Open brief aan krepox

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9420

Guest
Als je mij alleen ziet op één foto lijkt het me duidelijk dat ik dat ben hé K.C :D Wel jaartje geleden maar het enigste dat er veranderd is, is dat ik nu een baard heb, voor de rest niks.

had al edit toegevoegd, die 3e foto laadde de eerste keer niet ;)

Lezen!:eek: niet van de kinderen maar van de mensen die getrouwd zijn en kinderen hebben en dit spel spelen:eek:

Heeeee, dit gaat over mij !
Kan je nu ook 1 goede reden geven waarom dat zo is ? Ik werk namelijk niet bij de Gamma / in een winkel, heb wel een diploma, ben wel afgestudeerd en heb een hele vette baan met dito salaris. Dus misschien begrijp ik je niet direct...

Ik zie je uitleg graag tegemoet ! Als je al iets verder komt dan no-life en steekje los.
 

DeletedUser

Guest
Lezen!:eek: niet van de kinderen maar van de mensen die getrouwd zijn en kinderen hebben en dit spel spelen:eek:

veel mensen zitten hierop omdat ze geen leven buiten tribalwars hebben.
Daarmee steun je dus op de toppers die het spel actief meespelen. Ik vergelijk die met de toppers van de playstation, zoals fifa :cool:
 

DeletedUser

Guest
Aangezien ik echt zo benieuwd ben wie er achter die grote mond zit, zal ik het doen voor de eerste keer. :D
19956245667563765011941.jpg

21094640106331328109859.jpg

62091840106928661383493.jpg

Heb mischien wel 300 foto's maar 3 lijkt me genoeg. :D


Party 24/7 :cool:

Kom jij er effe gay over met je leren vestje aan. Je had ze beter nooit gezet.
 

DeletedUser3435

Guest
Kom jij er effe gay over met je leren vestje aan. Je had ze beter nooit gezet.
Haha oh jezus, kan ons pubertje er niet tegen? :D Ik durf ze er te zetten, iets wat jij niet zult doen en nog veel andere niet. Supers. zal ondertussen ook al wel gaan rennen zijn..
 

DeletedUser64863

Guest
Aangezien ik echt zo benieuwd ben wie er achter die grote mond zit, zal ik het doen voor de eerste keer. :D
19956245667563765011941.jpg

21094640106331328109859.jpg

62091840106928661383493.jpg

Heb mischien wel 300 foto's maar 3 lijkt me genoeg. :D


Party 24/7 :cool:

Bekijk bijlage 4443
deze niet:p

tumblr_l0qom74TwU1qasgueo1_500.jpg
Dit persoon heb je voor je alleen dan met t-shirt aan en heb geen tattoo's meer op mijn onderarmen omdat dat niet toegestaan is bij de gamma
 

DeletedUser9420

Guest
Bekijk bijlage 4443
deze niet:p

Bekijk bijlage 4444
Dit persoon heb je voor je alleen dan met t-shirt aan en heb geen tattoo's meer op mijn onderarmen omdat dat niet toegestaan is bij de gamma

Ongeldig Bijlage opgegeven. Als je een geldige link gevolgd hebt neem dan contact op met de beheerder.

HELD. Te hoog niveau om een foto te posten ?

Ga je ook nog in op mijn post of ben je daar te laf voor ?
 

DeletedUser64863

Guest
Haha oh jezus, kan ons pubertje er niet tegen? :D Ik durf ze er te zetten, iets wat jij niet zult doen en nog veel andere niet. Supers. zal ondertussen ook al wel gaan rennen zijn..

Jij bent serieus gay inderdaad, en ik durf ze er ook op te zetten, haha slappeling gay
 

DeletedUser

Guest
Haha oh jezus, kan ons pubertje er niet tegen? :D Ik durf ze er te zetten, iets wat jij niet zult doen en nog veel andere niet. Supers. zal ondertussen ook al wel gaan rennen zijn..

Als ik jouw foto's bekijk over je party-leven, lijkt het toch eerder dat jij de puber bent :D. Toch wel vrij stoere vriendjes je hebt, zijn dat je homies die je op kan rekenen voor drugs?
 

DeletedUser64863

Guest
Ongeldig Bijlage opgegeven. Als je een geldige link gevolgd hebt neem dan contact op met de beheerder.

HELD. Te hoog niveau om een foto te posten ?

Ga je ook nog in op mijn post of ben je daar te laf voor ?

heb niet eens link gegeven komt gewooon uit mijn bestanden map vriend:eek:

en daar ben ik normaal gesproken te laf voor
 

DeletedUser11094

Guest
Lol, Als je dat gay vindt :O

Stoere kindjes hier zeg hahaha
 

DeletedUser3435

Guest
Jij bent serieus gay inderdaad, en ik durf ze er ook op te zetten, haha slappeling gay
Tot nu toe zie ik nog niks.. :D Ik wil gerust gay zijn als dat inhoudt dat ik al 3 jaar samen ben met een enorm mooi meisje hoor. Gay is meestal iets dat gebruikt word door heel onzekere mensen die niet weten wat ze moeten denken over hun eigen uiterlijk en er niet zo 'proper' uitzien.
Als ik jouw foto's bekijk over je party-leven, lijkt het toch eerder dat jij de puber bent :D. Toch wel vrij stoere vriendjes je hebt, zijn dat je homies die je op kan rekenen voor drugs?
Probeer je weer iets uit te leggen in gebrekkig Nederlands? :D Een persoon van 19 a 20 jaar heeft nog altijd een uitgaansleven hoor, een puber daarentegen gaat naar fuifjes. Waarom drugs? Rechtse is mijn neefje en niemand van ons doet aan drugs, dus cut the crap. Bovendien ben je vrij om zelf een foto te posten hoor als stoere jongen! :D Mensen zoals jij zijn een lachtertje, dat je dat maar weet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol, Als je dat gay vindt :O

Stoere kindjes hier zeg hahaha

Vooral die foto's zijn uberstoer vind ik.

Probeer je weer iets uit te leggen in gebrekkig Nederlands? :D Een persoon van 19 a 20 jaar heeft nog altijd een uitgaansleven hoor, een puber daarentegen gaat naar fuifjes. Waarom drugs? Rechtse is mijn neefje en niemand van ons doet aan drugs, dus cut the crap. Bovendien ben je vrij om zelf een foto te posten hoor als stoere jongen! :D Mensen zoals jij zijn een lachtertje, dat je dat maar weet.

Als je het kan lezen, hoef ik mijn nederlands niet te verbeteren. Dus je geeft toe dat je 19-20 jaar bent... & dan ga jij beginnen over pubers :eek:... Simpelgeestig manneke is blij dat hij boven de 18 is :D. Als ik je schrijftaal belees, zit jij echt wel aan drugs. Altijd hetzelfde zinnen beginnen lezen begint vervolgens maar saai te komen, maar tenslotte heb jij daar geen last van. Drugs daarentegen kan de oorzaak misschien zijn. Over gebrekkig nederlands gesproken: cut the crap lijkt me ook maar gebrekkig.

Ik post geen foto's van mezelf op het forum, vooral niet op het forum waar het niet behoort. Dat jij kan lachen met mijn reacties, is nog een invloed van drugs, dat je dit ook maar weet. Ik vind het persoonlijk niet echt grappig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64863

Guest
Ja krepox gaat stoer doen omdat hij er goed uitziet, krepox ik geef toe als jij het ben dat je geen nerd ben maar wel gay;)
 

DeletedUser3435

Guest
Ja krepox gaat stoer doen omdat hij er goed uitziet, krepox ik geef toe als jij het ben dat je geen nerd ben maar wel gay;)
Supers.. ik herhaal mezelf, iemand gay noemen is een teken van zwakte. :D Ik heb een eigen stijl van kleren, en zoals ik al zei ben ik al 3 jaar samen met een enorm mooi meisje, dus ik lach er eigenlijk alleen mee. Ik wacht nog altijd op de foto's van zowel jij als onze andere 'jij bent gay' held hierboven! :D
Als je het kan lezen, hoef ik mijn nederlands niet te verbeteren. Dus je geeft toe dat je 19-20 jaar bent... & dan ga jij beginnen over pubers :eek:... Simpelgeestig manneke is blij dat hij boven de 18 is :D. Als ik je schrijftaal belees, zit jij echt wel aan drugs. Altijd hetzelfde zinnen beginnen lezen begint vervolgens maar saai te komen, maar tenslotte heb jij daar geen last van. Drugs daarentegen kan de oorzaak misschien zijn. Over gebrekkig nederlands gesproken: cut the crap lijkt me ook maar gebrekkig.

Ik post geen foto's van mezelf op het forum, vooral niet op het forum waar het niet behoort. Dat jij kan lachen met mijn reacties, is nog een invloed van drugs, dat je dit ook maar weet. Ik vind het persoonlijk niet echt grappig.
Ja maar je komt nogal dom over, dat is ook geen leuke eigenschap toch? :D Ja heb nooit gezegd ouder te zijn, iedereen weet hoe oud ik ben hoor. Zie je mij posten over por*no en stoere praat? Nee juist, en simpelgeestig? Heb je jou posts eigenlijk al eens bekeken? Ik begin het zelfs zielig te vinden. Oh juist ja hahaha, als je iemand zijn schrijftaal leest kan je zien of die aan de drugs zit.. Jij bent echt de nieuwe AF clown hé? Cut the crap gebrekkig ? Klikkie Als je wil, wil ik je wel bijles geven in Nederlands en Engels?

Haha oh juist ja dat doe jij niet.. Jij bent zo'n stoere jongen IRL dat je andere mensen gaat beoordelen maar zelf geen foto durft te vertonen? :D Hilarisch ventje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Eerst was ie een nerd en nu is ie gay omdat hij een stijl heeft? Vage wereld dit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan