De Grote Oorlog.

DeletedUser17986

Guest
is de smaak van zn reet lekker over niet billen likker!:D

Kun je ook nog normaal Nederlands praten want je kraamt echt PURE onzin uit nu! Maar de vraag is eigenlijk wie is er niet beter als warre? Volgens mij enkel wat noobjes van Lawz maarja ik vind het ook zo zielig om daarover te beginnen he ;)
 

DeletedUser

Guest
Kun je ook nog normaal Nederlands praten want je kraamt echt PURE onzin uit nu! Maar de vraag is eigenlijk wie is er niet beter als warre? Volgens mij enkel wat noobjes van Lawz maarja ik vind het ook zo zielig om daarover te beginnen he ;)

volgens mijn zijn dat allemaal nederlandse worden dat ik niet met . , en die shit typ is jou probleem :rolleyes: jij bent een goeie voor de politiek een billenlikker!:D
 

DeletedUser17986

Guest

Dat zegt je moeder zeker tegen je maar stiekem hangt er nergens een spiegel bij jou in huis. (definitie van een spiegel zodat je het kan controleren: voorwerp dat het ligt weerkaatst zodat je in de spiegel ziet wat er tegenover je te zien is of zoiets)

noob! je mag niet liegen van je geloof waarom deed je het dat in die zin!:mad: ben teleurgesteld in je !:( Met jou wil ik niet eens in 1 rijtje genoemd worden!:p

Dit klinkt wel heel erg kinderachtig maar oke ik ben wel blij dat je de eer aan jezelf houd en ervoor zorgt dat je met niemand in eenhetzelfde rijtje genoemt wil worden.
 

DeletedUser63264

Guest
Zat al zo lang te wachten dat het er wat gezegt werd.. En wat denk ge moest ik naar de volgende pagina :eek:
 

DeletedUser17986

Guest
volgens mijn zijn dat allemaal nederlandse worden dat ik niet met . , en die shit typ is jou probleem :rolleyes: jij bent een goeie voor de politiek een billenlikker!:D

In zo'n kleine simpele kut zin 4 f*cking fouten ja das goed nederlands hoor, jij heel goed nederlands praten doen.
 

DeletedUser

Guest
Dat zegt je moeder zeker tegen je maar stiekem hangt er nergens een spiegel bij jou in huis. (definitie van een spiegel zodat je het kan controleren: voorwerp dat het ligt weerkaatst zodat je in de spiegel ziet wat er tegenover je te zien is of zoiets)



Dit klinkt wel heel erg kinderachtig maar oke ik ben wel blij dat je de eer aan jezelf houd en ervoor zorgt dat je met niemand in eenhetzelfde rijtje genoemt wil worden.

wederom ben ook jij zon triest kindje die zo nodig over mijn moeder moet beginnen applaus hoor wat ben je toch zielig kereltje :eek: ik spam en praat dus onzin kerel dat weet iedereen hier maar jij moet eventjes stoer komen doen :rolleyes: grote jonge!

In zo'n kleine simpele kut zin 4 f*cking fouten ja das goed nederlands hoor, jij heel goed nederlands praten doen.

wil je nu een lollie ofso?:rolleyes: ik typ ook een woord verkeerd hoor :) dat mijn nederlands niet bepaald goed is tja jou probleem?
 

DeletedUser61408

Guest
Dat zegt je moeder zeker tegen je maar stiekem hangt er nergens een spiegel bij jou in huis. (definitie van een spiegel zodat je het kan controleren: voorwerp dat het ligt weerkaatst zodat je in de spiegel ziet wat er tegenover je te zien is of zoiets)



Dit klinkt wel heel erg kinderachtig maar oke ik ben wel blij dat je de eer aan jezelf houd en ervoor zorgt dat je met niemand in eenhetzelfde rijtje genoemt wil worden.

Nu ga je te ver. Zoiets zeg je niet tegen Maikelzzz. Wat ben jij voor een ongecontroleerde egoïst. Met een dikke nek en opgeheven hoofd kan je hier wel komen, maar in de spiegel kijken is waarschijnlijk nog wat te moeilijk; niet? Je maakt heel IR ten schande door jouw gedrag hier. Je schildert ze enkel nog wat meer af als volkomen ongecontroleerden idioten. Well done, you have done it, good job!
 

DeletedUser

Guest
Nu ga je te ver. Zoiets zeg je niet tegen Maikelzzz. Wat ben jij voor een ongecontroleerde egoïst. Met een dikke nek en opgeheven hoofd kan je hier wel komen, maar in de spiegel kijken is waarschijnlijk nog wat te moeilijk; niet? Je maakt heel IR ten schande door jouw gedrag hier. Je schildert ze enkel nog wat meer af als volkomen ongecontroleerden idioten. Well done, you have done it, good job!

waar is die bedank knop like wtf! +1!!!!!
 

DeletedUser62436

Guest
Nu ga je te ver. Zoiets zeg je niet tegen Maikelzzz. Wat ben jij voor een ongecontroleerde egoïst. Met een dikke nek en opgeheven hoofd kan je hier wel komen, maar in de spiegel kijken is waarschijnlijk nog wat te moeilijk; niet? Je maakt heel IR ten schande door jouw gedrag hier. Je schildert ze enkel nog wat meer af als volkomen ongecontroleerden idioten. Well done, you have done it, good job!

waar is die bedank knop like wtf! +1!!!!!

Vraag me idd ook af waarom die nooit is terug gekomen.
+2
 

DeletedUser17986

Guest
Nu ga je te ver. Zoiets zeg je niet tegen Maikelzzz. Wat ben jij voor een ongecontroleerde egoïst. Met een dikke nek en opgeheven hoofd kan je hier wel komen, maar in de spiegel kijken is waarschijnlijk nog wat te moeilijk; niet? Je maakt heel IR ten schande door jouw gedrag hier. Je schildert ze enkel nog wat meer af als volkomen ongecontroleerden idioten. Well done, you have done it, good job!

Oehhh ik schijt hem nu al dus wat gaan die "grootte" jochies bij lawz en Plague doen om mij terug te pakken of gaan we verder met het "als" gebeure?

PS. Sprak ik soms de waarheid ofzo dat we nu in een keer zo gaan doen van ohhhh maar maaar mehhhhh...?
 

DeletedUser

Guest
Oehhh ik schijt hem nu al dus wat gaan die "grootte" jochies bij lawz en Plague doen om mij terug te pakken of gaan we verder met het "als" gebeure?

PS. Sprak ik soms de waarheid ofzo dat we nu in een keer zo gaan doen van ohhhh maar maaar mehhhhh...?

ventje ik spreek punt 1 voor me zelf en met 2 je bent gewoon een triest ventje als je over me moeder begint ;)
 

DeletedUser17986

Guest
Oh is dat alles zeg dat dan. En ik zeg niks over je moeder ik zeg wat over jou.
 

DeletedUser62436

Guest
Oehhh ik schijt hem nu al dus wat gaan die "grootte" jochies bij lawz en Plague doen om mij terug te pakken of gaan we verder met het "als" gebeure?

PS. Sprak ik soms de waarheid ofzo dat we nu in een keer zo gaan doen van ohhhh maar maaar mehhhhh...?

Jij bent degene die hier stoer komt doen over hoe goed je wel niet bent, Het punt is dat iedereen weet dat jij de grootste kut noob van w21 bent. En keihard gaat falen. Helaas heb je dat zelf nog niet door, maar daar kom je nog wel achter.
 
Bovenaan