Tanken VS OTS & ATS

DeletedUser

Guest
succes aan beide kanten,

wij zullen ook weer even een handje uitsteken ..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Zijde 1:
Stammen: Tanken
Zijde 2:
Stammen: OTS, ATS

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 776
Kant 2: 1,399
Verschil: 623

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 150
Kant 2: 62
Verschil: 88

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 6,881,566
Kant 2: 8,784,615
Verschil: 1,903,049

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,465,719
Kant 2: 605,825
Verschil: 859,894

chart




Amen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dat dacht ik ook
 

DeletedUser63688

Guest
is ook heel moeilijk winst te boeken tegen een tijdelijk inactief account ja;)
 
Reactiescore
255
is ook heel moeilijk winst te boeken tegen een tijdelijk inactief account ja;)

Jullie verantwoordelijk. De leidinggevende in OTS hadden dit moeten voorkomen. Door of nieuwe spelers te zoeken of een vv te regelen, dus die excuusjes mogen wel achterwegen gelaten worden Nic.
 

DeletedUser63688

Guest
Jullie verantwoordelijk. De leidinggevende in OTS hadden dit moeten voorkomen. Door of nieuwe spelers te zoeken of een vv te regelen, dus die excuusjes mogen wel achterwegen gelaten worden Nic.

dat is zeker waar dat is ook zo;) zeg alleen dat het niet veel voorstelt van een inactief acc dorpen te pakken;) zeg toch niet dat dat geen fout is geweest dat dat heeft kunnen gebeuren?
 
Reactiescore
255
dat is zeker waar dat is ook zo;) zeg alleen dat het niet veel voorstelt van een inactief acc dorpen te pakken;) zeg toch niet dat dat geen fout is geweest dat dat heeft kunnen gebeuren?

Het is altijd makkelijk om het achteraf maar op een 'inactief account' te gooien, dat vind ik gewoon pure onzin. Zoals ik al zei, dit hadden jullie als stam moeten voorkomen dan waren die verliezen er niet en hoefde jij niet met zo'n slap excuus aan te komen.
 

DeletedUser63688

Guest
Het is altijd makkelijk om het achteraf maar op een 'inactief account' te gooien, dat vind ik gewoon pure onzin. Zoals ik al zei, dit hadden jullie als stam moeten voorkomen dan waren die verliezen er niet en hoefde jij niet met zo'n slap excuus aan te komen.

als je een keer zou lezen dan geef ik toch ook toe dat dit een fout uit de stam is? en het is niet achteraf daarop gooien, als het zo is dan is dat zo, denk je echt dat je zoveel winst op juanitoe had kunnen maken als hij net zo actief had gespeeld als normaal? no way,
 

DeletedUser26046

Guest
dat is zeker waar dat is ook zo;) zeg alleen dat het niet veel voorstelt van een inactief acc dorpen te pakken;) zeg toch niet dat dat geen fout is geweest dat dat heeft kunnen gebeuren?

Nogmaals, over welke accounts heb je het dan?
 

DeletedUser61241

Guest
als je een keer zou lezen dan geef ik toch ook toe dat dit een fout uit de stam is? en het is niet achteraf daarop gooien, als het zo is dan is dat zo, denk je echt dat je zoveel winst op juanitoe had kunnen maken als hij net zo actief had gespeeld als normaal? no way,

Duidelijk?
 
Reactiescore
255
als je een keer zou lezen dan geef ik toch ook toe dat dit een fout uit de stam is? en het is niet achteraf daarop gooien, als het zo is dan is dat zo, denk je echt dat je zoveel winst op juanitoe had kunnen maken als hij net zo actief had gespeeld als normaal? no way,

Als jij een keer je verliezen gewoon normaal toegeeft in plaats van je achter domme excusen te verschuilen ben ik wellicht wel bereid je onzin te lezen.

Je zoveel? Ik heb helemaal geen winst op Juanitoe gemaakt aangezien ik hier niet eens speel. Maar ja, ook als hij actief zou zijn zou ik dorpjes van hem pakken. Jullie kijken natuurlijk tegen hem op daar in OTS, niet gek ook met welk niveau daar rond hangt. :D
 

DeletedUser61241

Guest
Re: Tanken VS OTS & ATS

Dankje :).
Maar Juanitoe was actief, en is door onze aanvallen (±500 inc per dag, 4 weken lang) gestopt.

Is OTS zichzelf nu aan het opdoeken? Sportief hoor :D.

Your welcome :p

Als jij een keer je verliezen gewoon normaal toegeeft in plaats van je achter domme excusen te verschuilen ben ik wellicht wel bereid je onzin te lezen.

Je zoveel? Ik heb helemaal geen winst op Juanitoe gemaakt aangezien ik hier niet eens speel. Maar ja, ook als hij actief zou zijn zou ik dorpjes van hem pakken. Jullie kijken natuurlijk tegen hem op daar in OTS, niet gek ook met welk niveau daar rond hangt. :D

Wat doe je hier dan als je toch niet op deze wereld speelt?
 
Reactiescore
255
Re: Tanken VS OTS & ATS

Wat doe je hier dan als je toch niet op deze wereld speelt?

Dit is nog altijd een openbaar forum, tevens ben ik ex-Tanken en vind ik het zo nu en dan interessant dit forum te volgen en me in discussies te mengen. Wie weet kom ik binnenkort weer spelen. :)
 

DeletedUser61692

Guest
Re: Tanken VS OTS & ATS

Dit is nog altijd een openbaar forum, tevens ben ik ex-Tanken en vind ik het zo nu en dan interessant dit forum te volgen en me in discussies te mengen. Wie weet kom ik binnenkort weer spelen. :)

kom bij OTS zou ik zeggen XD
 
Bovenaan