Tanken VS OTS & ATS

DeletedUser17680

Guest
Als jij een keer je verliezen gewoon normaal toegeeft in plaats van je achter domme excusen te verschuilen ben ik wellicht wel bereid je onzin te lezen.

Je zoveel? Ik heb helemaal geen winst op Juanitoe gemaakt aangezien ik hier niet eens speel. Maar ja, ook als hij actief zou zijn zou ik dorpjes van hem pakken. Jullie kijken natuurlijk tegen hem op daar in OTS, niet gek ook met welk niveau daar rond hangt. :D

Dat hij het zich niet meer op kon brengen om actief te zijn kan gebeuren en heeft ervoor gezorgd dat hij dorpen is verloren. Naast dat Tanken hem goed onder druk heeft gehouden.

Juanitoe was gewoon een goede leider met skills(maar wie heeft die nou niet tegenwoordig :rolleyes:), eigenlijk de drijvende kracht achter OTS.

Al die onzin praatjes zijn dan wel leuk, maar we zullen nooit achter de waarheid komen aangezien je nooit tegen hem heb gespeeld? Dus spreek je hier maar vanuit je onnozele arrogantie. I know the feeling, but it's not realistic. ;)
 

DeletedUser61692

Guest
Re: Tanken VS OTS & ATS

Laat je niet intimideren door die wanhoopspogingen om OTS nog te redden :D

redden is een groot woord XD


Dat hij het zich niet meer op kon brengen om actief te zijn kan gebeuren en heeft ervoor gezorgd dat hij dorpen is verloren. Naast dat Tanken hem goed onder druk heeft gehouden.

Juanitoe was gewoon een goede leider met skills(maar wie heeft die nou niet tegenwoordig :rolleyes:), eigenlijk de drijvende kracht achter OTS.

Al die onzin praatjes zijn dan wel leuk, maar we zullen nooit achter de waarheid komen aangezien je nooit tegen hem heb gespeeld? Dus spreek je hier maar vanuit je onnozele arrogantie. I know the feeling, but it's not realistic. ;)

"klikt op een denkbeeldige bedanktknop"
 

DeletedUser61692

Guest
geen idee hoe het precies werkt,

ik weet wel dat ODD ondertussen zo'n 2m omhoog is en VvdD op 1m staat
 

DeletedUser26046

Guest
Lekker hoor, Delphin deffstyle:
Daar gaat #1
#2
Rapportje 3


Zijde 1:
Spelers: delphin
Zijde 2:
Stammen: Tanken

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 25
Verschil: 25

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 245,534
Verschil: 245,534

chart



Another one bites the dust?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lekker hoor, Delphin deffstyle:
Daar gaat #1
#2
Rapportje 3


Zijde 1:
Spelers: delphin
Zijde 2:
Stammen: Tanken

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 25
Verschil: 25

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 245,534
Verschil: 245,534

chart



Another one bites the dust?

Tjah, waarom zou je je edels ook dodgen :eek: Gaat er toch niks mee pakken :p
 

DeletedUser61241

Guest
Lekker hoor, Delphin deffstyle:
Daar gaat #1
#2
Rapportje 3


Zijde 1:
Spelers: delphin
Zijde 2:
Stammen: Tanken

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 25
Verschil: 25

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 245,534
Verschil: 245,534

chart



Another one bites the dust?

Heb dan ballen en zet de andere 20 berichten van het snipen neer.
Nee we moeten onszelf alleen maar de hemel in prijzen en de slechte berichten verwijderen we maar.
Helaas, ik moet dan toch tegen jullie getuigen, kan me herinneren van maandag dat er 5 of 6 treinen werden gesniped?
 

DeletedUser65242

Guest
Heb dan ballen en zet de andere 20 berichten van het snipen neer.
Nee we moeten onszelf alleen maar de hemel in prijzen en de slechte berichten verwijderen we maar.
Helaas, ik moet dan toch tegen jullie getuigen, kan me herinneren van maandag dat er 5 of 6 treinen werden gesniped?

Gratz, jij hebt van mijn 20 treinen er 2 gestopt. Bovendien is dit propoganda forum, dus waarom zou je dat doen? Laat jullie maar komen met die snipe-berichten komen voor wat het waard is.
 

DeletedUser61241

Guest
Met alle respect maar ik had idd 2 treinen in een tijdsbestek van 5 minuten gesniped ja.. De rest heeft iemand anders gedaan
 

DeletedUser65242

Guest
Met alle respect maar ik had idd 2 treinen in een tijdsbestek van 5 minuten gesniped ja.. De rest heeft iemand anders gedaan

Met alle respect, maar het gaat hier niet alleen om jou maar om OTS. Dus dat andere mensen dat niet gedaan hebben, tjah probleem van OTS. Ga dan niet lopen pronken met 5 treintjes die er gesniped zijn terwijl er 35 dorpen verloren zijn gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Met alle respect, maar het gaat hier niet alleen om jou maar om OTS. Dus dat andere mensen dat niet gedaan hebben, tjah probleem van OTS. Ga dan niet lopen pronken met 5 treintjes die er gesniped zijn terwijl er 35 dorpen verloren zijn gegaan.


Idd, uiteindelijk gaat het om het getalletje wat bij overnames staat.. Niet om de adelslachter award
 

DeletedUser64972

Guest
Laat ze toch trots zijn dat ze iets hebben kunnen snipen.
Het is waarschijnlijk een mijlpaal in hun leven. :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan