Eindejaarswensen en 2013

Reactiescore
2.490
Eindejaarswensen en 2013


Beste spelers,

Kerstmis is zojuist gepasseerd en Nieuwjaar staat voor de deur. Vanuit het TribalWars.nl Team en InnoGames willen we jullie nogmaals fijne feestdagen wensen. We hopen dat jullie de aanvalsstop op Kerstmis en Nieuwjaar gebruikt hebben/gebruiken om te genieten met familie/vrienden.

Voor jullie trouw aan het spel en de community bieden we je graag een eindejaarscadeau aan:

Jullie zullen allemaal een Premium-Account ontvangen van 2 dagen. Deze dagen zullen automatisch bijgeschreven worden. Heb je al een premium-account? Dan wordt deze met 3 dagen verlengd.
De spelers met een actieve Farm-assistent zullen tevens 2 dagen Farm-Assistent krijgen.

2012 was een opmerkelijk jaar voor TribalWars, de afgelopen updates werden met veel positieve feedback onthaald en de 4 grote veranderingen werden ontzettend goed verwelkomd (Pre-registreren, Welkomstpagina, Vlaggen en de Casual). 2013 wordt hopelijk een even goed jaar.

Het is nu tijd dat ook de TribalWars.nl community zich aanpast en voorbereidt op 2013.

TribalWars.nl in 2013
Om de community te kunnen blijven ondersteunen hebben we samen met het team de spelregels onder de loep genomen en vanaf 1 januari 2013 zal de vernieuwde versie van de spelregels toegepast worden. De voornaamste wijzigingen zullen plaatsvinden binnen paragraaf 2 en 3. (Meerdere spelers op 1 internetverbinding en Vakantievervangingen).

We bespreken hieronder de wijzigingen:


vernieuwde versie zei:
§2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding
Grondstoffenleveringen (zenden en ontvangen), gezamenlijke aanvallen, aanvallen op elkaar en ondersteuning door spelers gestuurd die één internetverbinding of één computer delen zijn tijdens het gezamenlijke gebruik*en 24 uur daarna*niet toegestaan. Wanneer dezelfde internetverbinding of computer wordt gebruikt, moet je alle jou bekende spelers aangeven onder "Instellingen" -> "Internetverbinding delen".*

Let op:*Het systeem zal bijna alle regelovertredingen automatisch blokkeren. De uitzonderingen hierop zijn de gevallen bij een gedeelde internetverbinding:
• Spelers op éénzelfde internetverbinding moeten minimum 3 weken wachten voor het versturen van aanvallen, ondersteuning of grondstoffen naar dezelfde speler weer toegestaan is

Voorbeelden:
® Bij het delen van dezelfde internetverbinding moeten alle jou bekende spelers zich onder "Instellingen" -> "Internetverbinding delen" inschrijven. Dit moet op elke wereld waarop die spelers spelen gebeuren. (Uitgezonderd Vakantievervangingen)
*
® Als 2 personen binnen 1 huishouden spelen mogen ze niet bij elkaar inloggen.
*
® Meerdere spelers op dezelfde internetverbinding mogen wel dezelfde stam aanvallen.

® Het ontwijken van de technische blokkades op wat voor manier dan ook is niet toegestaan.

Dit betekent dat we erop vertrouwen dat de technische blokkade bijna alles blokkeert. (dit is dus: aanvallen/ondersteuningen en grondstoffenleveringen tijdens en tot 24 uur na de gedeelde internetverbinding) en enkel de 3 weken regel blijft bestaan.

In gevalle vakantievervangingen voeren we een regel in tegen permanente vakantievervangingen:
Vakantievervangingen zei:
® Permanente vakantievervangingen zijn niet toegestaan. Accounts die over een periode van 120 dagen meer dan 80% (96 dagen) in vakantievervanging doorgebracht zullen geblokkeerd worden.

Deze accounts krijgen geen straf en zullen 14 dagen na de start van de blokkade verdwijnen.

Overgangsperiode
  • Deze regel gaat in vanaf 1 januari 2013

  • We geven spelers de kans tot 1 februari 2013 om een nieuwe eigenaar te zoeken voor de account of om de account te internen

  • Vanaf 1 februari zullen blokkades volgen op accounts die voor meer dan 80% van de tijd in vakantievervanging gespeeld worden.

Een laatste wijziging ter verduidelijking:
§5) Verkopen van een account
Het is ongewenst dat accounts voor commerciële doeleinden gebruikt worden. Daarom is het verboden om spelaccounts, dorpen, grondstoffen of posities in de stam te koop te zetten, te verkopen of te kopen . Bovendien is het ruilen van grondstoffen tussen verschillende werelden verboden.
Dit stond eerder niet expliciet vermeldt.

Als laatste zullen we samen met de scriptmod en scripters binnen het team & Community de scriptregels opnieuw herbekijken. Dit zal in het eerste kwartaal van 2013 gebeuren en doorgevoerd worden.

Met deze regelwijzigingen willen we de TribalWars.nl community in 2013 ondersteunen en helpen.

Je kan je mening geven over de wijzigingen alsook je eindejaarswensen alvast uiten in het discussietopic

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

Correctie: Iedere speler heeft 3 dagen premium gekregen


En jullie mening?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3368

Guest
2012 was een opmerkelijk jaar voor TribalWars, de afgelopen updates werden met veel positieve feedback onthaald en de 4 grote veranderingen werden ontzettend goed verwelkomd (Pre-registreren, Welkomstpagina, Vlaggen en de Casual). 2013 wordt hopelijk een even goed jaar.

2012 was eerder het jaar van een gigantische achteruitgang van Tribalwars in het ledenbestand, een falend nieuw forum en waar Innogames ultieme pogingen deed de spelers nog meer uit te melken (Naamswijzigingen voor Premium Punten).
Maar niet alleen dat... Wijzingen in de scriptregels zijn ook niet echt goed gevallen, richtlijnen omtrent edelhalveringen en sluiten van registraties waren en zijn niet goed doordacht en waar we op het AF propaganda zien verdwijnen + real-life namen niet meer genoemd mogen worden omdat admins geen tijd meer hebben om hun werelddeel actief bij te houden. Ook zijn we de community meeting die uit de hand liep niet vergeten en de moderators die zijn ontslagen door overtreden interne regels.

Ja een hoop positieve feedback vanuit de community :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Beste,

Wanneer is het weer mogelijk om te solliciteren voor moderator?
De optie om te solliciteren op de sollicitatiewebsite is niet actief.

Mvg,

MrWezep
 
Reactiescore
2.490
Fijn 2013 alvast!
 

DeletedUser19379

Guest
2012 was eerder het jaar van een gigantische achteruitgang van Tribalwars in het ledenbestand, een falend nieuw forum en waar Innogames ultieme pogingen deed de spelers nog meer uit te melken

Jullie zullen allemaal een Premium-Account ontvangen van 2 dagen. Deze dagen zullen automatisch bijgeschreven worden. Heb je al een premium-account? Dan wordt deze met 3 dagen verlengd.
De spelers met een actieve Farm-assistent zullen tevens 2 dagen Farm-Assistent krijgen.

Echt gul! :eek:
 

DeletedUser

Guest
En gelukkig nieuwjaar alvast voor iedereen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64076

Guest
Zo eventjes een paar dagen premium account. Had ik niet verwacht. Bedankt hiervoor

en een goed 2013
 

DeletedUser

Guest
Zo'n topjaar was 2012 voor TW nu ook weer niet...

Voor de nieuwe vv regels: Wat bedoelen jullie met 80% van de tijd?

80% van het bestaan van een account dan als ik het goed begrijp?
Dus een account dat 12maanden bestaat zal geblokkeerd worden wanneer er 9.6 maanden via vv op gespeeld is?
Correct me if i'm wrong.

Alvast een fijn 2013 voor allen!
 

DeletedUser61131

Guest
Quote: In gevalle vakantievervangingen voeren we een regel in tegen permanente vakantievervangingen:
Deze accounts krijgen geen straf en zullen 14 dagen na de start van de blokkade verdwijnen.

Zie ik nu iets over het hoofd of is dit de ultieme straf? Namelijk dat het account gewoon opgeheven wordt?? :eek:
Het staat er wat cryptisch...


Ik heb sowieso het gevoel dat er stukken tekst missen in het verhaal van Duckje? Ik zie hierboven iets over 80% e.d. Dat lees ik nergens. Wel een paar grote witte gaten in de tekst.
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk aanpak van de VV een zeergoede vooruitgang.

Aan allen. Een Gezond en gulikkig 2013 toegewenst.
 

DeletedUser

Guest
Wijzigingen regels

® Permanente vakantievervangingen zijn niet toegestaan. Accounts die over een periode van 120 dagen meer dan 80% (96 dagen) in vakantievervanging doorgebracht zullen geblokkeerd worden

Er werd hier een tijdje terug een discussie over gevoerd, waaruit duidelijk bleek dat de meerderheid tegen een dergelijke wijziging was, dat de argumenten tegen deze nieuwe regel veel sterker waren dan de argumenten voor. En nu wordt het gewoon alsnog doorgevoerd? Slaat nergens op.
 

DeletedUser67347

Guest
Hallo,
Ik en mijn broer spelen allebei tribalwars er staat :
"Om de community te kunnen blijven ondersteunen hebben we samen met het team de spelregels onder de loep genomen en vanaf 1 januari 2013 zal de vernieuwde versie van de spelregels toegepast worden. De voornaamste wijzigingen zullen plaatsvinden binnen paragraaf 2 en 3. (Meerdere spelers op 1 internetverbinding en Vakantievervangingen).

We bespreken hieronder de wijzigingen:




Dit betekent dat we erop vertrouwen dat de technische blokkade bijna alles blokkeert. (dit is dus: aanvallen/ondersteuningen en grondstoffenleveringen tijdens en tot 24 uur na de gedeelde internetverbinding) en enkel de 3 weken regel blijft bestaan.

In gevalle vakantievervangingen voeren we een regel in tegen permanente vakantievervangingen:


Deze accounts krijgen geen straf en zullen 14 dagen na de start van de blokkade verdwijnen.

Overgangsperiode
Deze regel gaat in vanaf 1 januari 2013

We geven spelers de kans tot 1 februari 2013 om een nieuwe eigenaar te zoeken voor de account of om de account te internen

Vanaf 1 februari zullen blokkades volgen op accounts die voor meer dan 80% van de tijd in vakantievervanging gespeeld worden."
Maar er staat niks over meerdere spelers op 1 internetverbinding terwijl er staat dat er andere regel zullen komen.
Ik vind het een beetje vaag .
Kan iemand mij vertellen wat er veranderd als meerdere spelers 1 internetverbinding delen
MvG
 

DeletedUser64702

Guest
2012 heeft tribalwars alleen maar verslechterd Mods die zomaar weg zijn gegaan omdat ze zich aan de regels hielden. Duckje die niet eerlijk de supports behandeld. En niet te vergeten. De nieuwe regel over vv, die trekt weer op niks , Goed bezig TW maar tw nog maar slechter dan dat jullie het al doen
 

DeletedUser

Guest
Waar staan nu precies de wijzigingen van de regels beschreven?

In de eerste post staan summier een aantal zaken maar dat is vast niet alles. Er staat alleen iets over vakantievervanging en niets over meerdere spelers op 1 internetverbinding. Ook zijn de beschreven wijzigingen nogal vaag.

Deze accounts krijgen geen straf en zullen 14 dagen na de start van de blokkade verdwijnen.
Wat voor een blokkade?

Typisch TW ... een nieuwjaarswens en tussen neus en lippen door even melden dat er binnen enkele dagen een belangrijke verandering komt. En over de verandering is (te) weinig terug te vinden.

Volgens mij is het het account en niet de account.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.490
Hallo,
Ik en mijn broer spelen allebei tribalwars er staat :

Maar er staat niks over meerdere spelers op 1 internetverbinding terwijl er staat dat er andere regel zullen komen.
Ik vind het een beetje vaag .
Kan iemand mij vertellen wat er veranderd als meerdere spelers 1 internetverbinding delen
MvG

Niets anders dan anders, buiten dat je niet zo moet opletten of je al dan niet legaal bezig bent (buiten de 3 weken regel) wordt alles automatisch geblokkeerd.

Met betrekking tot de vv wordt er altijd 120 dagen teruggekeken

Als er in de afgelopen 120 dagen voor 80% (96 dagen) een vv actief was staat dat zo in ons systeem, we zullen dan kijken of er normale logins zijn op de account.

Zoja is er niets aan de hand (want dan is er een eigenaar).

Zoneen zullen we de account blokkeren. Dit omdat deze niet actief door een normale eigenaar bespeeld wordt.

P.s.: Op de De/het account issues... Google het en bewijs dat we fout zitten ;)

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 
Bovenaan