in werkelijkheid is. Vervolgens ga je het bekijken en merk je dat je fout zit, om daarna alsnog niet je fout toe te geven, maar leuk het spelletje door te spelen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (9.386.577 eenheden)!

Helaas een dorp kwijt waarvoor proficiat :)
 

DeletedUser

Guest
Tot nu toe heb je 1.511.218 verslagen.

Thx Legenden, niet slecht voor een ruime 300 clears. Helaas geen award.
 
Reactiescore
982
Reactiescore
982
Hou hem in ieder geval even warm :)

Huidige awards

Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (343.087 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser

Guest
Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (280.094 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Gelukkig is het morgen gedaan :D Best cool dat Break 1 dorpje winst heeft gemaakt met in totaal toch wel 3k inc's :D
 

DeletedUser

Guest
Man man, Qualitate. krijgt zelfs def van Boendal Dubbelkling :D Binnenkort sturen ze nog def naar henzelf vanuit TNO :eek:
 

DeletedUser

Guest
Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (2.071.837 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:zwaar::00 uur om de award te winnen!:zwaard:
 
Bovenaan